![]() |
WTA Tour Championships en ATP Masters
Vannacht beginnen voor de beste 8 vrouwen van de wereld de WTA tour Championships, voor de mannen van de ATP beginnen de Masters dit weekend in Houston.
Poule indeling bij de vrouwen: Rode groep: LINDSAY DAVENPORT ANASTASIA MYSKINA ELENA DEMENTIEVA SERENA WILLIAMS Blauwe groep: AMELIE MAURESMO SVETLANA KUZNETSOVA MARIA SHARAPOVA VERA ZVONAREVA Clijsters en Henin doen overigens niet mee door blessures :o Ik denk dat het uiteindelijk toch wel Mauresmo of Davenport wordt die wint. Bij de mannen is de poule indeling nog niet bekend, maar dit zijn iig de deelnemers: 1. Roger Federer 2. Andy Roddick 3. Lleyton Hewitt 4. Marat Safin 5. Carlos Moya 6. Guilermo Coria 7. Tim Henman 8. Andre Agassi Roger Federer is op de grote toernooien al heel het jaar oppermachtig (Staat in the champions race maar liefst 500 punten voor op Roddick) en ik denk ook dat dat hier niet anders zal zijn. |
Wednesday, November 10, 2004
From 18.30hrs (PST): 1. Kuznetsova vs. Zvonareva Not before 20.00hrs: 2. Myskina vs. S.Williams Followed by: 3. Davenport vs. Dementieva |
Citaat:
Dan wint er tenminste eentje die er lekker uitziet :D |
Bij de vrouwen gok ik op Davenport. Mauresmo kan nog steeds niet omgaan om de druk op een groot tornooi, al won ze wel de laatste 2 kleinere tornooien. Wel jammer dat de 2 Belgische meisjes niet meedoen, al gaan we daar niet over zeuren wat wie weet komen ze wel nooit meer terug.
Er zijn nu wel 5 Russische vrouwen van de 8 deelneemsters, ook geen goede zaak. Wel om naar te kijken ;) Bij de mannen wordt het iets moeilijker. Marat Safin (toevallig ook nog eens een Rus) heeft het tornooi in Parijs gewonnen. Roger Federer staat dan idd weer heel ver voor in de Champioens Race. Roger Federer volgt dus zijn eigen op. |
uitslagen dag 1:
Koeznetszova- Zvonareva 6-2 6-4 Williams- Myskina 4-6 6-3 6-4 Davenport- Dementieva 6-0 6-1 wedstrijden dag 2: Mauresmo- Zvonareva Koeznetsova- Sharapova Williams- Dementieva Voor Zvonareva is het voorbij denk ik tegen Mauresmo, Koeznetsova- Sharapova kan nog een interresante parij worden (y) |
RED GROUP
1 Roger Federer SUI 3 Lleyton Hewitt AUS 5 Carlos Moya ESP 8 Gaston Gaudio ARG BLUE GROUP 2 Andy Roddick USA 4 Marat Safin RUS 6 Guillermo Coria ARG 8 Tim Henman GBR Note: Click Name for Player Profile Doubles Results & Groups SCHEDULE & RESULTS Monday, November 15 Starting at 1 p.m. (1)R Federer (SUI) vs (8)G Gaudio (ARG) Starting at 7 p.m. (3)L Hewitt (AUS) vs (5)C Moya (ESP) Tuesday, November 16 Starting at 1 p.m. (4)M Safin (RUS) vs (6)G Coria (ARG) Starting at 7 p.m. (2)A Roddick (USA) vs (7)T Henman (GBR) |
Sharapova en Mauresmo zijn al door naar de halve finales(y)
|
Ik ben voor Safin :cool:
|
Halve finales
Amelie Mauresmo- Serena Williams Anastasia Myskina- Maria Sharapova Ik denk dat de finale dan Mauresmo tegen Sharapova zal worden:o |
vannacht de finale tussen Sharapova en Serena (y)
|
Sharapova won die ;)
En bij de mannen won gisteren Federer. In de finale klopte hij Lleyton Hewitt. |
Ook met een nieuw kapsel is Federer nog altijd de beste :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |