![]() |
borsten
ik heb een probleem:
ik ben sinds korte tijd enkele kilos verloren maar daardoor zijn ook mijn borsten heel klein geworden, ik vind het zelf niet leuk en ook mijn vriendje zegt het kan ik iets doen om mijn borsten te vergroten zonder zelf weer bij te komen? (en zonder plastische chirurgie of medicatie!!) |
Nee, daar kun je weinig tot niks aan doen behalve weer gewoon zwaarder worden.
|
Citaat:
|
zwanger worden :p
|
Je kunt ze niet groter maken, wel verstevigen door middel van oefeningen.
|
Weer wat meer vet op je lichaam krijgen, iets anders zit er niet op helaas.
Als je dan niet tevreden bent met je figuur kan je proberen om wat strakker te worden, maar dat 't vet er nog wel zit. Ik weet natuurlijk niet hoe 't bij jou was en hoe 't nu is om dat als een optie te zien :) |
Als je de pil neemt dan zullen ze ietsje uitzetten, maar niet veel, verder heb ik geen tips voor je, wees blij met wat je hebt :)
|
Citaat:
De spieren 'onder' je borsten trainen. Als je je armen precies in een hoek van 90 graden op je romp houd, recht-vooruit, je rechterhand balt to een vuist en in de linkerhand plaatst en dan kleine krachtstootjes uitoefend (ritmisch drukken) versterk je ze. Dagelijks een paar minuutjes... |
ik heb t ook ben 20kilo afgevallen en mn d cup bhs zijn veel te groot heb nu c cup of soms zelfs maar b :s
er is niks aan te doen tenzij je weer aankomt of plastische chirurgie.. |
Citaat:
|
Is er inderdaad niks dat je kunt doen om ze weer groter te krijgen. Hooguit kun je je borsten wat verstevigen door oefeningen. Een simpele oefening doorvoor, is door je handen dichtbij je lichaam op borsthoogte stevig plat tegen elkaar te duwen. Daarmee span je je arm en borstspieren aan.
Maar gezien jouw leeftijd, kan het ook best zijn dat je borsten nog doorgroeien. Meestal groeien borsten door tot ongeveer 21 jarige leeftijd. |
Citaat:
|
Uhm, niet belerend bedoelt maar je bent 16 jaar en tot je 21ste kan je boezem groeien... Ietwat voorbarig om nu al over chirugie na te denken..
Koop een goede push-up bh om je zelfvertrouwen wat op te krikken en je vriend moet het maar accepteren of wachten op een mogelijke 'groeischeut'. |
Citaat:
bij Georgina Verbaan blijkbaar wel:P |
Citaat:
|
Citaat:
Goedemorguuuuuuuuuuuuuuuh ben je niet 16 !!!! |
Wat vind jij klein? Van cup F naar cup C is ook een heel stuk kleiner, maar niet >klein<
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan moet ik blijkbaar nog wachten en hopen
maar toch bedankt voor die oefeningen , zal ze eens proberen en om maar aan te tonen wat klein is => cup AA :bloos: ja dat bestaat ook ja |
zoals eerder gezegd.. dat groeit waarschijnlijk nog wel wat door
als je rond de 25 bent en je hebt nog steeds een AAcup en je bent er niet tevreden mee zou ik plastische chirurgie gaan overwegen |
Citaat:
Daarnaast, als je gewoon een voorgevormde BH aandoet, valt het nog best mee en lijkt het naar buiten iig wat meer... |
Ik respecteer jullie bezorgdheid over de grote van jullie borsten, maar ik kan jullie als man mededelen dat het er niet tot doet hoe groot ze zijn. Het doet er wel toe aan wie ze vast zitten.
Je kan je beter zorgen maken of je wel een leuk iemand bent dan zorgen te maken over je borsten of billen, of wat dan ook. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat jullie er zorgen om maken, want wij mannen zijn altijd degene die zeggen ze moeten groot zijn. Maar reken even mee naar de andere kant wij mannen zeggen ook altijd dat we minimaal 20 cm hebben en dat is heel vaak niet waar. Dus ze hoeven niet groot te zijn, het is misschien een voorkeur, maar het is geen vereiste. |
kleine borsten zijn niet erg als je een lekker kontje hebt :P
|
Citaat:
Citaat:
|
grote borsten zitten alleen maar in de weg lijkt me :s
net zoals meer bungelende lichaamsdelen, overigens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk zou ik ook graag een iets plattere buik hebben of whatever, maar daar maak ik me niet druk om. Vind plezierig leven belangrijker. |
Tja niets aan te doen dus. Kiezen: dik met dikke tieten of dun met minder dunne tieten. (C. valt best wel mee)
|
Citaat:
|
Ik kan snappen dat je er van baalt dat je borsten kleiner zijn geworden.
maar denk maar zo, Je bortsen kunnen teminsten niet gaan hangen waneer je ouder word!! en je lijkt er een stuk slanker door ^____^ Dat denk ik altijd maar. En je kant altijd nog denken om ze ooit op een dag te laten vergroten. Al ben ik daar zeker geen voorstande van. Ik heb zelf ook kleine borsten maar aan borst-vergroting zou ik nooit denken. Ik heb ze zelf wel wat opgevrolijkt met tepelpiercings waar ik erg trots op ben. p.s wat ik zelf het alle belangrijkste vind is dat er gevoel in zit!! Klein maar fijn, want ze geven me altijd erg veel plezier wanneer ik met me vriendje bezig ben. |
Citaat:
Maar, tepelpiercings :) Leuk! Krijg je veel positieve reacties? |
Citaat:
En zoals ik al zei: ik kan wel met mezelf leven, schaam me absoluut niet, maar ja, iets grotere borsten had wel gemogen :D Daarom vind ik het wel leuk dat luna_p er iets anders voor in de plaats doet om trots op te zijn. :) Zelf zit ik al een tijdje te twijfelen of ik het ook zal doen. :D M'n vriend zag ik bijna van z'n graatje gaan, dus dat telt ook wel mee in de twijfel. :p |
volgens mij kan je je borsten wel opliften door ze te trainen, op de sportschool of thuis dmv opdrukken. Hierdoor zullen ze er een stuk groter uitzien. Maar veel meer dan dat kan je er volgens mij niet aan doen
|
ik ben afgevallen, had echt flinke d
nu heb ik c, maar als ik ook maar 2kilo aankom kan ik weer naar de d grijpen omdat ze eruitpuilen en als je dan afvalt zijn ze ineens weer kleiner ;) mja ik vindt c wel oke :) |
inderdaad ja, zolang er 'standaarden' zijn in de samenleving van wat mooi is, zullen er ook mensen zijn die geen vrede met hun lichaam hebben. :)
Helaas zijn er nog steeds standaarden :( Jammer genoeg voor de mensen, hebben ze dan inderdaad geen vrede met hun lichaam. En zoals ik al zei: ik kan wel met mezelf leven, schaam me absoluut niet, maar ja, iets grotere borsten had wel gemogen :D Ja kijk iedereen streeft naar perfectie, maar gelukkig heb je er wel vrede mee. Daarom vind ik het wel leuk dat luna_p er iets anders voor in de plaats doet om trots op te zijn. :) Zelf zit ik al een tijdje te twijfelen of ik het ook zal doen. :D M'n vriend zag ik bijna van z'n graatje gaan, dus dat telt ook wel mee in de twijfel. :p Ja ze kunnen inderdaad niet gaan hangen, maar vergroting moet jezelf weten, maar ik vind dat je het niet moet doen. Maar aan de andere kant, wie ben ik? Maar aangezien je vriend er van schrok.. En ik neem aan dat je vriend zijn mening wel telt :) Heb net even je foto's bekeken en moet toegeven dat je een mooie meid bent. :bloos: |
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik me veel blijschap terug kijk op de dag dat ik me piecings heb laten zetten. Ik ben samen met me tweelingzus geweest, het was echt en dagje uit. Het zetten van de piercing vond ik best meevallen met de pijn. Het is in een tel weer over. Dus ik kan het je/iedereen aanraden :) |
Citaat:
Maar goed, ik heb al 2 piercings :) Met de ene ging het prima en van de ander wou ik af en toe dat ie er nooit was :) |
Citaat:
Wie weet dat ik over een aantal jaren het nog eens beslis, om borstvergroting te doen. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Want het gaat langs me heen ofzo als mensen zeggen dat ik het niet nodig heb. Ik weet niet wat het is :) Ik vind het dan erg leuk om te horen, maar de twijfel slaat toch altijd weer toe. |
Als je blieft,
Kijk als jij er helemaal achter staat, dan moet je het later gewoon doen. Zou vervelend zijn als je er later spijt van krijgt. Maar ben wel blij om te horen dat je er wel mee kan leven(met jouw "kleine borsten"). |
Citaat:
En ik kan er idd wel mee leven. :) Het is niet zo dat ik er psychisch zwaar onder te lijden heb :p Gewoon een beetje onzekerheid denk ik :) |
Citaat:
|
Mijn borsten zijn nadat ik aan de pil ging van een B/C cup naar een DD/E cup gegroeid. Ik persoonlijk was daar niet zo blij mee :p Maar ik denk dat je borsten alleen nog groeien door de pil als je daar sowieso al aanleg voor hebt. Het is geen wondermiddel.
|
Citaat:
|
Citaat:
boven de borsten is ook erg belangrijk hoor ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |