![]() |
Postbank
Wat is het verschil tussen (online bankieren) postbank.nl en girotel software die je kan downloaden, en kost het geld? kan dit namelijk nergens op die site vinden
|
Ik had eerst girotel en toen veranderde het in internet bankieren (alles in een). Bij internet bankieren zit internet sparen, je gewone rekening, effectenorders en weet ik veel wat in één programma. Ik gebruik alleen m'n gewone rekening en internet sparen.
Ik moest er overigens wel meer voor doen dan enkel iets downloaden. Volgens mij kreeg ik dingen thuisgestuurd die ik moest ondertekenen en kreeg ik vervolgens password en tan codes enzo thuis gestuurd. |
Citaat:
postbank.nl girotel online (op postbank.nl site) girotel software wat is het verschil dan balance en kost het geld? want me vader betaalt namelijk wel elke maand geld voor die girotel software. |
Mijn postbank.nl kost helemaal niks, girotel koste voor studenten ook niks, maar girotel gaat er binnenkort af omdat dan alles via mijn postbank gaat
Gewoon aanmelden voor mijn postbank grtz ivo |
Ik mag girotel gewoon houden geloof ik. Althans, ik heb nooit bericht gekregen dat ik het moet omzetten in iets anders, wat mijn ouders wel kregen een paar maanden geleden.
|
nu de grote vraag "Kost het geld"
|
|
Citaat:
lezen!!!! |
Citaat:
girotel online = alleen girotel (en dat is volgens mij dus online bankzaken doen) girotel software ken ik niet. En postbank.nl is iig gratis als je een studentenrekening hebt. |
Citaat:
@balance dankje, ik heb het antwoord van de prijzen gevonden op een online nieuws site.. pff neppe postbank dat daar geen normale uitleg staat. Maar ik had wel ergens gelezen dat als je gebruik maakt van mijn postbank dat je dan maar 1x in de maand een afschrift krijgt? |
Citaat:
http://www.postbank.nl/vgn/images/po...334_fw_mpb.gif ;) En ja, je krijgt maar 1x per maand een afschrift (althans, volgens mij is het nu nog 2x per maand, maar binnenkort wordt het 1x per maand volgens mijnpostbank.nl . |
nja kreeg vandaag dus bericht binnen dat postbank nu automatische me rekening omzet naar studenten rekening :| tenzij ik r tegen in ga.
Wat is r zo goed aan die rekening? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ongelooflijk. En dat moet later zelfstandig aan de slag :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij: Door het zelfstandig op te zoeken, in plaats van meteen om hulp vragen. Maarja, soms ben ik ook lui en dan schreeuw ik meteen om hulp. Overigens doet rabobank het veel relaxter als ik het zo lees. 1 apparaatje en geen codes onthouden (maar overtypen :p) |
Citaat:
bij de postbank hoef je toch ook alleen je wachtwoord te onthouden? En de codes kun je ook overtikken, die staan gewoon op een blaadje. Bij de ABN amro heb je trouwens een apparaatje waar je je pas in moet doen en dan de code van het scherm over moet nemen in het apparaatje en weer terug. Werkt ook prima (Y). Daarbij kan je zelf kiezen hoe vaak je je afschriften wil hebben (wel tegen betaling als je meer dan 1x per maand wil). |
Citaat:
girotel is alleen voor studenten (lees: mensen met een studentenrekening) gratiz en girotel software is ook gratiz voor studenten, alleen dat is een vrij nutteloos programma als je kabelinternet (of ADSL, iig niet internet via de telefoon) hebt en dus ook geen last hebt van telefoontikken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, de vergelijking tussen die 2 staat nu ook in hun vragen bak
|
RABOBANK lekker makkelijk :P
|
Citaat:
|
oja
je kan ook gewoon onlnie bankierne zonder de betaalfunctie heb je die tancodes etc ook niet nodig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |