![]() |
Wat Vinde Jullie Van Bisexueel??
Hallo allemaal, wij zijn ff 2 vriendinnen van elkaar!! En moeten voor iets een soort enquete houden.. niet dat we het zelf zijn.. maar het moet toch gevraagd worden!!
Wat vinden jullie van mensen die bisexueel zijn.. zowel jongens als meisjes? Vinden jullie het raar, gewoon, of zijn jullie het gewoon zelf?? Wij zijn het zelf NIET.. maar we hebben respect voor de mensen die wel bisexueel zijn.. maar nu willen we jullie mening horen!! Of kunnen jullie mensen die dat zijn.. graag jullie reacties hier alvast bedankt ;) Kus, 2 meisjes die graag willen dat jullie hier antwoord op geven ;) ;) Thanx jullie allemaal. [alicia: taalgebruik iets leesbaarder gemaakt] |
Ik heb geen problemen met bisexuelen.
Wel met de manier waarop jullie typen. |
Biseksualiteit heb ik geen enkel probleem mee.
|
Citaat:
|
Het lijkt wel een hype :nono: :confused:
|
:rolleyes:
|
ik vind dat er niets mis is met bisexueel zijn. ik ben het zelf niet maar heb wel 2 vriendinnen die het wel zijn. ik vind het knap dat ze er voor uit durven te komen, want het zijn ook 2 meisjes van 17 en ik vind het best knap dat je het dan durft te zeggen. maar waarom eigenlijk ook niet..
|
ik heb daar helemaal geen mening over
|
Ik heb er niets op tegen. Zie geen reden waarom ik er wel tegen zou kunnen zijn ook :confused:
Wat voor enquete moeten jullie houden? |
Totaal niets op tegen, maar het lijkt tegenwoordig wel een modeverschijnsel.. En dat vind ik dan weer wel walgelijk (" :rolleyes: ") Ehh mag ik dan nog wel weten wat jullie mening is over fatsoenlijk nederlands, zoals je dat hopelijk ooit geleerd hebt?
|
jullie wachten op de goedkeuring zodat jullie elkaar kunnen bespringen?
|
De Sexualiteit Bisexueel, Oke
De Hype Bisexueel, bespottelijk. |
Vroemmm!
_______.________|\_ |.The who gives a | ||\___ | __ fuck TRUCK __ l ||__||) (@)(@)****(@)(@)****(@) |
Citaat:
|
Ik heb daar geen problemen mee hoor. Zolang je zelf maar gelukkig bent:)
|
Citaat:
|
Het is niets voor mij, maar verder heb ik geen problemen met mensen die bi zijn.
|
Ik ben het gewoon zelf en heb er dan ook geen problemen mee :)
De hype, tjah, dat vind ik wel wat minder en nog al een belachelijke manier om aandacht te trekken. Maar laat die mensen maar doen? Ik denk wel dat het (hole)biseksueel zijn er meer door geaccepteerd wordt en dat er meer open over kan gesproken worden, onder jongeren dan. |
Citaat:
|
Ik heb niks tegen bisexualiteit, maar ik ben zelf niet bisexueel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriend bvan mij is bi en dat is wel leuk watn we houden van dezelfde jongens.
Verder boeit het me niet. |
geen problemen mee. volgens mij zijn er ook weinig die dat wel hebben.
|
wat vinden jullie van mensen die bisexueel zijn?
Ik vind dat iedereen dat zelf mag weten....ieder zo zijn voorkeur...stiekem denk ik dat iedereen een beetje bi is..maar die discussie heb ik al 100x hier op het forum gehad dus daar ga ik verder niet op in... vinden jullie het raar? ik vind het dus niet raar! zijn jullie het zelf?? of kenne jullie mense die dat zijn? Mijn vriend is BI...hij heeft sex gehad met jongens en meisje...persoonlijk maakt hij mij niks uit...als hij maar niet vreemdgaat...das logisch...ik zelf heb nog geen ervaring met meisjes, maar vind het wel heel erg spannend en denk daar toch best veel aan....dus ik zou zeggen dat ik ook wel gewoon BI ben... |
Tsja, dat kan gewoon he.
|
Populaire quote, maar het geeft de algemene opinie dan ook zo goed weer:
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D Hij blíjft grappig! (y) 'k Heb 'm niet voor niks maar opgeslagen. :cool: Ow ja: ik heb niet echt iets 'tegen' 'bisexualiteit'. Wél iets tegen inderdaad je manier van typen. Kom op, 'anquete'? :nono: |
Citaat:
En jij, rustig tegen per piacere, he? ;) |
biseksueel is prima, maar veel gebruiken dat als excuus om niet monogaam te zijn, dat is zielig
|
hilarisch :D
|
Citaat:
"Geen van de ondervraagden had problemen met bisexuelen. Een opvallend hoog aantal respondenten was daarentegen intolerant tegenover mensen die de spellings- en grammaticaregels naar eigen believen invullen." Ts: ik ook van jullie. :bloos: |
Nee, geen problemen met biseksualiteit. Wel met dat steeds meer mensen bi zijn om 'cool' te zijn. Als je maar zegt dat je bi bent, ben je cool. Maar als je daarentegen alleen op mensen van je eigen geslacht valt, ben je 'out'.
(enneh, waar hebben jullie leren typen? :confused: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me echt af waarom iedereen dingen over typfouten blijft herhalen, als het al 20x gezegd is. :confused: Wat is er nou boeiend aan om het te blijven herhalen? Voegt het iets toe? Voelen mensen zich dan serieus slim?
Ik wil hierna dan ook echt geen opmerking over typen/spelling/grammatica/taal/whatever meer zien. :s Probeer gewoon antwoord op de vraag te geven, nl wat jullie van biseksuele mensen vinden. :) |
Citaat:
|
Bi zijn omdat je alt00w-friendjuhz dat ook zijn (n)
Bi zijn omdat je gewoon van 2 walletjes wilt eten of van gemengde triosex houdt (y) |
Vet hip natuurlijk, met name in combinatie met wicca (y)
|
Ik snap niet waarom je twee keer typt dat jullie geen bi zijn en van de twee keer het nog eens één keer goed benadrukken. Beiend als jullie het wel zijn. Ik vind het niet raar om ook maar meteen antwoord te geven op één van je vragen. En ja, ik ken zelf ook mensen die bi zijn.
Ik heb trouwens het idee dat dit geen enquete is, maar dat jullie een bevestiging willen. Als het wel een enquete is, verontschuldig ik mij en zou ik graag de resultaten willen zien, want ik ben wel benieuwd naar hoeveel mensen het raar vinden dat biseksualiteit op deze wereld bestaat en dat ze ook nog eens mensen kennen die biseksueel zijn :rolleyes: |
Citaat:
Waar maak je je druk over? |
Citaat:
dankje :) hij heeft zeker de rest van de berichten nog niet gelezen.. en dan noemt hij mijn bericht idioot :( |
waarom hebben jullie in gods naam respect voor bi seksuelen, is het zo'n geweldige prestatie om bi te zijn?
verder, geen problemen met biseksuelen, ze doen maar :) |
Citaat:
|
Citaat:
En om dan ook nog uitgebreid te reageren: Zoals ik al gezegd heb, ik heb er geen problemen mee, of misschien meer: het kan me niks schelen. Ik ken een aantal mensen die bisexueel zijn en als zij gelukkig zijn, dan is dat toch waar het om gaat? Waarom zou ik daar dan een probleem van maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf niks tegen bisexualiteit. :)
De mensen die zeggen dat ze bi zijn omdat het in hun ogen "cool" is, houden alleen zichzelf voor de gek. |
Belachelijk. Je valt gewoon op het andere geslacht, anders spoor je niet.
(gewoon mijn mening) :) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |