meisje833 |
08-11-2004 22:16 |
altijd pijn bij seks
ik heb sinds kort een nieuwe vriend hij is de derde waarmee ik naar bed ben geweest.
bij me twee vorige ex vriendjes deed het vrijen al behoorlijk veel pijn..maar ik dacht hoe meer je het doet hoe minder pijn het deed. maar ik wilde juist steeds minder omdat het pijn deed.
nu heb ik dit met me nieuwe vriend ook, het doet onwijs pijn als hij in me gaat laat ik het zo zeggen....Het lijkt wel of tjah de opening te nauw is ofzow en het brand verschrikkelijk doet echt heel veel pijn, nou zat ik te denken is het nauw omdat ik me niet kan ontspannen ofzo? want probeer me echt wel te ontspannen en ik heb echt wel zin bedoel ik vind hem onwijs leuk en aantrekkelijk en wil dolgraag met hem vrijen maar als "het" dan gebeurd dan kan er nog geen vinger in dat doet gewoon al pijn, terwijl ik heus wel opgewonden ben..
zou glijmiddel een optie zijn? of kan ik beter oefeningen doen of het tjah wat soepeler te laten worden..
p.s ik ben nu zo bang dat deze jongen mij straks verlaat omdat het niet lukt we hebben het al twee keer geprobeerd maar elke keer doet het weer pijn, en de vorige meiden met wie hij naar bed ging daar ging het goed mee, straks denkt hij dat ik niet genoeg opgewonden van hem wordt :s omdat het niet lukt, me andere ex dacht dat ook en tging ook uit ...
hebben meer meiden dit en wat moet ik eraan doen, ik ga echt niet zomaar naar de dokter dat durf ik niet :bloos:
|