![]() |
The Mars Volta in Paradiso
Op 23 Februari 2005 zal deze band een optreden geven in Amsterdam.
De nieuwe cd zal rond die tijd ook uitgebracht worden, dus je kunt er veel nummers van verwachten. Ik hoorde al dat Bright Eyes ook op deze dag speelt. Maarja. Voorverkoop begint 20 November. Kaartjes zijn 16 euro. aanvang 21:00 |
Zal er zijn. (y)
|
Citaat:
|
M'n moeder gaat ook mee. (y)
|
hmzm ik kom niet
|
Citaat:
De godver! GODVER |
Citaat:
|
tja, zou wel graag willen maar bright eyes gaat dan toch wel voor
|
britgheyes/TMV, wat een kutdilemma (N)
|
Damn.
Toch maar Bright Eyes. |
ik ga naar de mars volta, hoedanook
|
€16 :|
|
zeker weten tmv (y)
|
Citaat:
Of: Mynen heemel, welck eenen laegen prys aldaer! |
Citaat:
misschien kan ik mezelf op de gastenlijst toveren. *strooit magisch poeder over het forum* |
oooh wat vett. ik heb bright eyes nu twee keer gezien, ik ga liever hierheen denk ik. nu nog iemand zoeken die mee wil.
|
Citaat:
|
*gaat vriendje om kaartjes sturen* :o
|
zowieso dat ik naar the mars volta ga!! :D
kga ook al naar colour of fire (17 nov 2004), the used& head automatica (25 januari 2005) --> melkweg.. zijn dr nog meer die daar heen gaan?? |
No way dat ik nog zo'n pretentieuze set aan kan hahaha.
|
ja, moeilijk.
The Mars Volta heb ik al eens gezien, en Bright eyes niet.. |
Citaat:
|
daarben ik wel ja
|
ik ben er dan wel, maar hoe kom je aan de info willem?
|
wat ontzettend gaaf :eek: , ik kom zeker (y)
|
Citaat:
www.paradiso.nl en www.graz.nl |
Citaat:
In theorie ga ik naar The Mars Volta..in de praktijk zal dat waarschijnlijk anders uitpakken. |
wat een fucking dilemma. oh jee. hadden ze dat niet anders kunnen plannen. Ik moet beide shows gewoon zien, dus ik denk dat ik maar ergens iets in belgie of duitsland moet pakken. Want TMV was vorig jaar ook suupergaaf en dat wil ik ook niet missen, maar bright eyes.. jeetje. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
In de praktijk zal dat waarschijnlijk anders uitpakken faggie:o |
ik ga dan voor bright eyes, hoewel ik the mars volta ook wel weer wil zien.. hm dilemma.
|
wat nou dilemma
hoe fucking makkelijk is die keuze? conan oberst is de personificatie van het woord 'overschatting'. mars volta is een fucking goede band. klaar. |
Citaat:
|
2/22
Belgium @ AB ON SALE 11/17 www.abcconcerts.be 2/23 Amsterdam @ Paradiso 2/24 Hamburg @ Docks ON SALE NOW www.ticketweb.co.uk 2/26 Oslo @ Rockefeller ON SALE 11/27 www.ticketmaster.no 2/27 Stockholm @ Berns ON SALE 11/24 www.ticnet.se The German shows below are on sale NOW @ www.ticketweb.co.uk 3/1 Berlin @ Huxleys 3/3 Cologne @ Live Music Hall 3/4 Munich @ MuffatahaheV |
zal er zijn
alleen even kijken of belgie niet dichterbij is |
Ik durf te wedden dat 90% van de meisjes die dat Bright eyes zo gaaf vinden, dat vinden omdat ze dat ventje willen doen.
|
Citaat:
Maar ik wil Brandon Boyd ook doen terwijl ik Incubus verder niet zo interessant vind. |
heb ze afgelopen keer gezien in melkweg en heb gemerkt dat dit soort shows alles behlave aan mij besteed is. ik vind het op cd geniaal en kan er uren naar luisteren, maar live irriteerde ik me kapot... nummer die werden uitgebouwd met solo's van 20 minuten, ik vond er weinig aan... had misschien gewoon boven moeten gaan zitten ipv gaan staan in zaal, het blijft natuurlijk meer luistermuziek (was dan ook een van de weinige shows waar ik helemaal niets mee kon qua dansen)... misschien ga ik wel weer kijken, zien of ik het nu beter kan waarderen, maar ik heb m'n twijfels...
|
hm, de dag voor m'n verjaardag. leuk partijtje.
|
Citaat:
Doe je tegenwoordig niet meer aan msn ofzo? |
ik zit nu even op de laptop van m'n vader. dus ja.
als jij niet komt op m'n partijtje dan ben ik genoodzaakt onze vriendschap te verbreken. :rolleyes: |
Damn. Jij of Bright Eyes? Moeilijk, maar dan ga ik toch voor Bright Eyes.
|
|
Citaat:
|
jezus, 23 feb. komt niet echt in de buurt
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het is verrassend hoe goed ze zijn live... ik ga naar the mars volta:p |
ik vergeet vast om kaartjes te halen dus hoef ik niet te twijfelen waar ik naar toe ga
|
lol @ deadnation
Maar ik ga wel, lowlands show vond ik niet denderend, wil ze nog wel een kans geven. |
Citaat:
en ik wil ook. Nee ik moet, hoe dan ook. alleen zoals funest zei kijken of een show in belsj niet dichterbij is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |