![]() |
video 8 - video?
ik weet niet of het hier goed staat, maar hoe kun je video 8 overzetten naar gewoon video?
|
je camera op een video aansluiten?
op bedoel je naar videobestand op de pc? dan zal je (denk ik) via een tv-kaart of een VGAkaart met tv-in/out de cam op je pc moeten aansluiten..... (toch?) |
Vermoedelijk bedoel je de plugjes van de camera op de voorkant van de videorecorder? Nou, simpel, erin prikken en AV3 of Front-AV selecteren op de videorecorder. :D (y)
|
:o Ik snap er niets van
Ik kan 'm aansluiten (camera in het geheel) op de televisie, maar ik moet het op videoband hebben.. :s |
kan je hem niet op je videorecorder aansluiten ?
meestal heb je van die scart-pluggen waarin je de tulpstekkertjes kan doen. en dan doe je de scart plug achter in je videorecorder. of als je een ingang voor op de videorecorder hebt dan plug je ze natuurlijk voor in ;) en meestal kan je hem om je tv aansluiten en dan kan je je videorecorder toch laten opnemen? |
dus... dan sluit ik hem aan op de tv, doe een lege videoband in de videorecorder en neem het 'over'? kan dat? begrijp ik het goed :o
bedankt (y) |
ja dat kan.... als je televisie dat beeld weer doorgeeft aan de videorecorder. Test het even uit, scheelt je een boel gedoe met pluggen.
|
(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |