Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Hatelijk! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=101105)

The one who I am 22-05-2002 20:18

Hatelijk!

Ik heb er al een tijdje last van en raak het gevoel gewoon niet meer kwijt. Ik word misselijk van je als ik naar je kijk. Ik probeer je te vermijden en niet naar je te kijken. Ik doe alles om je niet te hoeven zien. Ik ken je al een hele tijd, maar je bent opeens zo veranderd. Het is niet zo dat ik je echt kwijt wil. Maar ik heb je gewoon even genoeg gezien. Te veel gezien en te vaak.

Vandaag was het de druppel. Ik was aan het winkelen. Ik wou een nieuwe trui en daarom struinde ik de Kalverstraat af. Winkel in, winkel uit... Ik kon niet echt iets leuks vinden en besloot wat te gaan drinken, dan kon ik ook gelijk naar het toilet. Ik slofte de wc in en daarna waste ik mijn handen. Opeens zag ik je! Toen ben ik gelijk maar naar buiten gegaan. Ik liep de eerste de beste winkel binnen, rukte een trui uit een rek en schoot een pashokje in. En daar was je weer, ik kon wel gillen! snel paste ik de trui en rekende hem even later af bij de kassa. Toen ben ik naar huis gegaan. Onderweg naar mijn kamer schoot ik nog even de badkamer in. Daar zag ik je weer en je was lelijker dan ooit. Ik boog voorover om beter te kunnen kijken en toen moest ik huilen, jij huilde mee. Natuurlijk! Wat had ik anders kunnen verwachten van mijn spiegelbeeld?!

Scarlett 22-05-2002 20:26

Wieh, ik vind'm koel! Bijna helemaal perfect en leuk, alleen ik stoorde me aan 1 zinnetje.. 'Ik word misselijk van je als ik naar je kijk'. Volgens mij loopt dat beter als je 'Ik word misselijk als ik naar je kijk' ervan maakt.. Maar 'tis maar een suggestie, ik stoorde me namelijk aan die 'van'.

Stoel 22-05-2002 20:44

haha, ik dacht eerst dat het om een pukkel ging ofzo :)

hij is echt goehoed!

Gwen. 23-05-2002 11:29

Ik vind hem verdrietig.

kaleidoscope 23-05-2002 12:33

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Ik vind hem verdrietig.
idd. en herkenbaar.

The one who I am 23-05-2002 17:03

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Ik vind hem verdrietig.
Ik heb t ook met een dubbelgevoel geschreven. Aan de ene kant gwoon voor de grap en voor het onvoorspelbare, maar aan de andere kant ook omdat ik r wel eens last van heb... Aan je sig te zien heb jij r ook wel eens last van...

naja iig bedankt voor je reactie

:D:D:D
Rupsje

stroopwafel 23-05-2002 17:14

Citaat:

The one who I am schreef:
Wat had ik anders kunnen verwachten van mijn spiegelbeeld?!

deze zin verpest het voor mij een beetje eigenlijk, het is echt zo'n zielig verhaaltje en dan zo'n droge zin vink jammer :)

The one who I am 23-05-2002 17:19

Citaat:

stroopwafel schreef:

deze zin verpest het voor mij een beetje eigenlijk, het is echt zo'n zielig verhaaltje en dan zo'n droge zin vink jammer :)

Hoe had ik het dan moeten afsluiten met en DUIDEKLIJK einde?..

trouns uhm t was helemaal ni droog bedoeld:( meer geiriteerd ofzo

:D Rupsje

stroopwafel 24-05-2002 17:52

Citaat:

The one who I am schreef:

Hoe had ik het dan moeten afsluiten met en DUIDEKLIJK einde?..

trouns uhm t was helemaal ni droog bedoeld:( meer geiriteerd ofzo

:D Rupsje

nee, gewoon anders :)

dopehead 25-05-2002 21:52

:| hijs erg kool.

The one who I am 29-05-2002 18:59

tenk joe

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.