![]() |
Wie kijkt er vanavond voor de zoveelste keer
Notting Hill?
Ikke wel :) lekker zwijmelen |
hm nee, geen tijd. Maar de film blijft super :cool:
|
Ikke niet. Heb hem op band en ken hem al uit m'n hoofd ;)
|
Ik heb mezelf gedwongen te gaan forummen. Als ik m nog een keer zie dat word ik echt gek. Maar ach dat zei ik ook bij Four weddings and a funeral. En die keek ik ook nog een keer. Dus je weet maar nooit.
|
Ik heb hem op de achtergrond aan staan. Kijken is niet nodig, ken hem toch al helemaal uit mijn hoofd :)
|
Ik heb hem in de bios gezien, en nog op video, en op dvd en al een keer eerder op tv. (Niet omdat ik dat nu zo graag wilde, maar meer omdat andere mensen hem wilden zien :P ) En mja, 't is wel een fijne film, zeker wanneer je hem alleen kijkt met koekjes en thee :P Maar echt subliem is hij niet :)
|
ik ben hem aan het kijken, maar nu is er reclame :)
|
we hebben m op video :o
|
mensen die notting hill uit hun hoofd kennen (n)
|
Citaat:
|
Ik kon me er niet van weerhouden :|
|
klotefilm (n)
|
:bloos:
|
goed in zijn stijl,
maja pink is ook beter dan brithney :rolleyes: |
Citaat:
|
Half gekeken, en ik kan Julia Roberts niet echt uitstaan. Four Weddings + Funeral is leuker, imho.
Maar beiden zijn |
niet gekeken, en heb hem toch op dvd :)
|
wel gekeken, kende em al maar toch leuk :)
|
nee niet gezien jammer genoeg.. was naar bridget jones 2 toe dus een goed alternatief :bloos:
|
ik heb gekeken uit gebrek aan andere leuke programma's/films. maar het blijft een fijne film natuurlijk.
|
niet gekeken maarh ij is wel super leuk:D
|
Ik heb hem opgenomen, vanavond ga ik hem kijken (alleen de 1e 20 minuten missen). Ik heb hem in de bioscoop gezien, 5 jaar geleden geloof ik. Daarna niet meer, maar ik vond hem wel leuk dus ik wil hem nog wel een keer zien.
|
Gemist :(
maar ik had even iets leukers te doen :p |
Ik wel!! Hij is zo leuk, hij verveelt nooit!
|
Niet gekeken, maar k had em toch al een paar keer gezien.
|
had em vorige week al gezien toevallig
|
Hugh Grant, ik hou van je!
|
Leuke film! Maar als ik 'm wil kijken pak ik de video wel ff uit de kast :D .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |