![]() |
[gsm] spv c500
http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3455_2.jpg
- compact formaat en lichtgewicht - eenvoudige bediening - geïntegreerde camera - hoge resolutie kleurenscherm - tri-band telefoon - ondersteunt mms - geschikt voor Orange World - voice memo - Windows Mobile™ (versie Smartphone 2003) - synchronisatie met je PC Pocket Outlook om je contacten, agenda en e-mail up-to-date te houden - internet via Pocket Internet Explorer - MSN’en via Instant Messenger - mp3 en video met Windows Media Player® - Bluetooth™ - infrarood verbinding - ingebouwd modem - lichtsensor schakelt extra verlichting in als er opeens minder licht is http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3092 ik wil deze aanschaffen icm orange 20. wie heeft er ervaring met dit toestel? ik heb er even naar gekeken maar wil zeker zijn voordat ik een abbonement afsluit. |
alle spv's staan voor gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit, vooral als je wat meer van telefoons weet en em snel onder de knie hebt kun je dr echt fijn en goed gebruik van maken(y), kopen!
|
Citaat:
|
Ik heb 'm ook. Ontzettend gaaf ding. Erg goede en scherpe foto's op VGA-resolutie, goede kwaliteit video, goed geluid, voelt stevig aan, goede batterijtijd, lekker snel in WM 2003 SE, heb er 1.5 MB/s DivX erop, duke nukem 3D en een hoop andere spelletjes, houd mn agenda en contactpersonen erop bij, enz enz :) Op het moment een 512 MB miniSD kaartje erin en dat gaat prima.
Kopen! Mijn review van dit toestel verschijnt binnenkort op NieuweMobiel maar ik wacht eerlijk gezegd nog op de Qtek 8020. Dit toestel kan hetzelfde maar ziet er iets beter uit en heeft een joystickje (handiger bij games) Dit toestel is een 200% verbetering tov. de SPV e200. http://msmobiles.com/users/1/archive.../qtek-8020.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die orange logo erop (n) wel een min puntje
|
Nou ja beter dan zo'n Vodafone logo. Ik ga morgen die telefoon halen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mp3 speler ook niet nodig aangezien ik een kleine iRiver mp3 speler om me nek kan hangen.. en die tellies geven ook straling af enz .. |
Citaat:
SE Smartphones (symbian) zijn rotzooi, d'r kan alleen memorystick in, waardeloze software, slechte performance. Ga maar eens 1.5 MB/s DivX proberen op een P910i, brandt-ie zo ongeveer door :D Over straling gesproken? Nergens last van. Telefoons met veel features hebben juist minder last van straling. |
nja ik vind telefoons die ik me me broekzak kan stoppen zonder het duidelijk te voelen toch wel fijn ;) koelkast (y)
|
Ik ben gister met m'n vader een nieuwe telefoon voor hem gaan uitzoeken, en deze is het geworden (wist ik eigenlijk al, omdat ik hem zelf gewoon super vind :cool: )
Gebruikersvriendelijkheid is geniaal, batterij is niet zo'n punt meer als bij vroegere smartphones. Strakke foto's, geweldig scherm. Zelfs m'n vader kon er bijna in 1x mee overweg (na jaren nokia gehad te hebben). En hoe strak is dat scherm :cool: |
Deze smartphones mogen er dan wel mooi uitzien, een paar mensen die ik ken hebben de eerdere versie van deze gsm. Ze hebben allebei problemen die variëren:
-Telefoon loopt vast -Stof achter het scherm -Battery-indicatie is soms vaag -Uit zonder dat de gebruiker dat doet Natuurlijk zijn er ook andere telefoons die dit ook wel eens hebben, maar ik zou toch maar eens overwegen of je deze nog wel wilt.......... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde m ook kopen, totdat ik merkte dat er geen FM-radio op zat, dus niet gekocht.
|
Citaat:
|
Juh, maar ik dacht dus; ik neem een mobieltje die zowel FMradio heeft als een mp3speler met uitbreidbaar geheugen...en een goed design...2 keuzes waren dit toestel en de SE K700i, maja wat de 1 heeft, heeft de ander net niet :(
|
Citaat:
Maar verder is dit toestel helemaal top! Kheb hem nu al 2 maanden. Totaal geen problemen! Goede mp3 kwaliteit, veel geheugen (512mb mini-SD), etc. Ok, in 2 maanden tijd 2x vastgelopen, vind ik niet echt een probleem... :) Filmpjes opnemen is ook wel grappig... :) |
Waarom heb je in hemelsnaam een FM radio nodig als je via je mobiel streaming radiostations (internet) kan luisteren?
|
Nu nog een 512mb mini-sd kaartje en een krusell hoesje (y)
|
Citaat:
Dat kost toch geld? :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |