![]() |
RGB cable voor gamecube...
...je hebt een extra rgb cable van 32 euro ofzo dat schijnt voor 60 hz spellen te zijn en hogere kwaliteit voor spellen (beter beeld?)
Wat mag ik hiervan waarnemen? Is het echt beter beeld en is het nodig? Als het inderdaad beter scherper beeld is okay maar voor die 65 piek moet het wel merkbaar zijn vind ik. Wie heeft deze? Of stelt dit niks voor en gaat het alleen maar om het geld ermee te verdienen? je hebt ze ook voor de ps2. |
maak anders effe 1 gamecube topic met al deze onzin
|
met zo'n RGB kabel heb je zeker weten veel mooier beeld.
beter beeld dan met RGB kun je met een tv niet krijgen. ik zou je zeker aan raden om zo'n kabel te kopen, de beeldkwaliteit zal aanzienlijk erdoor verbeteren. |
Citaat:
Waarom alles in een topic dan?? Alle pc topics of ps2 topics zitten toch ook niet in een topic? |
thnx nog diablos
|
32 euro voor een kabeltje? Das een hoop geld. Zit er duidelijk verschil in als je zoiets gebruikt, en hangt dat ook niet van je TV af?
|
euhh ja voor 32 euro is te veel geld vind ik.
Maar je ziet wel verschil, het is wat scherper, duidelijk vind ik maar je moet er wel op letten om dat te zien denk ik. Maar ja iemand had nog zoiets leggen dus me kabel ruil ik morgen weer om voor smash bros Melee! |
ik wil niet krenterig lijken hoor, maar is er ook nog een goedkopere versie (zoals Piranha voor de GBa allemaal stuff had, goedkoper) van die RGB kabel?
|
euhhh bij de gamecube zit een snoer met als uiteinden rood, geel, wit he
composite S-video en audio ofzo. Maar je hebt dus ook RGB kabel..... zit hier dan echt verschil in??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |