![]() |
Geschienis (universitair)
wat vinden jullie de beste opleiding?
|
Jij vindt "Geschienis" dus wel leuk? :confused:
|
hmm geschiedenis vind ik een leuk vak, weet niet of je dat bedoelt?
|
Lijkt me duidelijk dat ik de universitaire opleiding bedoel. Voor welke zouden jullie kiezen?
|
Citaat:
|
Nijmegen :cool:
|
Groningen natuurlijk :cool:
|
utrecht joh!
:cool: |
Vu :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie ben jeee? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uva. Chaos en slecht onderwijs, maar wel gezellige sfeer.
|
En in Rotterdam?
|
In Rotterdam heb je ook geschiedenis. Wat kan je eigenlijk gaan doen als je Geschiedenis gedaan heb op de universiteit? Enne, gaat het alleen over de Nederlandse geschiedenis?? Dat lijkt me erg saai :o
|
Citaat:
nou dan je kan zoveel met gs, daarom ga ik t ook doen |
Ik bedoelde meer van: hoe is het in Rotterdam? En weet iemand hoe duidelijk wat het verschil is tussen Maatschappijgeschiedenis (in Rotterdam) en andere geschiedenis (in..andere steden)
|
degene die geschiedenis (gaan) studeren, hebben die mensen ook nog andere studies overwogen, waar wel geschiedenis in voorkomt? maar dan in combinatie met wat anders?
zo ja, welke opleidingen? |
Ik heb nog kunstgeschiedenis overwogen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook gekeken naar liberal arts & sciences, maar dat vind ik veel te breed en ik denk dat je daar net niks leert.
Verder heb ik Sociale Geografie en Planologie overwogen, maar dat vind ik weer niet breed genoeg. En Archeologie. Dat is eigenlijk ook wel erg leuk geloof ik. |
Ik zit in Utrecht.
Ik zou dus inderdaad maar naar Groningen gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaja wanneer gaat een fb die titel nou eens aanpassen? ik erger me dood eraan.
|
Citaat:
ik heb kunstacademie overwogen en kunstgeschiedenis en taal en cultuurwetenschappen over kunstacademie twijfel ik nog steeds maar ik ga uiteindelijk toch wel gs doen |
Citaat:
maargoed ik heb nog kunstgeschiedenis, journalistiek en kunst, cultuur en media overwogen. Toch gs gekozen omdat ik denk dat ik daar nog de meeste kanten mee op kan aangezien ik nog geen idee heb wat ik later wil worden :o . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |