![]() |
Welke dingen vergeet jij altijd?
welke dingen vergeet jij vrijwel altijd?
ik vergeet vaak de trouwdag van mijn ouders, ik zit er meestal een dag te laat mee in mijn hoofd. En ik vergeet vrijwel altijd mijn naam onder werkstukken te plaatsen :o |
Vitaminetablet slikken.
Verjaardagen. Trouwdagen. Dingen printen. |
ik vergeet de laatste tijd steeds vaker om ook maar aan mijn huiswerk te denken.
|
Ik vergeet dingen die ik JUIST niet mag vergeten omdat ik ze niet mag vergeten. Dan denk ik er namelijk zo vaak aan dat ik het juist niet mag vergeten, dat het routine wordt en het niet meer bijzonder is, waardoor ik het vergeet.
Verder vergeet ik tijden, leeftijden, namen. |
namen
|
Citaat:
|
ik vergeet niet vaak iets, alhoewel ik de afgelopen dagen wel afspraken op school enzo vergeet. :S En namen, had ik nooit maar nu opeens wel..
Ow en ik vergeet om elke dag te kijken of ik geld heb binnengekregen (eigen internetwinkeltje) :o lullig |
Niks.
|
Pinnen
Telefoon opladen Verlanglijstjes (ben altijd te eigenwijs om iets op te schrijven :o) |
Dingen die eigenlijk heel belangrijk zijn.
Zoals het regelen van mn verzekering :| |
Dingen die ik moet doen, maar waar ik geen zin in heb.
|
Dingen die ik voor mn ma moet doen
|
Belangrijke dingen op intranet lezen.
|
afsrpaak maken bij de tandarts (kan ook kwestie van geen zin hebben zijn)
hoe laat we ook al weer les hadden :rolleyes: verder weinig.... *ik denk eigenlijk altijd na voor mijn vriendin...das echt een vergiet :eek: |
Citaat:
|
sleutels, mobiel, tasjes, boeken,pasjes, van alles. Vergeet ook wel eens mensen, maar dat is maar een bijzaak
|
Vanalles.
Afspraken, lenzengerief, lunch, geld, gsm, aansteker... |
Dat ben ik vergeten. :o
|
afspraken en namen van mensen met wie ik moet samenwerken
|
afspraken, dingen die gezegd/gebeurd zijn.
|
verjaardagen
|
leerstof ;)
|
waar ik dingen neergelegd heb. :s
|
Mijn paraplu in de trein. :(
|
opdrachten die ik in moet leveren op school.
m'n wekker zetten :S |
Hoe laat ik naar fysiotherapie moet.. elke week even bellen hoe laat dat ook al weer was :o
namen en gezichten. Ik moet iemand minstens twee keer gesproken hebben om degene te herkennen. |
Mijn ego.
|
Mijn mobieltje
|
Op mijn rooster te kijken...
waardoor ik nu al een halfuur te laat ben voor mijn les en het dus eigenlijk geen nut meer heeft om te gaan En namen. |
Mn fiets binnen te zetten
GTST op te nemen als ik moet werken :o |
M'n mobiel opladen en/of meenemen. Verder van die kleine dingetjes zoals waar ik m'n sleutels gelaten heb.
|
ik ben een zeef, ik vergeet alles.
wat ik niet vergeet zijn dingetjes die ik voor school moet doen/leren/inleverne |
Dingen te kopen in de winkel.
|
Citaat:
De laatste tijd vergeet ik steeds Will&Grace en mn pil (n). |
ik vergeet bijna alles. mijn geheugen doet t niet zo goed meer :)
|
Ik vergeet echt van alles. Mijn fiets op slot te zetten, mijn telefoon uit te zetten, dingen mee te nemen, noem maar op. Ik ben gewoon enorm verstrooid .:)
|
Citaat:
- verslagen, huiswerk etc.. - bieb-boeken inleveren - brood meenemen met boodschappen doen, terwijl ik eigenlijk daarvoor naar de winkel ging |
de halve maan schoon te maken op men werk
|
~emballage bonnen af te strepen wanneer ik achter de kassa zit`
~biebboeken te verlengen ~schoolpasje ~de hond uit te laten |
Citaat:
|
mijn fiets op slot zetten, nog zoiets. :s
|
vriendelijk tegen de TS te lachen :o
|
ik vergeet vaak m'n boeken terug te brengen naar de bieb :(
en nog meer, maar helaas... ook dat ben ik vergeten... ;) |
mensen bellen als ik dat beloofd heb, krijg ik altijd gezeik mee:s
|
Telefoonnummers. Boeken op tijd inleveren, kleine dingen die
ik moet doen of meenemen ed. |
Tegenwoordig nogal veel; wie er dingen van me hebben geleent, van/aan wie ik nog geld moet krijgen/geven, boeken die ik op tijd moet inleveren bij de bieb, genoeg drinken op een dag, hoelaat m'n afspraken zijn, wanneer ik vergaderingen heb etc..
|
Namen kan ik soms echt niet onthouden :(
|
sleutels
|
Citaat:
das wel balen hoor, wordt je voorgesteld, zeggen ze : je hoeft niet echt je naam aan hem te zeggen, vergeet ie toch :mad: |
Links en rechts
Namen Namen van dagen en maanden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |