![]() |
nieuw condoom..??!!
Ey mensen.. kheb laatst wat gehoord over een nieuw condoom dat Vicon heet. het schijnt dat jongens hierdoor hun erectie langer volhouden en dat meisjes meer genot hebben tijdens het vrijen... :D Nou vroeg ik me af of iemand die Vicon misschien al een keer gebruikt heeft :confused:
meer info kan je vinde op deze site: http://www.planet.nl/planet/show/id=...8329/sc=49db07 thnx.. XxX |
Eh, nieuw? Dacht dat zoiets al bestond. Maar goed, nooit gebruikt.
|
bestaat nog nie zo lang, en schijnt echt goed te zijn
|
Tijd om zo'n dinges te halen, lijkt me wel geinig.
|
Ik hou mijn erectie gewoon standaard al lang vol. Ben ik de enige die hier daadwerkelijk opgewonden van zijn vriendin wordt? :|
|
maar je vriendin heeft waarschijnlijk wel meer genot der door! ;)
|
Citaat:
|
Waar kun je ze kopen.?!
Ik wil wel een recensie schrijven :) |
Citaat:
ezels enzo :evil: |
Hier kun je em op kopen : www.cristienshop.nl
En veel plezier met je recensie dan ;) |
Cool :D
|
Lijkt mij erg handig voor meisjes/vrouwen die normaal gesproken niet klaarkomen van vaginale seks maar wel van een vibrator :)
|
omg een vibocondoom :D
lol! dat wil ik wel eens proberen! maar eerst even een gewillig slachtoffer vinden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me dus echt niks toevoegen
|
Alsof condooms al niet genoeg gedoe zijn.. Maar ach, misschien als je in zo'n bui bent dat het iets toevoegt - vast wel, ik zie het wel voor me. (:
|
Hmmmz, tis wel grappig maar ik denk niet dat ik het zou gaan gebruiken :o
|
Ik ben toch bang voor kortsluiting...
|
Citaat:
|
het lijkt mij echt een fantastische ervaring!
:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de dames die een gewillig slachtoffer zoeken voor het uittesten van het condoom, plaats een berichtje op het "Contact gezocht" forum, onder vermelding van "Vicon maatje gezocht"
:p Hmmm, maar op zich heeft het wel wat, een vibrerend condoom, weet alleen niet of dit wel voor de man een prettig gevoel geeft :s. Ow en Vaal, ik denk dat het vol houden van een erectie niet zo zeer wijst naar de jongeren maar meer naar de ouderen :D |
Citaat:
|
hoeveel kost deze gadget?
|
Tussen de 6 en 8 euro.. op www.cristienshop.nl istie €7,95
valt wel mee toch?! denk wel dat t t geld waard is :p :D |
8 euro...en je kunt het neem ik maar 1 keer gebruiken? lekker prijzig :p
|
Citaat:
|
Citaat:
en clit-vibo's zijn ook maar iets van 12-15 euro |
hij is niet bepaald goedkoop idd.. maar aangezien het nog niet zo lang op de markt is in NL gaan de prijzen wel zakken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha ja idd ;)
maar dat zal toch nie zo moeilijk zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zat dit weekend bij t promotieteam ervan.. En we hebben echt veel goeie reacties gehad!! :D
|
Citaat:
|
dat kan ik nie doen jmmrgenoeg... maar kan wel voor korting zorge geloof ik.. ;)
|
heb je ze zelf al geprobeerd?
|
Citaat:
Lijkt me meer een soort eh, leuk als cadeautje maar niet echt praktisch. Categorie Expo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk heb ik em al uitgeprobeerd!!
Bij mij is ie iig goed bevallen :p En hoe je daar promotie voor moet maken? : Rondlopen met aan paar leuke meiden. Natuurlijk allemaal tzelfde truitje aan met t logo. Btje mensen aanspreken (uitleggen hoe het werkt) en proberen te verkopen... |
en je zegt het niet toevallig om klanten te trekken... (sorry voor de flauwe woordspelling...)? Zoniet, dan ga ik graag een keertje met voor een promotiedag/demonstratiedag...:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |