![]() |
Fight your Destiny (reacties plz)
Ik weet dat het geen geweldig gedicht is, maar ik wil graag wat reacties/tips hebben.
Fight the lightning Fight the thunder Fight nature Ride to your destiny Find your fate And play with it Fight heaven’s guards Fight hell’s prisoners Fight the gods Keep surviving Ride with the gods And become one of them Fight your soul Fight your mind Fight yourself Don’t be a slave of destiny Change your fate You’re the last survivor Fight nature Fight the gods Fight yourself Be the last Be a hero Be immortal NB. Ik heb dit gedicht of hoe je het maar wil noemen geschreven terwijl ik in de striemende hagel naar huis fietste... |
Hier je reactie.
|
Citaat:
Soapsie - Ik vind het een sterk gedicht. Alleen snap ik de combinatie met hagel niet, hihi. -x- |
Het is aardig voor en songtekst. Als gedicht vind ik het niet geslaagd. Wat ik graag zou willen zien, is dat het meer een richting krijgt en meer intertekstualiteit. En - zoals sommigen zullen weten - zie ik gedichten vaak liever in het Nederlands (tenzij het echt niet anders kan).
|
de verbinding met de hagel is dat ik een beetje high was... of whatever en ik vind het eigenlijk ook meer een songtekst, maar waar moet ik dan zijn??
|
fight nature klinkt zo gay
voor de rest tja valt wel mee kan natuurlijk beter. *Ride with the gods* zeer cool |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |