![]() |
onderzoek backpacken
Wij moeten voor school een onderzoek doen over back packen. We hebben een paar vragen voor jullie.
Hoe oud ben je? welke opleiding heb je gedaan? Wat voor werk doe je nu? waarom ben je geintreseert in backpacken? Waar liggen je intresses? Vertel iets over je leefstijl Alvast bedankt Groetje Lieke en Mieke |
Hoi, ik vind je uitleg zwaar onduidelijk, maar ik zal toch wat proberen.
Ik ben 17, maar word op 5 december 18. Momenteel zit ik 6vwo. Na mijn dipoma te behalen wil ik zo'n 9 maanden gaan backpacken, onder andere naar Japan en Vietnam. Ik wil graag zelfstandig iets van de wereld zien, maar dan niet de wat bekendere delen. Ik wil graag natuur en cultuur zien, zoals wij die hier totaal niet kennen. Ook wil ik weg puur voor het zelfstandig worden en zijn, wat van de wereld te zien en daarmee "rijper te worden". Leefstijl? Hoe bedoel je, wat wil je weten dan? |
Citaat:
We moeten namelijk foto's maken voor een reclame van peery Sport. Buitensport artikelen fotograferen. En we moeten weten welke doelgroep het aan moet spreken, snap je? |
>> Verre bestemmingen
|
Citaat:
Fotografeer dan ook duikmaterieel. Ik ben dol op duiken. :p |
21 zoals je kan zien
zit nu in m'n 4e jaar HBO (afstuderen) werk nu in een schoenenwinkel, only for the money :o ik wil graag reizen/backpacken, omdat ik hier (even) weg wil ui Nederland, opmezelf aangewezen zijn, mezelf leren kennen (cliche), maar vooral ook andere culturen leren kennen, andere "werelden" zien, wat ik ook goed kan meenemen in mijn studie, gewoon mijn nieuwsgierigheid bevredigen mijn intresses gaan uit vooral naar historisch rijke culturen/landen met architectonische interessante plekken, een reis waarbij zoveel mogelijk verschillende culturen kan beleven, naar westerse, maar ook niet westerse landen, steden maar ook verlaten landschappen, heel divers dus eigenlijk mijn leefstijl op het moment...sjah...mijn studie gaat nogal veel tijd in zitten, waardoor ik socialere bezigheden minder kan doen (sport, uitgaan, e.d.) ik woon nog thuis, maar dat duurt niet lang meer, muziek en vrienden zijn belangrijke elementen in mijn leven... |
Waar liggen je intresses? Foutloos spellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |