![]() |
Hoe was je dag? Deel 2
Spui
|
Ik was net helemaal blij omdat ik mijn schoentjes eindelijk kon ophalen, dus ik kwam daar aan, zijn ze verdomme nog niet klaar. :mad: Hoe lang doen die mensen daar over zeg, pfff. Nu ben ik dus lichtelijk geirriteerd.
En mijn moeder zegt de hele tijd daar haar vestje zo lekker warm zit. :| |
teering, ik kwam vanacht veel te laat uit de kroeg rollen waardoor ik niet naar school ben gegaan. Daar baal ik wel van want ik moest wat dingen weten. En over een half uur moet ik gaan werken :s
|
Rond half 10 mn bedje uitgerold, douchen etc. .. naar de stad voor handschoenen en tja.. nu ik daar toch was: even naar skatewinkel waar mn flirt werkt. Hij deed een beetje raar dus toen ben ik maar snel weer weggegaan :s
Vooruitzichten: verslagen, leren, i-netten |
naar school gegaan voor 1 uur engels. normaal doe ik dit niet maar ik wilde mn cijfer van de toetsweek weten. en kunnen klagen als ze weer had zitten mierenneuken. eenmaal op school bleek die zeiksnol ziek te zijn, incomptente hoer, 2 uur reizen voor niks vandaag dus (n)
daarna pasfotos laten maken voor mn tramabonnement, ik geloof dat mn moeder de enige blijft die ze leuk vindt. |
Citaat:
Vanmorgen ging ik vroeg naar Emmeloord om wat prulletjes te kopen en een pyama en sloffen voor mijn moeder, want die moest heel misschien naar het ziekenhuis voor onderzoek. Toen ik vanmiddag om 12u thuiskwam ging de telefoon en mama moet nu vandaag al meteen worden opgenomen :( niemand weet voor hoe lang en ze weten verder ook nog niks (n) alleen dat het iets met schildklier en nieren te maken heeft. :( |
Citaat:
Wat weet je van hem dan? aaah arme moeder van Mrijk :s |
Citaat:
:( ({) ik ben vandaag nog maar een dagje thuisgebleven. uit bed gegaan, gedouched en haren gewassen, keuken opgeruimd, de was gedaan, kamer opgeruimd en nu ga ik huiswerk doen. is dat productief of wat? |
ik had 2 uur les, geschiedenis en engels.
er waren er een hoop gewoon niet op komen dagen :cool: |
van half 9 tot half 11 had ik college en daarna heb ik zitten werken aan opdrachten in de UB met medestudenten, vandaag ben ik nerdie
|
Ehm... lang. Half 8 opgestaan, om half 9 naar school gegaan en daar m'n PW geschiedenis geleerd. Om 9 uur PW geschiedenis gemaakt, daarna een uur Engels gehad, het uur daarna PW Frans (inderdaad, PWW) waarbij ik een half uur eerder weg mocht omdat ik het af had... Toen de pauze (de tweede... tussen Engels en Frans ook nog een), een uur Grieks (doodsaai) en als laatste een uur aardrijkskunde. Dat was wel cool, want de leraar kan geen orde houden. Vanmiddag om 3 uur naar de manege (paardrijden:)) en om half 7 weer terug. Dan eten, PW Grieks en aardrijkskunde leren, nog even op de computer en dan m'n bedje weer in!
|
ik vind dat dit topic wel een keer dicht kan, zo LS verantwoord is het toch niet.
(K) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heb ik Scarlett in de bus egzien :eek: Ik ben al weer niet naar school geweest en dat is heel slecht en ze zijn de balustradeladebade van mij flat aan het vervangen dus ik kon niet uitslapen vanwege het lawaai :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wakker geworden na 3x naar de wekker te hebben geluisterd, toen ben ik gaan douchen en voor de tv gaan hangen tot ik naar college moest om 11uur.
Om 1uur had ik een ´tussenuur´, toen zag ik een exklasgenootje waarmee ik in de kantine van de UB ben gaan zitten. Om 2uur dus weer college, Nederlandse gs *gaaaaaap* tot 4uur en daarna ben ik met een ander exklasgenootje naar huis gefietst en heb ik boodschappen gedaan en nu zit ik hier. Ik ga straks lezen en eten en nog meer lezen. |
Fokking vroeg opgestaan, hele dag school, klotecijfer teruggekregen, chagrijnig geweest, maar vooral een overheerlijke mcflurry gehad :o
Mjam, en zo zuurkool eten :s |
ik ging vroeg naar school,en in de bus kwam ik iemand tegen die ik al lang niet gezien had en daar heb ik gezien en dat was gezellig.
in de trein was het koud en ik kroop bijna in de verwarming :s toen ik op schoo lwas waren de lessen interresant en dat vond ik eng,want dat had ik nog bijna niet meegemaakt,op school heb ik ook mijn telefoon laten vallen met als gevolg dat de bovenste display het nu niet meer doet,maar ach,een leuk meisje raapte hem voor mij op en ook daar heb ik mee staan praten dus :) en in de trein was het weer gezellig enzo want ik zag weer mensen die ik al een tijd niet gezien had daarna nog even in de stad wat dingen gekocht en toen naar huis,net gegeten en dadelijk sporten eng gewoon,hoe ontspannend deze dag was :| |
Ik ging dus heel veel slechte films kijken (milo en raw van eddy murphy) gisteren met n vriend van me en toen sliep k om half 7. En toen stond k om 4 uur op ofzo want k had toch vrij en toen had k geleerd en gedouched en vanavond ga k xboxen bij iemand en dan vast weer enorm laat slapen. het was dus weer een saaie ikweetnietwatikmoetdoen dag. Maar wel leuk.
|
Citaat:
|
Ik ging eerst uitslapen en toen naar school
en toen kreeg ik fijne cijfertjes terug en complimentjes en daar hou ik zoo van :o En toen ging ik al snel weer naar huis en toen heb ik eerst lekker geslapen want ik had het koud en toen ging ik maar in mijn bedje wat foto's bekijken en viel ik daarna in slaap :bloos: nu zo ga ik streetdancen en dat vind ik leuk :) |
Bij literaire genres liet mijn hete prof een film zien over een 74jarige braziliaanse vrouw die synoniemen van het vrouwelijke geslachtsdeel opnoemde en vertelde over haar wilde seksleven om aan te tonen dat poëzie deel uit maakt van het dagelijks leven. (y) Nu wil ik dingen van Carlos Drummond de Andrade lezen want daar ging het over.
|
Citaat:
|
hij begon wel goed eigenlijk, mja nadat we op school ons dansje gingen oefenen voor ons zelfgemaakte theater wat volgende week is.. schoof mn knieschijf opeens de andere kant op ofz, en weer terug, deed nogal fucking pijn, en viel nog bijna flauw ook... nu nogsteeds best veel last van, en nu maar hopen dat dit snel over is :S mja dat was mijn dag
|
Mr.Ed. Werd ineens aagesproke in de bus door één of anders snolletje dat me 2 dagen terug op msn toegevoegd had, en zei dat ik heel lekker was, en of ik tim heette.. ik zo Ja ! zegt ze ben je pizza koerier.. ik nee.. zegt o.. maar je bent wel heel lekker..
vanochtend in de bus zat die slet me de hele tijd aan te kijke, en k maar wegkijke natuurlijk zegt ze ineens, ja ben jij niet tim, die ik heb toevoegd,,.... ! k zo van.. ja.. en ik ging er bij de volgende bushalte uit.. en ja, je raadt het al.. ze is godvergete lelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
eerste 2 uur vrij, met de gedachte een dikke tosti te bouwen, en veel tijd te hebben uit mn bed gestapt, gedouched en toen bleek het al weer 3 kwartier later te zijn. Snel n bolletje gegeten en op mn fiets gestapt, en door de teringkoude buitenlucht naar school gefietst. na 2 uur bij iemand smashbrothers gespeelt en 2 uur geskipt. toen nog n uurtje, en toen geschiedenis po gedaan over hitler en zn matties. Toen nog even wat aliens geslacht met het dagelijkse potje halo (kan niet wachten, op donderdag) en thuis pizza shoarma gegeten.
|
hmm, verslapen, paar uur kunstgeschiedenis gehad, 7 tussenuren en gym. Met trampolinespringen tegen de bok opgeknald en nu is mn voet geloof ik weer gekneusd.. Nu ben ik al de hele tijd wiskunde aan het leren en geld voor peuken aan het zoeken maar ik ben blut (N).
Saai. Morgen ga ik eerst een wiskunde repetitie maken en dan de hele dag met vriendje taart eten en brownies maken, want we hebben 2 maanden (Y). |
Citaat:
|
ach, school was enorm kut. tussendoor gelukkig even naar een lunchconcertje van 2 minidudes die goed piano konden spelen. (in de kerk was het). toen weer terug naar school, geslapen. met een kuthumeur weer naar huis, gelukkig beurde tony de tattoër me flink op (y). net lekker geyoga't en zo snacken in de snackbar. en dan lekker net5avondje!
|
ik ging naar school om een presentatie te doen, en ik had een voldoende. daarna had ik m'n beoordelingsgesprek, en ik heb het 1e blok gehaald, dus ik was blij. ik heb nog steeds niets over mn stage gehoord, en dat is eigenlijk beter, want dan hoef ik daar iig nog niets voor te doen.
verder is mijn vriendje een snol omdat hij zeurt om niets. ook heb ik nog geleerd voor m'n voortgangstoets die ik vrijdag heb: 250 ja/nee/? vragen waarvan ik 20% goed moet hebben. :cool: |
Citaat:
Ik had een rotdag omdat niets lukte en ik boos was omdat mijn moeder mijn spullen aan het verhuizen was en ik graag controle heb over alles en omdat ik met een zware tas moest sjouwen en omdat ik nog zoveel moet doén en omdat ik dacht dat een vriendin boos op me was wat niet zo blijkt te zijn. |
Oh, en ik ben vandaag nog vaker gespot want ik krijg nu een smsje van mijn ex dat hij me vandaag zag lopen. Jáááá fijn.
|
Ik heb echt vettttt gedanst vandaag..
een remix van destinys child, wel lekker baf baf liedje :cool: oja en nu zo ga ik satc kijken want daar hou ik van en daarna naar the oc. en eigenlijks moet ik beginnen met een werkstuk maken want die moet ik overmorgen inleveren en we hebben nog niets gedaan wanti k hoorde vandaag pas dat ie donderdag moet worden ingeleverd :s |
Heb date geregeld, toets ging goed, en het gaat eind deze week waaien. Hoera!
|
net getraind,nu moet ik huiswerk maken maar satc is bezig en dat wilik zien en ik wil the oc ook zien :(,maar het hw moet toch ecvht gemaakt worden.
bah |
eerst wel leuk
maar toen het laatste les uur was ik boos dus daarna was het niet meer zo leuk. |
Citaat:
Vandaag gewerkt wat saai was maar eigenlijk ook heel gezellig, want meer gepraat dan gewerkt (y) en verder lekker niks |
ik gooi nu mn huiswerk bot opzij en ga naar beneden,the oc heeft toch gewonnen:o
|
ik heb vandaag javaanse driehoekjes op en die zijn echt heerlijk
|
zo ik heb mijn serie marathon erop zitten :)
en ik heb weer geweldig genoten, jammer dat Anna weg is zij was cute qua kleding enzo :o |
Citaat:
|
Mijn dag was echt verrot (n)
|
Erg werkstukkerig.
Om precies te zijn 3. En nu kan ik geen werkstuk meer zien. |
Ik heb mijn crush gezien. :bloos: En snoop dawggg & n*e*r*d clips gekeken met een onderbuurjoch. En daarna ben ik bij mijn buurchick in bed gekropen want ze is ziek, aww.
|
hele nacht gephotoshopped, geslapen en opgestaan en weer gephotoshopped. tussendoor gegeten en whatnot en in de avond naar de deaf04 opening wat wel interessant was om te zien. daar foto's gemaakt en het terrein verkent. thuis aangekomen weer verder met photoshop. een arty farty dag dus :cool:
|
Ik wil je Photoshop kunsten wel eens zien :o
Ik heb vandaag gewerkt wat saai was en ik kreeg op mn lazer omdat ik teveel foute nota's completeer, terwijl ik er al 4 maanden werk en alles op precies dezelfde manier doe als in het begin. :confused:. Nu moet ik morgen een andere activiteit doen. Ik ben eerder naar huis gegaan omdat ik me ziekjes voelde en heb een pizza in de oven gegooid. Ik heb gemsnd en getelefoneerd met een paar mensen en iemand heeft Chopin voor me gespeeld over de telefoon. Morgen ga ik weer een hele spannende dag met 8 uur datatypiste spelen hebben. Jippee isn't life big fun? :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |