![]() |
[Discussietopic] Over DK; laat je horen!
|
Eens.DK is kut.
|
verrader
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Conjunctuurgolf :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee? Mooi :) |
Oeh iemand heeft zich in economie verdiept :p
|
economie :(
|
Citaat:
|
Wat we nu doen is nou precies wat op Beleidszaken staat beschreven :D
|
En nu weer ontopic. :)
|
daarom vind ik tandpasta ook een verrader dat hij daarover een topic over opent. Dan gaan ze er(meer) op letten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb me laten horen (y)
|
Citaat:
|
@tandpasta:
ik vind dat je je wel wat aansteld hoor. Oke, er wordt veel gechat, ik erger me ook weleens aan het kinderachtige gechat, maar ik doe er ook net zo goed zelf aan mee. Natuurlijk zijn opsomtopics, flauwe spelletjes en topics die steeds terugkeren niet het leukste, maar daar is niets aan te doen. Dan post je daar gewoon niet. Ik zie de kantine tegenwoordig gewoon als een soort veredelde onzin, weliswaar iets serieuzer, maar voor de ontzettend serieuze topics hoef je hier echt niet te komen. Daarbij komt dat ik het idee heb dat Boogie en Tofke de hoop een beetje opgegeven hebben, ( :D ), dus zij laten het maar een beetje z'n gang gaan. En als jij er niets aan vind, ga dan lekker weg, maar ga niet zeuren bij de forumbazen, want dat helpt niets. Als er mensen willen chatten dan zullen ze dat toch wel doen. |
trouwens
hasseltboy schreef op 09-11-2004 @ 20:38 : Onderbouwingen zijn niet mijn sterkste kant.Ik ben meer van de domme uitroepen geweldige uitspraak :) zet niemand die in zn sig :p ? |
Citaat:
|
Niks meer aan Dk.
|
Citaat:
maar toch... :cool: |
ben het er wel mee eens, spammen doe je maar op onzin....
|
Citaat:
|
Het topic staat al op beleidszaken (waar het idd ook hoort (Y)) en hoeft daarom niet ook nog eens hier te staan. Dit komt DK natuurlijk ook niet ten goede ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |