![]() |
besneden??!
Ik heb sinds een tijdje een vriend, waarmee ik sinds kort ook naar bed ga, alleen nu zag ik gister zijn penis pas voor het eerst echt en ik dacht dat ie besneden was..
Maar dit weet ik niet zeker, voel me echt zo dom (heb hiervoor al een andere vriend gehad, dus weet echt wel hoe het er uit ziet). Maar durf er ook niet echt naar te vragen. Wat zouden jullie doen? Dankjewel alvast |
a) Het niet vragen en negeren.
b) Het wel vragen en het er eventueel kort over hebben. |
vraag aan hem of ie een presentatie wil houden
over z'n besneden pik. dan geef jij hem een cijfer, en een beloning als het een cijfer is hoger als 8 of je kijkt even beter zodat je beter je conclusies kunt trekken. en anders vraag je het hem gewoon. ik neem aan dat hij niet huilend weg rent. |
WTF :| Je hebt wel al seks met hem en nu heb je pas net zijn pik gezien :s Rare volgorde IMO.
Maargoed, als hij stijf is kun je het verschil niet al te best zien, dus bekijk 'hem' es rustig als hij slap is. En als je er niet uitkomt kun je het hem gewoon vragen, toch? |
ik ben ok besneden en er is niets an
werkt gewoon hetzelfde het is zelfs hygienischer dus alles komt goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je voor huid als dat er nog aan zit vormt er tussen je eikel en dat voorhuid witige stoffen. als je geen voorhuid hebt gebeurd dit niet. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens heb ik bij mijn ex-vriend nooit wit spul onder zijn voorhuid zien zitten, maar dat komt misschien doordat hij zich regelmatig wast :) |
Citaat:
|
Besneden of niet, het maakt geen fuck uit qua hygiëne. Je behoort het gewoon normaal te wassen, als je dat niet doet is het in beide gevallen vies, net als dat je het in beide gevallen wel doet; net zo schoon is.
Nannel; vraag het gewoon, niets mis met een beetje leren toch? |
Besneden mannen hebben 90 procent minder kans op vroegtijdige ejaculatie, alles word minder gevoelig zonder voorhuid, dus langer plezier. (was ik maar besneden)
|
Citaat:
Of langer hard moeten doorraggen totdat de lol er af is. :p |
zoiets kun je best vragen hoor, besneden zijn is geen zeldzaamheid hoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Besneden zijn lijkt me niks, er is niets beter dan je voorhuid....nouja, je snapt me :o |
Citaat:
Ik zou het er gewoon over hebben, ik zie het probleem niet? :confused: |
Citaat:
|
Dat spul wordt geproduceerd om een laagje te leggen over de gevoelige huid van de eikel, om ervoor te zorgen dat voorhuid en eikel niet gaan verkleven en het niet uitdroogt. Als je de voorhuid weghaalt wordt het nog steeds geproduceerd, maar het droogt meteen op. Ook vies. En het zachte gladde eikeltje wordt wat eeltiger.
Tussen de schaamlippen wordt het ook geproduceerd. Ook om ze zacht en soepel te houden. (lijkt wel labello...) Gewoon wassen. Met water. Ik heb een absolute voorkeur voor piemels met voorhuid. Ik wil een eikeltje met gevoel, die alle nuances meekrijgt van de subtiele veranderingen in houding, niet met iemand die zo ongevoelig is dat hij een half uur als een bezetene moet gaan liggen bonken om nog iets te voelen. Eh ontopic: vragen, Hee, ben jij besneden? dan zegt hij waarschijnlijk: ja, het velletje was te klein. Of: ik ben joods, wist je dat niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ze ook mooier zo.... :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Het feit is, dat besneden piemels gewoon hygienischer zijn.(onder normale omstandigheden, nee idd als iemand zijn lul 10x per dag wast met 400.000 chemische middelen, heb je een punt) wie zegt van niet, heeft z'n huiswerk niet goed gedaan [PUNT] Maar daar gaat het topic helemaal niet over Vraag gewoon aan die gast of hij het is, COME ON! Maak er geen olifant van |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt de "was" i.p.v. "wast" gemist trouwens ;) |
Citaat:
Ik was te sprakeloos :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, beetje offtopic ;) |
Citaat:
|
Citaat:
maar kunnen we deze zinloze labelgeluk discussie stoppen? , en weer ontopic gaan blaten |
Hee, hallo, er zijn misschien wel vrouwen die op smega geilen!
|
Citaat:
Doe mij maar dat lieve, zachte velletje :bloos: |
[size=gatara][/size]
|
Citaat:
|
Meid,.. hier staan twee plaatjes van penissen. De 1 is besneden en de ander niet.
sorry als ik hier niet na mocht linken, maar anders blijft ze ook zo zonder antwoord zitten Let wel: het betreft hier een volledige besnijdenis (voorhuid dus er helemaal af en niet slechts een stukje of een sneetje gemaakt) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, misschien ligt dat voor jongens die elke dag een paar keer hun piemel zien wat anders. En als meisje die hoogst waarschijnlijk geen studie heeft gemaakt van zo'n penis en dan (? voor het eerst ?) een piemel zien wat lastiger. anyway...wat ik wilde zeggen is dat je dat verschil zeker wel ziet. Óók als ie stijf staat. @TS: Sommige jongens hebben een vrij korte voorhuis. Wanneer zijn piemel stijf gaat staan kan de voorhuis automatisch al naar achter gaan. Bij sommige jongens is het zelfs zo dat je in slappe toestand al wat van de eikel ziet. Vraag er gewoon naar of maak een grappige opmerking in de trand van; "hey kijk nou joh....het lijkt net of die van jou besneden is. wat grappig..." |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral als ze niet besneden zijn... dan denken ze van WTF zie ik er zo raar uit dan :D |
Of je vraagt het gewoon niet.
Alsof het ook daadwerkelijk verschil uitmaakt met zijn bedprestaties zeg. |
Citaat:
|
Voor hem misschien ja, maar toch niet of jij aan je trekken komt?
|
Citaat:
en verder voel je de eikel wel beter als ie besneden is :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou niet chagerijnig zijn, maar volledig in een deuk liggen denk ik... Het feit, dat mijn vriendin om twee uur 's nachts over mijn 'tampeloeris' ligt na te denken, hahaha... Sorry, kon het niet laten... de moraal van dit verhaal? Vraag het gewoon, een beetje vent vindt dat geen rare vraag... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |