![]() |
Welke zonde hebt gij vandaag begaan
Ik heb gelogen in de heilige maand :bloos: ik schaam me diep
Het verbaast me dat de bliksem me nog niet heeft getroffen |
ik zondig nooit. :)
|
geen volgens mij
ik heb niet door rood gereden ik ben lief tegen de leraren geweest ik heb niet met zn drieen naast elkaar gefietst niemand aangereden vriendelijk hallo gezegd tegen iedereen die het maar wilde mijn huiswerk was af |
Geen, tot nu toe.
|
Eh, niet zoveel geloof ik. Ik heb dan ook de hele dag geen flikker uitgevoerd, behalve een half boek gelezen dat ik nog leuk vond ook (y)
|
ik heb veel snoep gegeten vandaag.
|
nog niks maar ik ga zo zonder licht op een fiets rijden
|
Ik heb een hele chocoladeletter in 1x opgegeten... And I feel fucking great!!! :p (maar vanaaf toch ff wat harder me best doen in de sportschool)
|
Ik ben bijzonder lui geweest vandaag. :o
|
Ohja, luiheid is een grote zonde. Nouja, dan ben ik vandaag enorm zondig bezig geweest.
|
ik heb minstens 100x godverdomme gebruld omdat ik vandaag een vaginaal dagje heb
en verder heb ik geblowd, gezopen en geneukt in de heilige maand |
Ik ben ijdel geweest. Ik heb lust gevoeld. Euhm, op meer zonden kan ik even niet zo snel komen.
|
Ik heb niet opgeruimd terwijl ik dat wel van plan was (dat is volgens mij in geen enkel geloof een zonde, maar ik ben dan ook niet aangesloten bij een geloof)
ik ben een beetje lui geweest, maar niet veel ik heb niet genoeg gedronken (gewoon drinken), goed dat je me er aan herinnert *pakt glas water* ik heb geforumd vóór 2 uur 's middags |
Ik heb teveel gegeten.
Ik was niet erg aardig tegen iedereen. Ik zei dat het wel goed ging, terwijl dat gelul is. Ik heb door rood gereden. Ik heb niets gedaan op school. Ik ga geen huiswerk maken. Ik ga ook niet naar dansen. Zondes genoeg dus vandaag. |
Luiheid. Alhoewel, ik ben wel eventjes buiten geweest (!)
|
granaat uit t raam gegooid en ME beschoten...
|
Luiheid. Was echt veel te sloom om veel te doen aan de vragen die er in groepjes gemaakt moesten worden. Na afloop was ik echt sloom (n) Ben ook nog door rood gefietst. Ding sprong net op rood :(
|
niets.
|
een paar verkeersregels overtreden
|
Vraatzucht.
Lust. IJdelheid. |
onaardig gedaan tegen mensen in m'n omgeving...
|
- In slaap gevallen tijdens de les
- Te hard gereden - Aso weggebruiker uitgescholden en de vinger gegeven voor de rest valt het wel mee vandaag :rolleyes: |
Ik heb een ander zijn vrouw begeert :o
|
oh wacht
ik heb vanochtend 2 jongens uitgescholden die helemaal voor 'white power' waren maar zij hoorden het toch niet :o |
Citaat:
|
Ik heb mijn linkse broeders in de steek gelaten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben niet naar school geweest en heb niks uitgevoerd
|
jaloersheid is toch ook een zonde? of heb ik de verkeerde bijbelverhalen aangehoord?
|
ik heb gerookt.
|
Geen denk ik. :)
|
Ik heb ge-telewerkt. Dat betekent dat je net alsof doet dat je werkt, terwijl je je eigen gang gaat.
|
ik heb wat ongezonde dingen gegeten.
als dat een zonde is. |
Ik ben er uitgestuurd bij wiskunde. :o
|
Citaat:
ik ben misschien wat lui geweest vandaag |
Ik heb (blijkbaar) een gothic uit mijn klas beledigd. Ik heb verschillende keren "godverdomme" gezegd, en daardoor zijn er een paar gelovige klasgenoten boos op mij. M.a.w. verschillende personen aanstoot bezorgd.
Verder heb ik zonder te betalen twee sneedjes oerbrood gepakt in de schoolkantine. :o |
Geen. :cool:
|
Geen.
|
Geen.
|
Rukken :o
|
iemand 'per ongeluk' een elleboogstoot gegeven op de training. nou heeft ie een dikke lip..:P moet je maar niet mijn bal willen afpakken :nono:
verder een dikke mercedes uitgescholden bij een rotonde omdat meneer teveel kapsones had om mij voorang te verlenen:mad:..toch moest ie heeel hard remme :D verder was het een rustige dag gloof ik..:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |