![]() |
[Hotmail] Waar blijven mijn MB's?
Afgelopen zomer werd er gemeld dat Hotmail zijn inbox capaciteiten voor de leden ging upgraden naar 250 mb voor non-payers en een gieg voor wel betalers... Of iets in die zin.
Waar blijven mijn MB's nou? Want die 2 mb... daar begin ik ziek van te worden. Ik heb al mn Gmail account aangemaakt maar wil toch nog heel even de kat uit de boom kijken voordat ik hotmail echt verlaat. |
Daarboij is hotmail nog zo fucking dom om de "junkmail" bij die 2 mb op te tellen. Ik krijg junkmel van ene of andere spampoepnicht met 244kb per bericht. Ik heb iets minder dan 1.5 inbox...
2 emailtjes en ik krijg gezeik van hotmail met "over it's limit" blabla.. fuck hotmail, gmail is goed nu :p en ontopic te doen: geen idee :p |
G-Mail is master!!!
echt het werkt uitstekend! hotmail is echt 10keer niks vergeleken met gmail! serious! |
Citaat:
ik vindt Gmail heus niet veel beter dan hotmail, het is allebei gratis, dus je mag je gelukkig prijzen dat dat soort services worden aangeboden maargoed, ik denk niet dat dit een discussie-topic is, dus ik houd m'n mond weer dicht :) |
Citaat:
Het lijkt me vrij normaal dat ze je complete email bij je ruimte telenne.. |
Inderdaad, ieder zijn mening over Gmail of hotmail. Ik wil alleen weten wanneer ik die 248 mb erbij geschreven krijg.
|
een jongen in mn lijst heeft "250 mb opslagruimte HOTMAIL vet relax :D" in zn msn naam staan..
Maar ik weet niet of ie daar nog op zit te wachten of dat ie et al heeft.. :) |
Citaat:
|
Als je het zou kunnen vragen 0mi0! graag! :)
Junkmail wordt wel bij je totale ruimte opgeteld maar wordt gewist wanneer de inbox vol zit dacht ik. Of Junkmail wordt al na 1 dag verwijderd. |
na 7 dagen... dus dan kan t nog best zijn dat je er last van hebt, maarja, dan moetje m gewoon vaker leegmaken he :)
|
Kort samengevat
hotmail (n) gmail (y) |
inderdaad, die opmerking van mij...sja sjonge *edit*
|
pfff... doe 1337 en ga dan gewoon zelf mailservertje draaien... dan heb je 30 gig inbox ofzo. (y)
|
Maar om op TS terug te komen, ik heb gelezen dat het heel geleidelijk overal wordt ingevoerd. Accounts in VS hebben t geloof ik al..
|
Ik weet dat Australische en Amerikaanse accounts al tot 250MB zijn uitgebreid, uitbreiding van de Nederlandse accounts zal nog wel ff duren...
|
Dan vraag ik me af wanneer ik het krijg..aangezien ik volgens mij gewoon een willekeurig land had aangeklikt. :o
|
Ik heb die 250MB sinds een paar dagen..
|
meld je aan via outlook ofzo bij hotmail en down al die mails op je pc. kan je ze weggooien uit de hotmail. weer ruimte genoeg.
|
Kheb ook gewoon 250mb (al een tydje) (y)
|
zou handig zijn, met die 2 mb red ik het amper
|
Hmm interessant, volgende keer vul ik gewoon America in als native country en dan krijg ik alle bonusses als eerst! :D
|
Citaat:
ik heb nog steeds geen 250 mb, maar wel allemaal oude mailtjes die ik eigenlijk wil bewaren.... Ik hoop dat ze opschieten! Iemand die het al heeft hier? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn hotmail accountje op deze manier geupgrade van 2 MB naar 250 MB :) :cool:
______________________________________ 1) Log in en ga naar "instellingen" 2) Klik op "Prive" 3) Verander "land" naar Verenigde Staten 4) Verander "staat" naar Californië 5) Verander postcode naar 90210 ( :D ) 6) Klik op bijwerken ______________________________________ Als je bovenstaande goed hebt uitgevoerd, dan wordt je account binnen een kleine weekje geupgrade! :) |
HAHAHAHAHAH...90210.. joizus ze zijn daar echt dom HAHAHA :D
Ik ga het proberen, alvast bedankt! :) |
Ik had deze en bij mij werkte hij:
1) Log in en ga naar "instellingen" 2) Klik op "Prive" 3) Verander "land" naar Verenigde Staten 4) Verander "staat" naar Florida 5) Verander postcode naar 33332 (waarschijnlijk zal 90210 ook wel gaan :p, haha maar dan heb je zoiets als dit niet nodig als je daaro woon ;) ) Liefst ook de taal veranderen naar Engels, na de update kan je het weer terugdoen naar Nederlandse taal.. 6) Klik op bijwerken Nu wachten bij sommigen duurt het een paar uur bij een ander 3 dagen, bij mij duurde het dus drie dagen :( Mij is het iig gelukt heb nu een opslagru8imte van 250mb, dit komt omdat de update eerder in de VS is geelanceerd dan hiero.. De taal kan je beter ook even in Engels veranderen |
Citaat:
|
Cool. Ik heb het even veranderd. Ben eens benieuwd. :)
|
Gelukt!
Ik heb 250 mb Bedankt! :D |
Citaat:
|
Citaat:
als ik mn instellingen nu terug doe blijft ie dan wel goed? |
Citaat:
Laat gewoon zitten, who cares dat er staat dat je in de VS woont? Echt niemand. |
Citaat:
|
90210 werkt niet als je Florida selecteert he, Beverly Hills is een residentiële wijk bij Hollywood dus Los Angeles, California. Zelf heb ik het op "Fort Lauderdale, FL 33332, US" laten staan :)
Ik hoop dat het niet al te lang duurt, maar ja, ik heb al een GMail, die ik makkelijk kan gebruikenen sinds kort ook via POP3 kan benaderen |
Citaat:
|
jah dit fenomeen verspreid zich onder de nederlandse hotmailleden
ik heb het ook vandaag ingesteld na succes bij vrienden je krijgt btw ook nieuwe msnspelletjes alleen die zijn wel gaar |
ik lees hier net
Citaat:
Ben benieuwd of het werkt.... |
Citaat:
Of probeer je je post count alleen maar omhoog te krijgen? |
Citaat:
Maar niet getest omdat ik gmail gebruik. |
Hé, volgens mijn profiel woon ik al die tijd al in Amerika (in Alabama). Ik had alleen nooit een postcode ingevuld. Ik heb nog geen 250 MB ontvangen. Zal dan wel aan die postcode liggen.
Bedankt voor de tip! |
Jaja, het werkt wel degelijk. Ik heb het ook geprobeerd en met succes. Ik heb er wel een 5-tal dagen op moeten wachten, maar nu heb ook ik 250MB in m'n account :)
|
ja die 250 mb is wel leuk, alleen kan je dan ook grotere emailtjes verzenden/ontvangen. Anders is en blijft het gewoon klote.
|
god jongens :) als je te weinig ruimte hebt. download die emails dan gewoon naar je outlook ofzo. Of neem gmail of yahoo, die heeft nu 3gb ruimte als ik me niet vergis.
Ik heb nog 5 invites voor gmail btw. PM me maar. |
1000 MB gmail, straks 250 mb hotmail. welke gratis mail heeft ook een groot opslaglimiet ? :D
|
Hoe lang hebben jullie moeten wachten dan? Ik wacht nu al bijna een week en ik had het voor een vriend gedaan en hij had het al na 2 dagen :o
|
Misschien heb je iets fout gedaan, ik had het ook al na 2 dagen.
|
Citaat:
schijnbaar is lycos ook nogal groot maar dat weet ik niet zeker |
Citaat:
Maar jij hebt toch ook florida met de code 33332 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |