![]() |
internet love
hoi, ik ben een jongen van 17 ik ben verliefd geworden op een meisje van 15 die ik op het internet heb leren kennen. we hebben elkaar al veel foto's gestuurd via MSN en elkaar veel (ook erg persoonlijke dingen) verteld, we hebben best veel dingen gemeen en ik vind bijna alles leuk aan haar. ze vind me best wel leuk en lief. Hoe kan ik laten merken dat ik haar zo leuk vind? ze woont best ver van me vandaan (noord holland-zeeland). ik denk dat zij wel eens de ware zou kunnen zijn en ik denk de hele tijd aan haar...
I'm desperate http://forum.scholieren.com/frown.gif |
je word heel snel verliefd over het internet... maar ik denk dat er niks mis mee is als jullie elkaar een keer in het egt zouden spreken en zien..
kun je altijd kijken of je nog steeds het zelfde voelt.... en over de afstand... je kan het op ze minst probere... |
Gewoon proberen, gewoon erheen gaan en een lieve roos voor der meenemen. Ik heb mijn vriendin ook op het internet leren kennen en de afstand tussen ons is nog groter. Maastricht-Hilversum. Ben der toen ook heengegaan en het klikte meteen en nog steeds http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Nothing to lose... |
Ik ben in principe tegen internetliefe zeg maar, omdat ik het zielig vind of weet ik veel. Zo zijn mijn normen en waarden helaas. Ik zou willen dat die niet zo overheersten. En als je dan toch iemand 'ontmoet', wil je wel, maar houdt toch iets je tegen, wat erg vervelend is.
Maar goed, voor jou: doen joh. Puur vanuit mijn gevoel vind ik dat 't gewoon moet, je kan altijd kijken hoe 't dan is. |
Hey, Ik heb mijn vriend een jaar geleden precies hier zo op een chatzone leren kennen en hij kwam ooit eens langs en we zijn heel verlieft geworden, en nu hebben we al 8 maanden verkering en het ziet er naar uit dat het heeel erg lang en dan bedoel ik ook heel erg lang zo blijft, want we houden heel veel van elkaar. Mijn vriend woont trouwens daarzo ergens bij maastricht en ik bij middelburg dus onze afstand is ook best groot maar het is het waard. Ik zou zeggen : ga er heen, wees lief voor haar, doe geen dingen waar je spijt van krijgt, en doe het veilig....nee geintje :P maar goed...succes ermee
Trouwens, even voor de berichtjes hier voor..wat maakt het uit of je een liefde in een discotheek in de stad of weet ik veel waar tegen komt, of op de chat...je hebt namelijk foto's weetjewel...webcams..je kunt elkaar zien..je kunt met elkaar praten. Net als in een disco of in de stad of weet ik veel waar. En misschien is een liefde over de chat nog wel verstandig ook, ik bedoel, je praat drie maanden lang (in mijn geval) met elkaar, je weet alles van elkaar, je weet wat hij/zij goed of slecht vind, waar hij/zij van houdt, hoe zijn/haar jeugd is geweest, je praat overal over, en dan ook echt overal, terwijl je in een disco ofzow meestal meteen zoent, of de week erna, terwijl je hem/haar niet eens goed kent. Niet dat ik je normen, waarden niet respecteer, maar ik wil gewoon dat je er over nadenkt....... xxx [Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (03-02-2002).] |
ik denk dat t probleem is dat t zo en zo een nieuw iets is ,maar t is toch anders als echt verliefd denkik
|
Citaat:
|
ik vind wel dat je gewoon verliefd kan worden nadat je iemand irl ontmoet hebt, maar niet als je alleen nog maar chat/belt/smst. ik werd ook pas verliefd na ontmoeten niet op internet. maarreh, eht is mogelijk om een relatie aan te gaan met iemand die je kent van inet ja, maar kzou wel eerst ontmoeten voordat je jezelf helemaal blij maakt en hoop geeft dat zij de ware is ofzo..dat kan je nu nog niet weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de chat is alles zo 'on-echt' in de zin dat je het idee hebt dat je het persoon kent, maar hoe die irl is, daar heb je dan geen flauw idee van he. Het kan ook alles zo anders maken na een 1e ontmoeting, het kan goed gaan, maar het kan ook verkeerd gaan. De gesprekken die dan minder worden op de msn zijn het gevolg ervan. Ik zegn nu niet dat ik niemand wil ontmoeten van de chat of msn, dat zou ik ook best willen. Maar alles kan zo anders worden, dat is het vervelende ervan. |
Citaat:
mijn vriend zit ook in maastricht op school. Leeuwenborg (of hoe je het ook schrijft) en jij? (sorry MOEST hier gewoon ff op reageren) /offtopic/ ontopic: ik vind dat internet liefde moet kunnen... als je ook eens met hem/haar belt enz. zodat je ook zijn/haar stem kunt horen. heb het ook meegemaakt. Ik werd zelf niet verliefd maar iemand op mij. En ik vond het best lief omdat hij dus echt voor mijn karakter ging, we hebben elkaar nooit onmoet, wel vaak gebeld enz. maar ik had een vriend en wilde dus niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou in ieder geval veel suc6 ermee! [Dit bericht is aangepast door Mr. Chaos (08-02-2002).] |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je het gewoon laat bij MSN, IRC, ICQ, of maakt niet uit welk internet programma. Dan krijg heb je steeds het idee dat je iets achter houd, dat is ook erg vervelend. Vooral als je een foto gezien hebt van haar/hem, en je zou haar/hem willen ontmoeten, maar het niet durft te vragen, door bijvoorbeeld bang te zijn om afgewezen te worden. Maakt dit zoie zo ook de situatie weer anders. Dat is het nare van chatverliefdheid. Kijk, in real life ondek je zo wel ofdat je zij/hij je graag zien wilt. Maar op de chat dus niet. Tenminste, minder gauw. |
hey
ik heb nu ook het zelfde voor ik ben een meisje van 17 en ik heb al bijna een jaar contact met een jongen van 19 ik heb hem al een paar keer ontmoet en hij heeft me verteld dat hij stapelverlief op me is ik voel ook wel veel voor hem dus hebben we besloten om een relatie te proberen we verkeren nu al 3weken en tot nu toe gaat alles nog prima ik zie hem elke vrijdag want hij komt me halen aant school hij woont ook niet zo heel dicht bij mij en ik kan hem ook alleen maar zien als hij met de auto naar me komt hij zo lief en eerlijk ik ben ook verliefd geworden op hem via internet en ik denk wel dat zo een relatie kan lukken want mijn zus verkeerd nu ook al 2jaar met een jongen die ze op internet heeft leren kennen ik geef je een goeie raad als je dat meisje echt graag ziet zou je best het haar eerlijk zeggen wat je voor haar voelt mss voelt zij wel hetzelfde ook al woont ze zo ver liefde kent geen grenzen!!! onthou deze zin voor eeuwig groetjes |
Citaat:
heee, ik heb mijn vriend ook via inet leren kennen, hij woont in maastricht, en zit ook op de joanne darc college... maybe kennen ze elkaar dus wel http://forum.scholieren.com/biggrin.gif ontopic: ik vind dat je zker wel moet afspreken, tenminste als zij dat ook wil, en j toch al zoveel denkt... ik heb er lang mee gew8,voordat ik hem zag hebben we zo ongeveer 9maanden/een heel jaar gechat http://forum.scholieren.com/biggrin.gif ik weet lang, maar kon hem dus van binnn al heel goed, en toen ik hem zag... wow, helemaal in love http://forum.scholieren.com/biggrin.gif http://forum.scholieren.com/biggrin.gif! |
Ik heb 4 maanden gehad met een gozer in Groningen. Woon zelf in Bussum. We hebben elkaar na 2 maanden ontmoet.
Je moet er voor gaan. Liefde maakt (bijna) alles mogelijk.. |
http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/014399.html
Mijn meeting http://forum.scholieren.com/biggrin.gif misschien dat je er iets van kan leren.. Enneh gewoon DOEN! (goede) Vrijdag zie ik haar weer.. |
ik heb mijn vriend via internet leren kennen t gaat nu goed hij woont in heerlen ik in venlo de afstand best groot maarja...we houden wel nog van elkaar....
|
Ik zit met hetzelfde probleem, maar je vind toch iemand leuk die je eigenlijk "niet zo goed" kent, want als je met elkaar chat zie je eigenlijk alleen elkaars goede kanten. Maar jullie moeten elkaar gewoon een keertje ontmoeten
succes |
een jongen van internet is ook wel eens "verliefd" geworden op mij.
Ik ben er niet aan begonnen want de afstand was te groot en ik heb hem nooit in real life leren kennen. Maar als jullie er beiden zo over denken..... meeting.....en je ziet wel evrder natuurlijk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |