![]() |
Gnr
Meer mensen hier die het fantastisch vinden? Ik luister er de laatste tijd weer veel naar!
Ik heb onlangs Rock in rio 91 en ritz 88 van i-net afgeplukt favo nrs Coma november rain civil war shotgun blues don't cry welcome to the jungle my michelle it's so easy etc etc |
Appetite for destruction is geweldig, absoluut hun beste werk.
De 'Use you illusion' albums hebben allebei goede nummers, maar klinken meer als verzamelingen van nummers dan als echte albums en vielen bij mij daarom tegen. Favorieten: Welcome to the jungle, My michelle, Sweet child o' mine, Think about you, Dust 'n bones, Civil war en natuurlijk Enstranged. November rain vind ik maar een vervelend overgewaardeerd nummer. |
Om de een of andere reden heb ik een soort allergie ontwikkeld voor GnR. Net zoals voor the Rolling Stones. Ik kan het niet verklaren, maar het is allemaal zo.... kut.
En ik krijg hoodpijn van mensen die Slash een goede gitarist vinden. |
Citaat:
|
Kut band en November rain moet verboden worden.
|
Citaat:
|
gigantische kutband
|
november rain is een corny kutnummer (n)
en guns n rose is nog kutter dan bon jovi en creed okee misschien niet nog kutter dan creed |
Slash moet al helemaal verboden worden. In ieder lied weer dezelfde saaie afgezaagde solo. Iets dat hij in Velvet Revolver trouwens weer doet. (n)
|
Oohw, November Rain. ZO vaak gehoord, vind et nog steeds een mooi nummer.
Hmm, op de Illusion cd's staat helaas wel redelijk wat crap :s Maar door Appetite word ik ook niet echt overdonderd. Zijn eigelijk maar een stuk of 15 nummer die ik goed vind. Halve repetoire zo'n beetje. |
Citaat:
|
hehe fucking n00b..
ik neuk nog liever elton john man ps heb je een oogje op me :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kankermuziek is de bom. |
gnr heeft een grote invloed gehad op mijn rock n roll belevenis, of hoe je het ook zegt.. whatever, het oude werk is zeker stoer, maar waar die axl rose tegenwoordig mee bezig is wil ik niet eens weten :s
|
Citaat:
tom hartje fa-haz tom hartje fa-haz zeg luister, heb je een foto van die lelijke trol van je? |
slash is vet, maar ik heb een hekel aan november rain
verder hebben ze wel wat leuke nummers |
Citaat:
ja tuurlijk.. net zoals jij een foto heb van je lelijke kuthoofd toch! |
haha dat slaat als een micropenis op de mount everest
Marquee Moon says: FaZ wil je INCOMPLETE~ says: oh i know |
Als Jaap op Dirk.
|
Citaat:
maar jah , je moet ook op een wat hoger niveau zitten om het verschil te kunnen horen hè |
Citaat:
|
Citaat:
hehe.. de dag dat ik op jou val is de dag dat ik verkondig ddat ik jesus christus van nazareth ben en me laat kruisigen |
wat ben je toch romantisch FaZ
daar val ik wel op :o :o :o |
Citaat:
Citaat:
|
drie woorden: "appetite for destruction"
dodelijke plaat. |
Citaat:
ik ben ook romantisch , dat klopt! |
Romantiek is voor zuid Europeanen en andere homo's.
|
ik ben overigens blij dat er nog mensen zijn die deze godlike muziek nog kunnen waarderen , zodat het gelul van 'de grootste cunt allertijden' in het niets valt.
|
Citaat:
|
wat poetisch <3
|
hoe oud is die gaz dan?
|
Citaat:
dan zal de seks bij jou ook wel niet lekker wezen.. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind je wel oldskool FaZjelief, met je basisschool threats <3
|
Citaat:
|
Citaat:
naja ik ga je hier geen tips geven |
geen idee ik heb m van basje want we zijn nu heel close :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeden maken de man!
|
Citaat:
|
Ik heb er niets mee.
Kan die zanger niet uitstaan. |
Ik luister er af en toe naar, voornl. Appetite for destruction, en wat live dingen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |