![]() |
wednesday 13
gaat hier iemand nog naar wednesday 13 in de 013, komende dinsdag?
|
Nee want wednesday 13 is gewoon een gare murderdolls kopie en ik hou niet zo van de murderdolls. Ja ik weet ook dat er leden van de md inzitten vandaar, weet niet waarom ze het een side project noemen maargoed :)
|
Citaat:
|
Nee, ik kan niet.
Maar veel plezier. Ik had overgens gelezen dat er begin 2005 een album van hem kwam. :) |
irritante band(s)
|
"frankenstein drag queens from planet 13" was wel een gerse band. Doet ie daar nog wat mee eigenlijk?
|
Niet echt aan mij besteed.
|
ik ga ook! En de frankenstein drag queens zijn uit elkaar. Wednesday is nu solo
|
Wat gaaf zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk om 1 of 2 keer te horen, daarna gaat het wel vervelen. Ik zou het nie te hele avond kunnen aanhoren ofzo. Dus... NEE.
|
Het concert was geweldig!!
|
Citaat:
|
ja ik was er ook en het was idd wel lachen ja.
Die ene gitarist, pig ofzo, die jarig was, leek trouwens wel erg veel op Joey Jordison |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar laat eens een foto zien van die pig. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zal wel een groot kinderfeestje geweest zijn.
|
Maar speelden ze (oude) nummer van FDQ of nieuwe nummers van het album van Wednesday 13 (Joseph Poole en zijn andere of/en nieuwe vriendjes) :)
|
Amputeer zijn ballen met een bot keukenmes!
Loser dat ie is. Laat hem door George Bush anaal bevredigd worden! |
tja, waar het hart vol van is he??
|
Citaat:
|
Citaat:
Rot for me Your mother sucks cocks in hell I wanna rot Haunt me Graverobbing USA Dead in Hollywood Love at first fright Teenage zombie Scary song 197666 I love to say Fuck Rocketship oddity 13 The devil made me do it Witch is dead en nog een aantal die ik me even niet kan herinneren. ze speelde in ieder geval 18 nummers |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |