![]() |
Stufi ?
vraag, ik ben nu particulier verzekerd he dus na wat lopen kijken op ib-groep afgaande de brief die ik vandaag van ze heb gehad krijg ik gewoon meer geld. maar omdat er iets fouts geregelt was met me ziekefonds was ik dus nog niet vanaf het begin geregistreerd als particulier... betekent die nu dat ik de afgelopen maanden ook mag claimen als particulier? :)
|
gweeeeedn udee
|
oja hebik ook je moet vbana het begin vanaf hjezelf verzekerd zijn enniet an je ouders ofzo weet 9ik beel !
ik had ze gebele den nu krijg ik opeens wel weer geld want eerst niet want de basisbeurs is 0 |
ja ik wist geeneens dat je meer kreeg, stond een beetje verbaast te kijken dat ik veel meer krijg, dacht bij mezelf me ouders werken precies evenveel als de maanden ervoor enz ... :|
|
idd
|
begrijp ik goed als jij zegt dat als je particulier verzekerd bent, dat je dan meer geld zou moeten krijgen van de ib-groep?
ik krijg volgens mij gewoon basisbeurs uitwonend... |
ik krijg ook ineens 13e meer :confused:
wetswijziging ofzo |
Ik krijg ineens bijna 200euro minder, das fijn kan ik mn school ook niet meer betalen :S
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Sinds jaren en ze weten dat ik particulier verzekerd ben daar. Ik denk dat er nog een andere aanvullende 'regel' is oid. |
Ik zou wel meer willen weten over die regeling.
Ik was ziekenfonds verzekerd tot een paar dagen terug. Mijn nieuwe berekening viel gister in de bus, dus die is hoogstwaarschijnlijk gebaseerd op mijn ziekenfondsverzekering. Maar nu ben ik particulier verzekerd. Maar ik heb er eigenlijk nog nooit gehoord dat je verzekering uitmaakt voor je beurs.. |
bij de basisbeurs maakt het geen verschil hoe je verzekerd bent. Maar als je ook aanvullende beurs krijgt dan krijg je iets meer als je particulier verzekerd bent. Bij een maximaal aanvullende beurs scheelt het 37 euro. Op zich wel de moeite dus...
|
ik krijg wel per 1 jan 10 euro meer, maar dat krijgt iedere uitwonende...
|
Citaat:
Ik ben particulier verzekerd en krijg even veel als ziekenfondsverzekerden, het maakt geen verschil. |
Je krijgt 36Euro per maand meer als je particulier verzekerd bent, mits je een aanvullende beurs hebt.
|
ik ga er 2 euro op achteruit :(
|
ik kreeg meer toen ik particulier verzekerd was - exact het verschil tussen particulier en ziekenfonds premie, dus dat maakte financieel geen flikker uit.
|
Waarom krijg je eigenlijk in de zomer vakantie ook stufi?
|
Om daar ook je schoolboeken van te kunnen betalen aan t begin van t nieuwe collegejaar
|
Ik krijg 11 euro minder (n)
|
ik krijg iets van 1 euro meer maar jah das de normale verhoging.
niets bijzonders volgens mij Opeens minder krijgen? het zal wel :S |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |