![]() |
prins Bernhard dood?
Er zijn geruchten dat prins Bernhard is overleden.
fok topic vokomenkut bericht We zullen zien waar dit op uit loopt. laat de berichten binnenstromen. |
erm
arafat = prins bernhard? :D zou best kunnen :o |
Een of andere apendrol van Fok! en volkomenkut hebben een 'serieus gerucht' gehoord? Big deal.
|
" Ik heb het gerucht ook gehoord..... van iemand die dicht op het koningshuis zit.... Jeetje als dit toch echt zo is. We zitten in NL in een achtbaan die niet meer te stoppen is"
:rolleyes: |
Als het gerucht waar is, is het big deal.
|
Wat vaag. En die luitjes op Fok! vertrouwen de TS daar ook nog. Wat grappig. :)
En dan die complottheorieën dat hij bij de vuurwerkramp omgekomen zou zijn / allang in de vrieskist lag / voor de saamhorigheid juist op dit moment wordt gepresenteerd. |
Die bronnen zijn niet betrouwbaar en als ze dat wel waren geweest zou ik er nog steeds geen traan om hebben gelaten.
|
Maar nieuws zou het wel zijn. Als het waar was.
|
hmm
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, niet in de wieg gesmoord. Niet dat het me verder iets kan schelen of ie nu vandaag of volgend jaar overlijdt.
|
http://www.mannetjevanderadio.nl/
Deze gast heeft ook het gerucht gehoord en is gaan bellen. Het zou kunnen dat men in de war is met de schoonzuster van Bernhard die gisteravond is overleden. |
Hij leeft, officieel doorgegeven door de RVD! Deze kan dicht.
Was er niet een familielid van Bernhard overleden gisteren? Zullen wel in de war zijn ;) |
Laten we niet te veel threads op basis van geruchten openen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |