![]() |
[TK] Cello
Ik heb hier nog een cello te staan
Bouwjaar is onbekend, afkomstig van oudvioolbouwer vedral Het is een 1/4 of een 2/4 cello (kan ik op meten als je dat wil weten) Hij is nog geheel in goede staat en er zit een goede klank in. Perfect voor beginnende cellist, die te klein zijn voor een 4/4 of een 3/4! Doe maar een bod (minimaal 250 euro) Foto komt nog |
5 euro (y)
|
2/4 is een halve cello, en 1/4 lijkt me geschikt voor een kind van jonger dan 8.
maarrrehhh heb je een taxatie rapport?? |
Citaat:
jij bent gek... Citaat:
dus hoef je dat er niet bij te vermelden maar ik heb geen taxatie rapport, en ik denk dat er een hogere prijs uit een taxatie rapport rolt |
Citaat:
|
Citaat:
|
als het een 3/8 is neem ik hem :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij vind dat je er verstand van hebt??? |
Citaat:
ik heb er ook verstand van ja, maar goed, heb je interesse of niet? en ik weet niet of het een 1/4 of 2/4 is omdat ik hem niet heb opgemeten, er zijn niet vele mensen die dat in 1 opslag kunnen zien. |
Voordat iemand kan zeggen of hij of zij interesse heeft, lijkt het me praktisch om te weten of het een 1/4 of een 2/4 is...lijkt me nogal van wezenlijk belang...
|
Citaat:
|
Mm jammer dat ie zo klein is. Ik hoop altijd nog een oude 4/4 voor een prikkie te kunnen kopen.. succes ermee!
|
Citaat:
of er moet heel wat aan mis zijn (of de verkoper moet in een heel gulle bui zijn) |
Citaat:
Als jij 600 euro heel goedkoop vindt, is dat een prikkie... |
Citaat:
ja alles is relatief ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |