![]() |
mannen, wat zouden jullier ervan vinden om...
als geschenk (voor zoveel maanden/jaren samen te zijn) een ster naar jou benoemd te krijgen?
Lijkt je dat super? Of lijkt het je niet echt iets? |
Sentimental drivel!
|
wat een bullshit.
oh ik ben geen man :rolleyes: |
Een ster kun je niet kopen. Ik weet wel dat ze dat aanbieden maar tis natuurlijk behoorlijk stom om daar geld aan uit te geven. Tja je krijgt een nepcertificaatje mee maar dat is t ook. Ik geloof dat t ook nog best veel kost ook, anders kon je t nog als geintje doen. Je geeft een hoop geld uit aan niks. Ik denk niet dat mijn vriend dat op prijs zou stellen.
|
Ik zou het zeer knap vinden dat ze de International Astronomical Union weet over te halen.
|
"Ja, zie je die planeet daar? Ik weet dat het eigenlijk Venus is, maar zullen we 'm vanaf vandaag Pieter noemen?"
Ja hoor, goed plan (y) :| |
Oh, we hebben het over het daadwerkelijk een ster kopen. In dat geval vind ik het al helemaal een absurd idee. Kun je je geld beter aan een extra portie hersens uitgeven (y)
|
Citaat:
|
wel een lief idee natuurlijk, maar ook gewoon erg dom om daarvoor geld te betalen omdat die ster natuurlijk niet van een bedrijf is, daarnaast kan je er ook nog eens niks mee
dusjah.. |
excuseer, het was maar een algemene vraag; je moet me daarom niet als dom afschilderen. :rolleyes:
Wie zegt trouwens dat ik het van plan was? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ik was het echt niet van plan; ik vroeg me voornamelijk af of een jongen zoiets lief zou vinden. Blijkbaar niet dus. Opvallend vind ik wel dat de sarcastische reacties van vrouwen komen; ik vroeg het dan ook aan mannen. |
Ik zou iets leukers bedenken als ik jou was :D
|
Citaat:
Maar, ok. Ik vind het geen goed idee. :cool: |
Het gaat er natuurlijk om wat het jullie brengt. De een vind het niks en de ander vind het super lief. Hangt helemaal van de gever en de ontvanger af. Iets materieels is het niet maar meestal zijn het de dingen die je niet vast kunt pakken het meest waard. ;)
|
Ik zou er eerlijk gezegd niet warmer van worden dan als ik een lief briefje krijg of iets dergelijks.
|
Ik heb liever een vrouw.
Of zeg ik nou iets heel geks? |
wát een onzin (n)
|
ben dan een vrouw maar zou het nou niet een geweldig cadeau vinden. liever iets tastbaarders!
|
ik zie het nut er niet helemaal van in. opzich klinkt het heel lief, maar anderzijds, heeft het ook niet zo heel veel. het is maar een lichtpuntje ergens en tjah om daar nou een hoop geld aan uit te geven. nee ik zou het niet doen, zou het wel waarderen als iemand het deed, maar niet het meest leuke cadeau wat ik me kan voorstellen.
|
Gedachte zou ik leuk vinden maar er zijn andere dingen die veel minder moeite kosten en ik leuker zou vinden tbh
|
ach, ik zou t wel leuk vinden. (als je iemand in gedachten hebt om te verrassen - alleen doen als t een ongelofelijke sci-fi addict is.)
|
ik hoorde dat Robbie Williams met namen aan het experimenteren was...
of bedoel je een ander soort ster :eek: :p *is melig* |
Ik vind het een slecht idee. Wat moet ik nou met een ster?
|
zucht, je kunt beter vragen wat ze ervan vinden om een nagelvijltje te krijgen
|
als het maar geen bruine ster is :s
|
onzin wat heb je eraan?
|
Citaat:
|
ben een vrouw maar zou dat wel superromantisch vinden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duh, natuurlijk hoeft een kado niet per se iets te zijn waar je wat aan hebt, maar als je iets geeft 'voor het gebaar' dan moet het wel iets zijn waar de ander om kan lachen, en niet iets totaal kazigs zoals dit.
|
Neuh, nutteloos geld uitgeven. Net zoals dat je een stukje van de maan kon kopen.:s
|
Mijn vriend heeft dat voor mij gedaan, met valentijn vorig jaar. Natuurlijk was hij niet zo naif te geloven dat het echt was, maar hij vond het leuk om te geven.
Ik vond het eigenlijk ook super schattig, origineel. En natuurlijk heb je er niks aan, maar het is toch lief?! |
dat heeft mn mam als verjaardagscadeautje voor dr vriend gedaan..Hij vond het heel erg leuk :)
|
Ik geloof niet dat je mij er echt blij mee zou maken.
|
Citaat:
http://www.iau.org/IAU/FAQ/starnames.html Een korte samenvatting: je moeder is dom en heeft zich laten flessen. Tenzij haar vriend natuurlijk CCDM J06451-1643 heet. |
Nee, zie het nut niet er van in. Wat heb je er aan?
|
ik vind het wel een leuke gedachte, en dan romantisch samen zoeken naar de ster die dan je gekozen naam draagt...
Maar 'k zou er geen 30€ voor over hebben... Waar maak je niet zelf zo'n pakket? zoek enkele astronomische boeken met sterrenkaarten op, maak zelf een certificaat, ... ? |
Je kan ook een stukje op de maan kopen. Nee, zoiets lijkt me helemaal niks. Sterker nog, het zou echt een afknapper zijn als ik zoiets als cadeau krijg.
|
leuk idee, maar hebt er weinig aan... ik zie de volgende dag toch niet meer welke ster het was:D
|
Citaat:
|
ik zou zoiets hebben van fuck... had je niet wat leukers kunnen kopen....
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet best wel genoeg van sterren om te weten dat je ze geen naam kan geven, hun namen bestaan uit letters en cijfers zodat ze voor de astronomen snel terug te vinden zijn... Het is niet omdat jullie dat een flauw kado vinden, dat iedereen dat hoeft te vinden. Als de topicstarter dat nu als idee had, waarom zou je dat in 1 2 3 moeten afbreken? Jij bent toch haar vriend niet, dus wat heb jij er last van?? Sterren roepen voor velen een romantische sfeer op, als dat voor jou niet het geval is, is dat jouw zaak. 'k Vind het nogal illusioneel dat je denkt dat iedereen er dan maar zo moet over denken... Als je de ster zogezegd een eigen naam heeft, wat zou daar dan illusioneel aan zijn... Denk je nu echt dat ze jou bij de overheid registreren onder je eigen naam? Maar je ouders noemen jou toch ook niet 45678645 ? Als zij dat wil doen, begrijp ik dat wel. Ergens zou ik het wel een romantisch kado vinden... 'k Gaf haar gewoon de suggestie dat ze dan misschien beter zelf zoiets maakt, in plaats van er zo'n 30€ aan uit te geven! :mad: |
Ik heb geen vernoeming nodig om te weten dat ik een ster ben. Ik straal altijd. :D
Zow.. lekker arrogant geweest vandaag! |
Citaat:
En dan staat ie daar, mega bedroefd omdat jij teleurgesteld bent in hem. :( Armpjes hangend langs zijn zijde, deed hij zo zijn best voor een 'origineel' cadeau. En dan boor jij hem de grond in. Wat voor vriendin ben jij! :D LMAO :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |