![]() |
Gaan jullie wel eens dronken of bezopen naar school?
Da is bij mij namelijk nu het geval.
|
Nee.
|
Om half 8 school.
Dan word je flink GENAAID Of je doet avondschool :P |
wat is het verschil tussen dronken en bezopen ?
|
hehe dat is er niet volgens mij :D
|
euhm... nee.
Ik denk niet dat mijn leraren me dat in dran... euhm, dank af zouden nemen. Er is maar 1 dag dat ik half bezopen over het schoolterrein zwabber: de stuntdag. |
nee nooit. Tenzij ik een nacht door ben gegaan en s'ochtends naar school moet.
|
niet meer
|
mwa
1 keer straalbezopen sportdag gehad verder een paar keer aangeschoten geweest op school.. krijg je met veel tussenuren |
Citaat:
De rest van mijn team was ook ram fucking stoned, op 1 gast na, die had bier + wijn op, en was flink aangeschoten. Softbal. Alle wedstrijden gewonnen met een gemiddelde van 20-1 oid :D |
Nee nooit gedaan wel eens stoned in de klas gezeten en naar gym geweest. Vooral dat laatste was dikke pret :D.
|
Citaat:
En er zitten 2 coffeeshops op zo'n 5 minuten fietsen van mijn school af :D Mja... guess ;) |
Citaat:
|
Wij kregen er bijna allemaal een soort 'bullettime' van, waardoor het echt alleen maar stukken beter ging :D
|
hihi, max payne ;)
|
Stoned heb ik de afgelopen 2 jaar bijna altijd in de les gezeten :s maar dronken/bezopen dus nog nooit.
|
Hehe ja 1x een paar jaar terug :D
Was erg leuk, maar niet voor herhaling vatbaar. |
Vroeger was ik nog wel eens een beetje onder invloed van de vorige avond. :bloos:
|
Ik blowde meestal na gym.
|
ik heb regelmatig op school gezeten met rooie doppen
en vorig jaar had ik vrijdag het 6e tussenuur om dan het 7e nederlands (==nutteloos) te hebben dus dan gewoon de stad in en zuipen maar, en de lerares maar vragen "hmm, ruiken jullie ook die alcohol-lucht?" :D |
Citaat:
|
ja.
en nu? |
Citaat:
duh :) |
'beschonken' nimmer :P
|
Mwoah ja soms, bij saaie lange dagen spreek ik weleens af met een vriendin om drank [meestal whisky met cola in van die kleine spaflessen] mee te nemen en lekker lam te worden in de les. Wordt de dag toch een stuk leuker van :cool:
|
Ja ooit. Drie uur slaap is na heul veul bier te weinig om nuchter te worden. Maar ik haalde toen wel een zeven op een mondelinge toets :eek: Soms stoned, maar da's vrij zinloos.
|
Citaat:
Nog nooit zo hard gelachen :D |
nee nooit
|
wel eens gehad ja....
en enorm de balen van achteraf... heb het wel eens vaker gehad eigenlijk.. |
weleens gedaan ja. Dan gingen we in de pauze met zn 2-en een hele fles passie en smirnoff opzuipen. Nou, dan val je letterlijk van je stoel af, en kruip je echt achter je opgestapelde boeken en schooltas zodat niemand je hoeft te zien. :D
maar verder doe k het liever niet. Dronken zijn is sowieso niet leuk als je niet een bed dicht in de buurt hebt. |
nee, ik drink niet
|
dronken?? nee echt nooit, ik ben niet gek of alcoholist...
bezopen daarentegen bijna dagelijks |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee nooit, maar wel regelmatig stoned :D
|
nee, maar het lijkt me wel leuk voor een keer:)
|
Citaat:
kun je mij het verschil tussen dronken en bezopen uitleggen ? |
ik heb wel ooit met een club vrienden ons klem gezopen en stoned geblowt op school, we moesten een toneelstuk doen maar we gingen er iets te serieus op in, 2 dagen later rook de bovenverdieping nog steeds naar bier en wiet :bloos:
|
Ik heb wel eens geprobeerd college bij te wonen toen ik de avond ervoor enorm had gezopen en de ochtend erna nog brak was. Geen goed idee. Na tien minuten moest ik vluchten met de melding "ik heb griep en voel me niet zo lekker" :o
|
Dat is weleens gebeurt ja.
|
Citaat:
|
Deel wel eens een biertje met mijn beste vriendin in de pauze, maar daar raa je niet echt aangeschoten van ofoz, gewoon lekker en gezellig, ik moet te veel voor mijn school doen om het me te kunnen verorloven dronken of stoned, weat ik nog nooit ben geweest, naar school te gaan. Gymnasium 4 is nogal zwaar. Ik geloof ook niet dat dat gepikt zou wordne bij ons op school, en ik hbe een goede " brave" reputatie hoog te houden :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de paar dagen voor carnaval nemen we soms wel wat mee.
en in tussenuren effe wat halen...om de laatste uurtjes door te komen.:p |
Citaat:
|
Nog beter zelfs.
Ik ga nooit ergens dronken of bezopen heen. :rolleyes: |
Vanmiddag weer knetterstoned in de klas gezeten
|
Wat een hoop opscheptopics de laatste tijd, zo boeiend is het allemaal niet vind ik :o
|
het cafe van onze studentenvereniging zit onder de school dus ja, gaan wel regelmatig tussen de lessen door wat drinken tis alleen niet echt aan te raden als je practicum hebt (n)
ook wel eens na een feest bij de vereniging hele nacht wakker gebelven daar en volgende dag om 8:30 redelijk brak/nog niet helemaal helder naar een tentamen gegaan, ik had het nog wel gehaald, 2 anderen niet maar het ging niet echt lekker dus ook niet echt geweldig eigenlijk, stoned gaat het beter allemaal :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |