![]() |
Zeeman
koop jij wel eens bij de zeeman, wibra, hans textiel, c&a of de HEMA? en wat dan? Ik koop wel eens sokken en onderhemden bij de hema(y)
|
Snoep bij de hema. Dvd's bij de zeeman.
|
Zitten die onderhemden een beetje? Ik durf niet zo goed naar binnen, dan moet ik altijd sneaken, en op gekke uren, zoals 9 uur 's ochtends. Het liefst op een dinsdag.
Maar, eigenlijk is het zot dat ik ondershirts bij de H&M koop, als het ook daar kan. Enfin, ik ga binnenkort maar es heen :bloos: :o |
Ondergoed bij de Hema, en ik heb ooit bij de Zeeman gewerkt :o
|
Sokken en ondergoed bij de hema. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik koop zoveel bij de hema, handdoeken, dekbedoverterkken, pennen, andere onnozele dingen, soms make up, sokken dat soort dingen
|
Zeeman koop ikalleen sokken. En soms goedkope zonnebrandcreme van een normaal duur merk. Hema koop ik prulledingen, schoolspullen, kaarsen, ondergoed, hemdjes, eten, make up soms, etc.
Verder geen van de bovenstaande winkels. |
Hema (y)
|
ja hoor, why not. In de zomer altijd wegwerpcamera's bij de wibra en als ik toevallig in een van de winkels ben en wat leuks zie dan neem ik het mee.
|
Citaat:
|
Ik zie de erg niet van HEMA in :confused:
ik ben vd week nog bij de zeeman geweest :bloos: Ik moest goedkope handschoentjes hebben dus. verder kom ik niet bij de c&a en hans textiel. |
leggings bij de zeeman
|
wij hebben een draadloze telefoon van de zeeman
|
Citaat:
|
Ik koop altijd veiligheidsspelden bij de Zeeman. :D
|
en wie koopt er kunst bij de aldi?
|
ik hou van de zeeman, heb je altijd grappige goedkope spullen. en de wibra ook, van die douchegel en bodylotion van garnier ed voor de helft ofzo.(y)
|
bij zeeman kom ik echt nooit, vind het gewoon een ongezellige fuckwinkel.
wibra heeft wel lekkere kauwgom en ik heb er laatst een nachthemd gekocht (waarvan de bandjes achteraf gezien zo groot zijn dat mn borsten blootvallen :mad: ) |
strings bij de zeeman of wibra :$
|
haha k had daar ooit een doorzichtige string met glitters en een bontbolletje op de kont gezien.:D
heb ik gekocht voor n vriendin. (y) |
ik vind de hema wel ok
ze hebben er soms leuke onderbrookies en leuke vazen en kaarsen en kussensloopjes dus en voor de rest ga ik nergens heen van de bovengenoemde winkels |
ik koop mijn knuffelkussens altijd bij de zeeman
|
Ik vind de Hema leuk, ze hebben soms leuk ondergoed, sieraden, knuffeltjes, prullaria enzo. En schoolspullen.
Bij de Zeeman koop ik weleens ondergoed en sokken, heel soms hebben ze ineens leuke. En bij de C&A koop ik basistruitjes enzo. :) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop mijn batterijen bij de zeeman.
|
witte hempjes, onderbroekjes, batterijen en sokken bij zeeman, bij de hema koop ik veel, en de rest kom ik eigenlijk niet...
|
Citaat:
|
1,75 voor een heleboel en ze zijn goed genoeg :)
|
Citaat:
|
hema soms maar niet echt voor kleding, enkel keertje ondergoed of een pi , maar collegeblokken en pennen enzo koop ik daar wel.
zeeman heb ik wel eens een hemmetje gekocht en een leuke cd hoes in de vorm van een tennisbal ik zou me in elk geval niet gaan schamen om er te kopen :rolleyes: |
naja ik heb laatst wat underwear bij hema gekocht en koop er standaard schoolspullen.
zeeman wel eens meegeweest maar voelde me niet op me gemak, hoe triest. |
Citaat:
je was zeker de enige blanke daar. :p |
wij hebben een medion digitale camera en een medion televisie zelfs ! (niet bij de aldi gekocht echter...)
|
Citaat:
wel vermakelijk om zoiets in huis te hebben :p |
Bij de hema kom ik regelmatig, schoolspullen heb ik ook daar gekocht enzo.. Zeeman, Wibra en Hans text. kom ik eigenlijk nooit.
|
Tja, de meeste van die winkels zijn goed idd enkel goed voor schoolgerief, scheermesjes, en misschien zelfs tandpasta (waar mijn pa een schimmelbek van krijgt, maar goed...)
Oh, en in uitzonderlijke, (maar niet een van mijn) gevallen, laptops Kleren kopen in die winkels...dat gaat niet. Ik heb niets tegen t-shirts met niets erop, integendeel....maar ze moeten natuurlijk overal even lang zijn. (n) |
Citaat:
Ik koop wel lege doeken bij de Action, maar een vriendin haalt daar af en toe van die verschrikke schilderijen :D (n) |
Citaat:
Nee, wel jassen (y) |
Citaat:
en ik koop vrijwel nooit bij die winkels, HEMA wel, want die vind ik anders (ondergoed en pantys en paraplu´s, dat soort dingen). En de Wibra heeft lekkere chocolademuizen voor sinterklaas <3 |
Nog nooit in de wibra, zeeman en c&a geweest en zal ik ook niet rap komen. Hema heeft leuke handdoeken :eek: :D
|
zeeman heeft soms een leuk onderbroekie. hema is helemaal dope (y)
|
ik heb ooit eens voor 6 gulden een overhemd gekocht bij de zeeman en dat heb ik vervolgens helemaal vol met allemaal leuzen gekliederd, zag er wel vet uit(y)
|
hema voor sokken, ondergoed, panty's enz.
zeeman eigelijk niet want ik vindt het daar altijd zo'n doolhof en ik voel me er niet prettig. maar b.v. hans textiel & wibra :cool: daar shop ik altijd hele toneeldecors en attributen en soms effen shirts. echt een uitkomst voor lowbudgettoneel |
Ik koop vaak spullen voor school bij de Hema en héél soms wat t-shirts bij de Zeeman. :bloos:
|
ik heb een hemd van zeeman :o
|
Zeeman is cool als je wel winkeldrang hebt maar geen geld. Ik heb te veel nutteloze troep van de Zeeman :D En ze hebben er soms leuke dvd's. Return of the killertomatoes (L)
En ik wil nog altijd naar Hans Textiel. Iets met zo'n naam moet wel baggerslecht zijn :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |