![]() |
no wave en exp (indie) rock
en die link is er, echt waar. ik hou ervan.
maar ik zoek meer van die shizzle. en dan de wat minder mainstream troep, want sonic youth, blonde redhead en the flaming lips ken ik allemaal wel. wat ik al luister is the residents, arab on radar (en chinese stars), lightning bolt, kill me tomorrow, liars, throbbing gristle, the birthday party en ik ben nu us maple en erase errata aan het downloaden. |
Dat is toch genoeg, of heb je twaalf oren ?
|
deerhoof
|
Oh ik dacht dat throbbing gristle industrial was :o
|
no wave weet ik nie so veel van af maar voor indie rock check http://www.indie-mp3.co.uk
|
experimentele indie rock he
|
Citaat:
|
the books?
|
Ik heb pas ...and you will know us by the trail of dead ontdekt door iemow-kor. Het nieuwe album gedownload, ik ben verkocht.
-cut_off |
mates of state.
enon. pinback. |
trail of dead past in dat sonic youth rijtje.. goede band maar hoe je het voor elkaar krijgt om ze nu pas te ontdekken weet ik niet. en enon is gewoon pop. ik bedoel de echte abstracte shizzle of herrie \m/
bra1n1ac is trouwens ook <3 |
death from above 1979 is wel redelijk herrie
|
Citaat:
-cut_off |
edit
|
Citaat:
|
US maple is gaaf, ik had daar op mijn ouwe comp wat muziek van, en ik heb deze link al heel lang tussen mijn favorieten staan, waarom weet ik niet.
http://www.monochrom.at/cracked/music/usmaptool.htm |
DNA
hebben helaas erg weinig officieel uitgebracht, maar dat wat er is is wel goed. |
hmm in het rijtje van tom zitten een boel dingen die ik niet ken, ik ga ook maar eens downloaden (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
FaZ, homo, je maakt mij niet wijs dat je bands als throbbing gristle en the residents kent. |
trouwens liars vind ik echt geweldig. :cool:
'they threw us all in a trench and stuck a monument on top', supervette cd. jammer dat die gecancelled werden op pukkelpop (N) |
liars is één van de weinige nieuwe bandjes die ik echt dig (y)
|
the legendary pink dots!
|
Citaat:
en als je jezelf zo fantastisch vind kom dan maar eens langs met je grote bek.. dan laat ik je zien hoe je echte muziek kan schrijven en bespelen |
True lpd is :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
doe geen moeite, ik zal je nooit serieus nemen. ik ben les georges leningrad vergeten <3 |
Citaat:
d |
Citaat:
|
Citaat:
|
joe
boredoms ben ik ook vergeten |
Citaat:
|
Citaat:
maar hmm zo experimenteel vind ik ze eigenlijk niet, hun laatste album 'they were wrong so we drowned' schijnt wel behoorlijk ontoegankelijk te zijn. |
|
probeer van van the fall, this nations saving grace bijv.
|
Ik ken ook geen flikker van die bands die Tom opnoemt.
Liars is wel geniaal(y) 'Last night you and i, we gathered berries with a flasliiiiiiiiiight' :cool: |
wat is indie :s
|
indianen musik
|
Tom
Wat is je soulseek nick? Ik kan niks van die bandjes van je vinden (buiten Lightning Bolt<3) |
bisquick
maar ik heb niet zo veel op mp3, het grootste gedeelte heb ik op cd |
Citaat:
|
The Normal, Das Kabinette, Alien Skull Paint, Grauzone die shit moet je luisteren :cool:
|
ahaaaa
The Normal dig ik hard, maar dat is geen no wave |
Citaat:
|
euh is lightning bolt wel nowave dan :p
|
Citaat:
Ik krijg hoofdpijn van het ijsberen liedje. Zagezagezage |
Citaat:
lees de topic titel dan eens man |
er schiet me opeens iets te binnen