![]() |
metro-seksueel
Vandaag was ik in het kruidvat, en ik kon me toch niet meer echt inhouden. Blijkbaar hebben de duizenden reclamespots ook mij bereikt: mijn huid veroudert te snel, zit vol afval, mee-eters en rotzooi, en moet gereinigd blijven.
Dove - supreme silk // kruidvat young face (die term young, dat doet het toch weer...) biergist en huidzuiverende scrubschuimgel... Ik moet zeggen, het ruikt heerlijk, en het doet ook wel goed op mijn gezicht en andere plaatsen. Is dit een modegril, dat ook mannen (ik weet het, dit is al enkele jaren bezig) van die crèmekes op hun huid en gezicht gaan smeren? Ben ik nu metro-seksueel? (joepie) Doen jullie dat ook? Wat is een metro-seksueel eigenlijk, volgens jullie definitie? Ben je er zelf één? Of je lief misschien... |
een beetje metro is prima (y)
|
Ik wil een kerel geen wijf.
|
ik vind metro toch nog iets weghhebn van gay :o :confused:
|
Ik ben volgens veel mensen metro sexueel, maar gebruik geen creme :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neh ik wil een vent hebben met stoppels, af en toe lekker ruwe handen. Ik wil geen mietje die iedere avond en ochtend zich van top tot teen insmeert met bodybutter, zn haar iedere week een maskertje geeft, zn nagels om de dag verwent met een amandelbadje. Echt krijg een leven. Bovendien kost die bende zo belachelijk veel en is het 9 van de 10 totaal niet werkend. |
Citaat:
|
Citaat:
Er moet een balans zijn tussen lichaamsverzorging/hygiëne en stoerheid :cool: |
is er eigenlijk geen benaming voor de vrouw die wat minder aan lichamelijke verzorging doet, en die niet zo met de mode meegaat? dus het tegenovergestelde..
of noemt men dat gewoon een pot? :o |
'gay' wil nog steeds zeggen dat je op mannen valt.
Dat pokkeduur spul heeft volgens mij niet zoveel met seksuele voorkeuren te maken. Er fatsoenlijk uitzien is volgens mij 'seksloos'? |
ach, als ie zich maar wast, en als ie schoon is.
gezichts verzorging mag best wel de rest hoeft toch niet....zoals jongens die foundation op doen...iehw |
Citaat:
|
Citaat:
"Pot"... Oeeww k word er hitzig van :bloos: |
Metro is een hetzelfde als gay.
|
De term metrosekueel slaat allereerst nergens op.
Ik vind dat je gewoon ineens een creme kunt gebruiken etc. en nog gewoon de man kunt zijn die je gisteren was. Ik gebruik een creme van Yves Rocher en het zorgt ervoor dat de vetproductie ofzo van je huid wordt gereguleerd. Verder epileer ik van tijd tot tijd wat wenkbrauw. Boeiend... Ik heb nu geen puistjes meer en mensen vragen me niet elke keer waarom ik zo chagerijning kijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Ik ken genoeg mensen die niet serieus op de mening van een ubermetalhead ingaan hehehe.
Doe niet aan créme . |
Ik smeer creme tegen een droge huid op m'n gezicht en ik wist niet hoe dat ruimteschip van Star Wars heette, nu schijn ik ook metroseksueel te zijn.
|
Ik vind een beetje metro wel prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh. ik smeer meestal wel scrub enzo. Prima ben ik maar metro, maar iig met een stuk minder puisten (y) |
mmm zolang een jongen elke dag doucht en een beetje aandacht aan zijn haar besteed vind ik het best hoor. ik heb net als veel andere meisjes geloooof ik liever een lekker ongeschoren binkieie dan een jongen die nog gladdere benen dan ik heeft :eek: (n)
efr moet wel wat te kroelen blijven natuurlijk dacht ik zo :o |
zo word je natuurlijk nooit hard. :cool:
|
Citaat:
|
creme smeren, haarproducten, oke..maar ze moeten niet té vrouwelijk worden, zo leuk is dat ook weer niet.
|
Stelletje nichten, zeg deze kerel maar eens dat ie metro moet worden:
http://www.amonamarth.com/shows/Wacken1999/JohanH.jpg Amon Amarth \m/ :cool: \m/ |
My oh my, dat haar wat een hoop dooie punten. En zie die huid wat ruw, daar moeten 'ns wat maskertjes tegenaan ;)
|
Citaat:
ooooh hihihi een vriend van me had vanmiddag een ' plakzak' :eek: |
En natuurlijk de klassieker: Gerre van Tankard \m/
http://www.tankard.org/konzerte_04/osterode/06.jpg |
Ik vind het lekker als jongens zich goed verzorgen en dat je dat dan ook echt kan voelen (y) Liever een kerel met een fijne huid en die lekker ruikt dan met stoppels etc..
Mijn broer vijlt zijn nagels ook en hij smeert ook altijd van alles in zijn haar om het er zo natuurlijk mogelijk er uit te laten zien, echt schattig is dat altijd Dus nee ik heb er niets op tegen, maar make-up etc voor jongens vind ik wel te ver gaan (n) (was een tijd geleden een topic over hier dacht ik) |
Citaat:
Citaat:
|
Jongens die hun haar verven vind ik trouwens een big nono, er zijn uitzonderingen natuurlijk.
|
:D
Ja, derek, daar ga je dan. |
Citaat:
|
Citaat:
make up doe ik alleen als ik in de stemming ben |
Mijn alom bekende mening over make-up hou ik maar voor me.
|
Citaat:
|
jaja, maak er eens niet zo'n ophef over zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
Metrosexualiteit == heaumeaux En ga me nou niet vertellen dat ik kortzichtig ben wat dat weet ik inmiddels wel. |
Citaat:
en de muziek is ook mooi meegenomen natuurlijk :rolleyes: :p |
een jongen die zichzelf verzorgt is best ok, ik ken een homo die weigert de deur uit te gaan voordat ie eerst 23478264 crempjes en maskertjes heeft opgedaan, hij is nog lnager bezig dan een vrouw, das wel erg homo :o
maar ik wil ook geen vieze bouwvakker |
metrosexualiteit staat gelijk aan pedofilie
fuck die shit echt, ik gebruik deo en dat vind ik wel goed genoeg als het ware. gozers die schoonheidsmiddeltjes(zo zal ik het maar ff noemen) gebruiken hebben serieus een groot en vooral vreemd probleem |
In het programma van irene vd laar [de perfecte man ??] kwam er uit dat vrouwen het liefst niet al te metro willen dat een man is :o
ik hou van metro seksualiteit maar mannen moeten niet meer met hun uiterlijk bezig zijn dan mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |