![]() |
Hoe vaak was jij je haar per week
Ben ik gewoon benieuwd naar :D
(verder geen bijbedoelingen). Graag ook je antwoord hier neerzetten.... |
6 tot 7 keer. Maar ik doe er gel in, dus is het wel nodig ;)
|
3 tot 4 keer.
In de vakanties bijna elke dag, maar om de dag/twee dagen is het ook goed, zelfs beter denk ik. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Interessant topic hehe :d |
6 keer.
|
Eens kijken hoe het met de persoonlijk hygiene van de gemiddelde DK'er staat (aka wie moet je mijden en wie niet :p ). :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
6 tot 7 keer :o
Ik moet van mezelf gewoon elke ochtend douchen. Als ik niet douche is m'n huid jeukerig, m'n gezicht vlekkerig. :s (n) En het is gewoon fijn om zo wakker te worden. :) |
Citaat:
|
ik douche me ook iedere dag. Maar m'n haar was ik om de dag, heb dus 4-5keer per week ingevuld.
|
3 tot 4 keer
|
Douche elke dag, en was m'n haar vrijwel altijd, dus 6-7 keer per week :)
|
Iedere dag. Met Nivea.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5 tot 6
|
2 keer, nooit 1 of 3 keer eigenlijk. Maar ik heb maar gewoon op 1 tot 2 keer gestemd, dat leek me leuk.
ik douche wel bijna elke dag trouwens |
4 tot 5 keer
|
een keer of 3/4 per week, want mijn haar wordt erg droog als ik het te vaak was.
|
Ik was het eigluk elke dag, ni echt gezond, ma anders issut gewoon mega vet :(
|
Nooit natuurlijk, wassen is slecht voor je haar!!!
|
Citaat:
Ik was het zo'n.. hm.. 3 keer per week, geloof ik. Verschilt een beetje. Soms 6 keer, soms 3 keer. Hangt af van of ik weg moet, of ik er troep in heb gegooid, of ik uit een soort van automatisme de shampoo al in m'n haar heb gedaan voor ik door had dat ik het deed en gewoon of het nodig is. Ja ja. :o |
mmm bijna iedere dag..
|
In principe om de dag, tenzij ik in een rokerige kroeg heb gestaan, dan was ik het zo snel mogelijk wanneer ik thuis ben.
|
--> L&G.
En om de drie dagen ongeveer, 2/3 keer per week dus. Meer kan ook niet, ivm medicijnen, dus ja. |
6-7 (maar stiekem 7x)
|
7x
|
2-3 keer per week. Ik douche meestal om de dag en dan was ik eigenlijk altijd ook mijn haar wel.
|
2 keer per week, vind het wel best zo.
|
Meestal 2-3 keer per week. Soms vaker, soms minder.
|
normaal gesproken om de dag, omdat het vrij lang is (nogal een karwei om het iedere keer te kammen enz)..
maar nu iedere dag, aangezien ik m'n haar beetje net moet doen ivm stage.. en dan kan ik moeilijk met zo'n ongewassen zaterdagochtendkapsel aan komen zetten :S oja en 1x per week een haarmasker erin (y) |
wat wassenveel mensen hier hun haar ongezond vaak :|
|
2 - 3 keer.
Ik doe er verder geen gel in ofzo, dus m'n haar wordt nooit echt vies. Ik was 't omdat 't anders vet wordt/is. Ik was het niet elke dag want daar kan m'n haar niet tegen, dan wordt 't heel snel vet. Ik douche wel elke dag, maar steek dan m'n haar op en zorg dat 't niet nat wordt of ik spoel 't alleen uit met water. |
2-3/3-4 keer..
Ik doe er gelwax in, maar een klein beteje is genoeg, dus hoeft niet zo heel vaak. |
Citaat:
|
5-6 keer. In principe 6 keer. En af en toe dan was ik me alleen ff snel met een washandje. Dan moet ik racen naar school :o :)
|
2 tot 3 keer, maar wel zo'n beetje elke dag douchen.
|
6-7 keer per week :) . Anders is het ook echt vet.
|
Als het vet is, na iets van 3 dagen, dus ongeveer 1-2-3 keer per week. Denk ik.
|
3 tot 4 keer. Om de dag was ik m'n haar dus.:)
|
Plus/ mines tweemaal per week sop ik m'n haar. Ik douche me overigens wel elke dag -vanwaar heb ik nu ineens de intense behoefte me te verdedigen :|- maar elke keer dat ik m'n haar was, zie ik een overdosis verf in het doucheputje verdwijnen :(
In de zomer douche ik me overigens vaker/ of nadat ik een plensbui zoals vandaag op m'n hoofd heb gekregen.. Offtopic: De kapper adviseerd zelfs je haar éénmaal per week te wassen... |
2-3 keer... ik was nl niet altijd m'n haar als ik onder de douche ga, omdat m'n haar hier niet tegen kan. Het wordt dan sneller vet en het is slap waardoor het gewoon niet meer zit. Ik gebruik ook geen gel btw.
|
ik gok 3x oid... 3-4 gestemd
|
mijn haar word met of zonder producten gwn snel vet
dus moet het zeker om de dag wassen, maar liefst elke dag. Behalve ztrdag, vind ik zonde, ga je het wassen en zit je weer in de rook en troep.. first thing in the morning op zondag :) |
2-3 keer
|
2 keer. Mijn haar is heel erg lelijk en pluizig als ik het gewassen heb, dus doe ik het zo min mogelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |