![]() |
Within Temptation??
Hoihoi, :)
zijn er hier fans van Within Temptation? |
nee
|
Niet weer :(
|
Citaat:
|
ja, maar we proberen ze preventief te ruimen
|
Citaat:
|
:) *zwaait*
|
Citaat:
|
ik vind ze afschuwelijk
maar ik heb een bar slechte muzieksmaak, vandaar. |
Citaat:
|
Haha (y)
|
hou ik niet zo van....
|
Citaat:
|
heeyheeyz (y)
Within Temptation is gaaf..! ! vooral de nummers "Running Up That Hill" en hun nieuwe single "Stand My Ground" kuzziezz |
oh oh
je hebt de poppetjes weer aan het dansen... |
Citaat:
|
Die zangeres is wel leuk. (y)
|
Citaat:
jammer van de rest van de muziek overigens zijn dit soort topics ook gewoon niet leuk meer :( |
Niemand opgevallen dat er twee 14 jarige meisjes positief reageren? En een gast die de zangeres cool vindt, maar die telt niet mee.
|
NEEEEEEN!! NIET WITHIN TEMPTATION!!!! AAAAARRRGGGHHHHHH.... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
hahahahhaha... :D |
Citaat:
|
ik vind wt nogsteeds wel gaaf hoor, de nieuwe cd vind ik ook wel te pruimen, en mensen die zitten te zeiken moeten sterven aan schurft :)
(daar gaat m'n image :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet.
|
1e keer luisteren *denkend klinkt leuk*
2e keer *hmm wordt minder* 3e keer *wat is dit voor troep* nee niet mijn smaak |
als ik VOC scheepsliedjes wil luisteren ga ik wel naar t scheepvaartsmuseum in amsterdam
|
Staat die veewagen richting Polen al klaar?
|
Citaat:
|
within temptation is wel ok .. cker voor een nederlandse band .. er zijn natuurlijk altijd betere bands maar over dat run op that hills gedoe.. das dus al een heel oud nr wa nie eens van within temptation is.. stand my ground heeft wel wa maar kon wel beter qua bezetting.. GA GODVER GOEIE MUZIEK LUISTERE als edguy metallica avantasia stratovarius ofzo.. ;) sorry da moesk ff kwijt :evil: ;)
|
Citaat:
|
En iedereen heeft weer heel stoer kunnen reageren.
Maar hou het een beetje overzichtelijk. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=986145 is een vrij recent topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |