![]() |
regels uitstellen?
Is er echt geen enkele manier of trukje om je regels een weekje uit te stellen (of een paar dagen). Zonder pil weliswaar, ik gebruik geen pil.
|
Ik denk het niet eigenlijk. Met de pil is dat makkelijk, maar zonder pil denk ik niet.
-> L&G? |
Ik dacht dat je daar iets (een of ander middel) voor bij de huisarts kon halen, maar hoe dat precies zit, weet ik niet. Verder is daar geen mogelijkheid voor.
En dit hoort trouwens in het grote piltopic op L&G. |
ja, daar is een pil voor die je dan 10 dagen kunt innemen. Heb je een recept van je huisarts voor nodig.
|
Het heet primolut noir (tenminste, dat gebruik ik er voor).
|
De enigste manier die ik ken is via de pil. Als je aan je laatste tablet uit de strip komt, gewoon verderdoen met de volgende strip zonder pauze. Blijven doen zolang het nodig is.
Welke pil is dat dan waar je het over hebt Sarah? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Regels :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vermoed dat het weer dat lieve vlaamse taaltje is :D
Regels, perioden, stonden, 'die tijd van de maand'... als het maar een naam heeft :) |
Citaat:
|
Als je de pil niet slikt:
· Je kunt je menstruatie uitstellen met Primolut. Je begint met slikken uiterlijk 3 dagen voordat je ongesteld moet worden: 3 maal daags 1 tablet. Je kunt je menstruatie dan 10 tot 14 dagen uitstellen. · Je kunt je menstruatie vervroegen met Primolut. Je begint dan tussen je 5de en 10de cyclusdag met slikken: drie maal daags 1 tablet. Dit doe je 10 dagen. Je krijgt 2 tot 3 dagen na het einde van deze kuur een bloeding. · Als je er op tijd aan denkt, kun je het beste 2 maanden aan de pil gaan. Je begint hiermee op de eerste dag van je menstruatie (de laatste menstruatie voor bijvoorbeeld je vakantie) en gaat zonder stopweek met de tweede strip door. Je kunt dan met slikken stoppen zodra je ongesteld wilt worden. De pil is handiger dan Primolut, omdat je daarmee minder hormonen binnen krijgt en daardoor minder kans hebt op bijwerkingen. Bron: sexwoordenboek.nl |
Citaat:
|
Je kan er inderdaad een speciaal soort pil voor gebruiken, dit is vooral handig voor bijv. zomers als je op vakantie gaat of andere uitzonderlijke uitjes.
Als je 't vaak wilt uitstellen kan je beter aan de pil gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |