![]() |
huis inrichting
Hoi.
Als jij een huis zou willen kopen, waar zou je het liefste willen wonen en hoe moet het huis eruit zien? [alswel van de binnenkant als de buitenkant] in welke sfeer zou jij het inrichten? of sferen? ts begint; Ik zou een mooi herenhuis willen in Amsterdam. De inrichting zou oosters wezen, warm en ook kitscherige spulletjes :o lekker oude kastjes mooi maken enzo en een lekkere bank waar je lekker kunt liggen. En zo'n kook eiland vind ik mooiiii... ik heb verder geen tijd om nog meer te vertellen want ik moet gaan veel plzierr |
Woonbootje in A'dam, veel hout, wegzakbanken en voor de rest zal het me worst wezen. Denk ik.
|
Boerderij-achtig iets met veel zwart/donkergrijs, mooiii.
|
Een grote kamer met Andy Warhol schilderijen e.d., grote banken en een bar, een kamertje met alleen maar kussens en muziek, een kamer met Mexicaanse en Arabische kleuren en interieur, een kamer met een zwembad en 'n jacuzzi en een kamer met 'n halfpipe.
Dus moet ik over zeven jaar een enkeltje Wall Street nemen. |
Alles wit en interieur gekleurd. Dus muren vloer wit. En dan de bank knal roze ofzo.. lijk me gaaf!
|
ik ga binnenkort verhuizen en ik verf mijn kamer zwart met rood en wit en ik hang 1337 postpunk posters op <3
en mijn toekomstige powerbook zet ik midden in de kamer op een tafeltje <3 |
hehe, met kaarsjes ernaast
|
Citaat:
|
ehhh ja.
huissie vlakbij blaak, Rotterdam. Dikke zachte donkerrode vloerbedekking, zwarte muren. Stiv Bators, Johnny Cash, The Who, The Sonics, Eddie Cochran, Dead Boys en de Dwarves foto's ingelijst aan de muur hangen. De trots van men platen collectie aan de muur. Een giga grote tv met playstation 2 :D. En coole rock'n'roll action figures. yeah! Oja! zo'n glazen salon tafel, tegelijkertijd dienend als terrarium voor men koraalslang :cool: . De rest van de kamers behalve de slaapkamer komen vol met toffe posters en stickers. |
een grachtenpand in utrecht of amsterdam
de muren wit met rood en zwart design meubels, een kitcherige zwart of rode kroonluchter seventies meubels ook en ja zo is het nu ook al een beetje |
iig mooie grote schilderijen, van Michelangelo oid.
|
Ik wil een groot, oud huis en vooral oude en nieuwe spullen door elkaar!
|
Etage van een grachtenpand. Amsterdam, natuurlijk. Heel den wereld is rond Amsterdam gebouwd.
Enfin inrichting, Indisch hout, hoe heet dat ook al weer er is een naam voor... iig donkerbruin houten meubeltjes met een tikkeltje kitsch. Gecombineerd met lekker inzakbanken, mooie doek er overheen in diepblauw of turquoise, verder simpel niet te veel frutsels. Donker hout, turquoisetintjes gecombineerd met warm rood. De waterlelies van Monet aan de muur. Mooie kristalle glazen, simpel strak servies. Een normale keuken, geen roestvrijstale bende en ook geen keukeneiland. Simpel, praktisch en toch mooi met een oven 4 kookpitjes en een wasbak. Maar het kan ook compleet anders. Iig niet heel strak daar houd ik niet van. |
Citaat:
|
ik wil ook een herenhuis in Amsterdam :D
Of iig dichter bij het centrum, een niet al te groot huis. en ik wil donkere meubels, beetje klassieke inrichting met indiase/oosterse invloeden, beetje kitch. mooie echte kunst dus geen nepposters ofzo en oja, een kookeiland is leuk. |
ik wil een zwart wit geblokte vloer
|
Ik wil een mooi ruim appartement in Budapest met veel antieke en kitscherige dingen maar niet teveel nutteloze troep in mn huis, want ik kan niet goed opruimen en dan wordt het zo'n chaotische bende. Het moet allemaal niet te donker worden. Verder wil ik graag een kingsize hemelbed en 1 of meerdere kroonluchters (niet al te grote). En ik wil een balkon met hangplanten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil n japans rijstpapier huis met japanse inrichting :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bitchy hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil ook wel een grachtenpand, hoge ramen en ornamenten, een enorm dakterras en ook nog een ruime tuin als het kan, en aan de voorkant ook nog een balkon. inrichting zal uit design gemixt met klassiek/kitsch bestaan, wel rustige kleuren, veel kunst aan de muur, designapparatuur en een open haard. |
Citaat:
en anders ga ik ergens wonen waar t niet regent :o :p |
een grachtenpand in de jordaan... sjiek, zakelijk en kil ingericht... met visgraat parket, roestvrijstaal, luxaflex en zwarte meubelen(y)
|
Het huis moet van de buitenkant er gewoon leuk en origineel uit zien, dus geen rijtjeshuis voor mijnster.
Binnen zou ik veel kleur willen, géén landelijke stijl want daar kots ik een beetje van, mooie parketvloer, zebraprint banken, een hele lange eettafel met mooie maar simpele stoelen eraan, een keuken met een kookeiland (hoewel dat wel sooo yesterday is...) schilderijen van picasso aan de muur, een mooie televisie, en dan zou ik mijn kamer willen "splitsen", dus echt een gedeelte waar de tv en alles staat, en dan ook nog aan de andere kant van de kamer, mooie fotolijstjes met foto's van evita, marilyn monroe en mn kinderen aan de muur, een open haard (een echte, geen gas!), donkerrode muren, donkerrode banken met mooie kussens erop, zo'n kleed waar je lekker op kunt lopen, 4 electrische gitaren en een man die ze kan bespelen, en mooie planten en kunst. Ik stop nu want ik draaf door, :bloos:. |
een appartement ergens in een grote stad (liefst natuurlijk Utrecht of Amsterdam), liefst ook lekker hoog voor het uitzicht (trappen lopen is goed voor je conditie).
qua inrichting veel wit en lichtgrijs met metaalaccenten. en dan per kamer één andere felle kleur als accent. bijvoorbeeld in de woonkamer wit met rode accenten en dan in de keuken wit met groene accenten. mooie grote zwart-wit foto's van mij, mn vriend en onze toekomsitge koters aan de muur. niet te veel schilderijen, hier en daar misschien een klein modern werkje. verder graag zitzakken (stuk of drie) en twee katten om het af te maken. |
Citaat:
nog een apple-user.. :) *happiness overflow* |
een grachtenhuis of ark in amsterdam in kitsch&kitchen stijl
|
Een ruim apartement in Oslo met uitzicht op de haven lijkt me geweldig, modern ingericht natuurlijk.
En een hutje in de Noorse bergen. |
Appartement in een leuke, grote wereldstad. Modern ingericht, lichte kleuren, strakke meubels, grote bank enz. En een roestvrijstalen keuken. Enorm bed en een houden vloer met visgraatmotief........
|
Als ik alleen met me vriend woon,
woonbootje, wat wel dicht bij de stad ligt, DAt vind ik teklein voor met kindreen ingericht, modern met kitsch door elkaar.. gewoon een beetje apart... |
Een huis ergens centraal gelegen, maar wel ergens waar je ook gewoon rust en privacy hebt. Qua inrichting zou ik, denk ik, één muur met van dat posterbehang doen. En de rest neutraal, zodat het niet te druk wordt en je makkelijk je interieur iets kunt veranderen zonder dat het lelijk wordt. En in de keuken een kookeiland en aan de muur planken met heel veel kruiden ed (die je nooit gebruikt, maar dat doet er niet toe). De slaapkamer romantisch, maar niet te. En als er kinderen zijn, dan moet er voor hen natuurlijk ergens een speelplek komen (iemand gister toevallig monster house makeover (oid) gezien? ;) zo'n glijbaan als ze daar hadden gemaakt bv).
|
Citaat:
En verder: De muren wit, meubels en accesoires in mooie kleurtjes (geen idee welke) ennnnnnnnn een mooi groot kleed op de vloer :) |
Citaat:
|
Eén woord: kleur (y)
Met een luie stoel zoals die van Joey in friends :o Het liefst vlakbij zee. Verder heb ik nog geen flauw idee |
Citaat:
|
ik wil een Hastens bed.
|
een huis in een Amsterdam, of aan zee, Scheveningen ofzo.
huis ingericht met lichte kleuren en felle kleuren, geen zwart. gewoon ikea meubels, ook ikea servies. een zwart/wit geblokte vloer, of anders bamboe parket. de keuken moet groot zijn, en mooi. |
een appartement in New York ergens bovenaan in een wolkenkrabber met uitzicht op de skyline ..
stijlvol ingericht en twee kasten met een reusachtige platenverzameling.. dream on :rolleyes: |
Citaat:
pfff dat is me veel te min hoor, daarmee neem ik geen genoegen |
|
Citaat:
oud herenhuis met oude houtenvloer en de rest weet ik nog niet |
Citaat:
|
ik heb al een huisje/ flat samen met mn vriend :)
het is natuurlijk allemaal erg ikea, maar desalnietemin kijkt iedereen die hier langs komt z'n ogen uit. en dit is de de wc!!!! http://img31.exs.cx/img31/7707/100_0177.jpg en de converge poster boven de bank http://img31.exs.cx/img31/1244/000_29.jpg http://img17.exs.cx/img17/9741/000_0043.jpg dit is toen het niet allemaal een paar weken stond, nu hangen er gordijnen hebben we lampen en het is af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |