![]() |
Voorvocht..
Hebben alle mannen voorvocht...? Ik had vandaag een gesprek met een vriendin.. zij vond het 'eigenaardig 'dat mijn vriend al goed vochtig is voordat we 'vrijen'...
|
Ja, maar niet allemaal even veel en het komt er niet bij allemaal even vroeg uit.
|
Ja, maar zoals alles verschilt dat natuurlijk per persoon.
|
inderdaad:p
|
Voorvocht is iets heel gewoons, elke man heeft het in bepaalde mate (de een meer dan de ander). Daarom is 'voor het zingen de kerk uit' ook ab-so-luut geen betrouwbaar voorbehoedsmiddel.
|
Hoe zit het dan precies met de zaadjes in voorvocht ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot nu toe is het bij mij ook goed gegaan met het gewoon zaad laten lozen in mn lichaam, knappende condooms en vergeten van de pil. Maar dat blijft niet zo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
;) Iig lijkt het me niet de bedoeling dit dus bewust toe te laten/te doen zonder bescherming, want dan ben je best wel dom. Je kunt altijd roepen 'tot nu toe nog niet' maar dat zal echt niet zo lang meer blijven. Simpel kansberekeningetje.
|
Citaat:
Door deze manier van 'bescherming' zijn er waarschijnlijk heel wat ongewenste kinderen op de wereld gekomen. |
voor zingen de kerk uit kan wel, maar dan moet je echt zorgen dat er niet teveel voorspel is. want mijn ervaring is dat voorvocht komt na een bepaalde tijd, maar als je daarvoor tot het climax weet te komen (maar vroegtijdig eruit gaat) is er volgens mij niets aan de hand hoor... ach maar zo'n rubbertje is nog wel zo gemakkelijk.
|
ja, maar de hoeveelheid verschilt per persoon
|
je kunt het voorvocht ook eruit melken. In tegenstelling tot sperma is het niet wit maar doorzichtig.
|
Het verschilt idd erg veel... m'n ex had heel weinig, bijna niets eigenlijk, terwijl m'n huidige vriend weer best veel heeft...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |