![]() |
Mensen die discussies verliezen en hun verlies niet toe durven geven...
Zijn die 'in' of 'uit'? En wat vind jij er van?
|
die zijn uit
|
:rolleyes:
|
@ makelville: je inbox is vol
|
Citaat:
|
Ondanks dat ik altijd gelijk heb en niet meedoen aan discussies waarin ik toch ga verliezen, vind ik mensen die dat wel doen en hun verlies niet kunnen trekken niet hip zijn.
|
Die zijn echt vreselijk irritant :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn op.
|
hmm, ik vind het ook wel wat hebben.. Dan ben je wel zeker van jezelf..
Ik kan me ook gruwelijk aan die mensen ergeren. Misschien ben ik er zelf wel een.. |
Die zijn vervelend.
|
Die zijn helaas nogal in tegenwoordig, geloof ik :(
|
in denk ik
|
Haha mijn werkgroepbegeleider die na een ellenlange discussie eindelijk durfde toe te geven dat we misschien toch wel een beetje gelijk hadden (y)
|
Ook al zijn ze 'uit' dan zijn ze ALSNOG 'in' volgens henzelf dan he? ;)
|
Die zijn, zoals Envy al zei, vervelend.
|
Zo uit (n) .. dus mijn moeder is gewoon uit :p .
|
In.
|
Sommige gelovigen hebben daar nogal last van en dat is kut.
|
In, geen twijfel mogelijk.
|
Die mensen zijn heel erg vervelend. Helaas is iedereen in mijn vaders familie zo, dus je kan je wel voorstellen hoe gezellig onze verjaardagsfeestjes zijn.
(5 mensen die met elkaar discussieren en er allemaal van overtuigd zijn dat zij gelijk hebben en elkaar proberen te overschreeuwen.Jippieeee :rolleyes: ) |
Meestal laat ik zulke mensen in de waan dat ze gelijk hebben. Ze vallen toch wel door de mand bij anderen.
|
Modeverschijnselen, ARGH.
|
ooit in geweest???
|
gelijk geven, en hard uitlachen wanneer ze met hun gelijk, helemaal alleen achterblijven......
|
Die zijn nooit in geweest.
|
Citaat:
|
Ècht irritant is het als jij van jezelf weet dat je gelijk hebt, maar de ander blijft in zijn/haar standpunt volharden, en anderen trekken ook nog eens partij voor de ander, die dus feitelijk ongelijk heeft.
Ergernis ten top (n) (*uit ervaring spreekt* :mad: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigenlijk hoef ik niet zo heel graag mijn gelijk, als ik weet dat ik gelijk heb. Of dénk dat ik gelijk heb :o |
die zijn nooit in geweest
|
Die komen weer in in de zomer van 2005, heb ik gehoord.
|
Uit. Ik vind het zelf overigens ook vervelend om te moeten toegeven dat ik ongelijk heb. Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak.
|
UIT, maar ze komen vanzelf weer in. Als irritant zijn weer in de mode komt...
|
Citaat:
|
Vrij vervelend vooral.
|
Mijn economie leraar is er zo eentje, hartstikke uit, en super irritant..
|
Die zijn nog nooit zo hip geweest :rolleyes:
|
als ze zelf vinden dat ze niet aan verliezen zijn maar aan winnen, want bij discussies win pas als de anderen geen 'nuttige' reactie geeft
|
Citaat:
|
zijn best wel zielig
|
Hip.
|
hop
|
Wip
|
hap.