![]() |
Luiers en babydoekjes
Heej allemaal! Mijn naam is Merijn, ik ben 19 jaar jong en ik werk als vrijwilligster Slowakije in een staats kindertehuis. Het is mens onwaardig zoals de kinderen hier moeten leven. De kinderen krijgen maar 2 luiers per dag, en als zij toevallig s'morgens in hun luier poepen, moeten zij daar de hele dag in blijven zitten, en s'avonds wordt dit dan met een harde borstel afgeschrobt.
WIE WEET HIER EEN OPLOSSING VOOR. WIE KENT ER EEN FIRMA DIE LUIERS WIL SPONSOREN ZODAT DEZE KINDEREN ALTIJD SCHONE BILLEN HEBBEN?????????????????????? Alvast bedankt voor het lezen en eventuele oplossing. |
Vroeger deden ze het dat hier toch ook gewoon met een doek en die gewoon wassen, waarom kan dat daar dan nieta?
|
Wat vroeger bij ons gedaan werd was ook niet optimaal. Daarom hebben we dat nu allemaal veranderd en onze standaard aangepast. Dit zou ik hier ook graag zien omdat het gewoon mensonterend is hoe de kinderen behandeld worden. In Nederland is genoeg geld en iedereen schijnt graag aan goede doelen te geven dus bij deze doe ik een oproep. Wie o wie trekt zich het lot van mijn kinderen aan en help mee luiers inzamelen??
Alvast heel erg bedankt! Merijn |
Citaat:
|
Citaat:
Plus dat je dan ook veel van die katoenen dingen moet hebben om alle kinderen iedere dag meerdere keren te verschonen als je maar eens per dag wast. :p @TS: Ik denk niet dat je via hier iets zult vinden. Ik denk dat je beter luierfabrikanten aan kunt schrijven of kunt bellen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |