![]() |
[Gezocht] Economisch spel
Weet iemand een fatsoenlijk spel waarin je (een beetje realistisch, niet van die onzin allemaal) een (eigen) bedrijf moet runnen?
|
Entrepeneur.. geloof ik, is denkik niet meer te krijgen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mmm, je wilt dus een economisch spel (hele leuke beschrijving), maar je wilt dus ook dat het er grafisch mooi uitziet? Hoeveel markt zal hier voor zijn denk je? Inderdaad 0,0000001%. Dus dan gaat een bedrijf met de capaciteiten om een goed & MOOI spel te maken daar echt geen energie en nog belangrijker GELD in steken!
Ik ben dus bang dat je het met de gare spellen moet doen. |
Citaat:
Maar een bijna dos omgeving hoeft nu ook weer niet en doom 3 omgeving is wel een hele hoge eis. Wat ik zoek ik gewoon dat het leuk is voor het oog. |
Citaat:
|
Car Tycoon misschien, maar dat is ook al zeker een aantal jaren oud.
|
*mompelt* Monopoly of Hotel ofzo... :o
|
Theme Hosptial...
Rome Total War ;) |
Transport Tycoon
|
Ik had ooit een spelletje waar je een fabriek moest 'runnen'. Dat was best leuk, je kon allemaal producten maken, en dat verkopen, of daar juist weer duurdere producten van maken. Je moet personeel in huren, die je zo efficient mogelijk moest inroosteren, en nog meer van dat soort dingen. Dat was best aardig, ik ben alleen vergeten hoe het heet. :p
|
Capitalism 2 wel..maar dat is meer het bedrijfsleven op zich..ook met import en export..wel een moeilijk spel trouwens.. :s
|
Theme Hospital is het best :cool:
|
Capitalist II. D'oh!
|
Port Royale 2 als die hier is wellicht. Lichte warming-up voor je videokaart denk ik...
|
Citaat:
transport tycoon of locomotion zou ik zeggen maar dan moet je ook shit bouwen, dunno of je dat wil |
Simcity
|
Anno 1503
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Airport
super spel :D |