![]() |
Versieren...
Hoe versier jij iemand als je die leuk vindt? Doe je het tijdens het uitgaan of ook ergens anders? En aanvullend komt erbij op welke forummer wil jij je versiertrucs uitproberen?
|
probeer gewoon mezelf te blijven en doen zoals ik normaal ook doe :o
en tsja, wanneer... als de mogelijkheid zich voordoet (niet zo vaak in mijn geval:p) geen idee:o |
Maakt niet uit waar, als ik echt iemand wil verieren zorg ik eerst voor oogcontact, als je merkt dat het werkt kun je met een of ander smoesje een gesprek beginnen
|
ehm, ik versier niet :o
dus dat kan ik ook niet op een forummer uit proberen, en als ik dat wel deed ging ik ook niet zeggen wie. |
Oogcontact maken en er lief bij lachen (een bepaalde manier van naar iemand kijken dus).
|
Ik versier niet. Het schijnt soms erg duidelijk te zijn dat ik aan het flirten ben maar dat heb ik dan zelf niet eens door :confused:
En er zijn wel forummers die ik aan de haak zou willen slaan maar dat ga ik jullie niet aan je neus hangen (y) |
regelmatig oogcontact, lief lachen.. en dan maar afwachten. Als hij geen interesse toont geef ik op, en anders wacht ik tot hij bij mij komt (n)
|
Versieren kan overal, heb niet speciale trucjes, gaat gewoon vanzelf. En volgens mij is er geen forummer die ik wel zou willen versieren.
|
smsje sturen.. :o
"Als ik in jouw ogen kijk, kijk ik m'n ogen uit" heeft bij mij goed geholpen :bloos: |
Oogcontact is dé manier. En met uitgaan, is stap twee, naar iemand toe dansen en eventueel een gesprek beginnen. :) Smsjes sturen is dan stap drie.
En welke forummer? Geen idee. Geeneen dus op dit moment. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om een of andere reden vinden de mensen die ik leuk vind mij dan ook wel leuk, dus laat ik hun al het werk doen. (y)
|
Mn huidige vriend heb ik destijds een cd-tje gegeven met het nummer would you er op.
de tekst is als volgt: "ive noticed you around i find you very atrracktive would you... go to bed with me?" :D |
Citaat:
|
Ik maak trouwens meestal een hele stomme opmerking :P Waardoor die ander me heel hard uitlacht of zo :D
|
vragen of je een sigaretje mag als ze rookt(zelfs als jij zelfs niet rookt :o ) en effe een kleine babbel en dan een biertje trakteren, als ze die niet hoeft kun je beter ophouden(of ze hoeft je niet, of ze lust geen bier(das een lastig punt in relatie ;) ) en als ze dat wel wil kun je lekker verder babbelen (y)
|
Wel, uitgaan is een leuke plek om iemand aan te spreken, maar je moet oppassen dat je dan niet te dronken bent (of zij al te dronken is). Ik ben zelf niet zo'n voorstander van versieren in kroegen, dus na nummer gekregen te hebben plannen we daarna een wat meer besloten date in een café of bistrootje. Wijntje, sigaretje, gezellig :)
En op wie ik dat zou uitproberen gaat jullie weinig aan :) |
Voornamelijk bij het uitgaan en ik hoef geen forummer te versieren :p
|
ik ben te schijterig om iemand te versieren en tijdens t uitgaan hoeft t voor mij al helemaal niet eigenlijk. bij mn huidige vriend (ook mn ex dus vandaar dat t makkelijker ging) heb ik m verteld dat ik weer verliefd op mn was enz, mja nietecht versioerd, ik laat dat meestal doen, puur omdat ik het zelf niet durf.. :s
|
ik versier eigenlijk nooit echt iemand... maar schijn wel vaker te flirten dan ik zelf weet. t zal wel :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik echt echt iemand heel leuk vind...versier ik niet. Dan voel ik me eerst een maand klote, vertel dan recht in zijn gezicht dat ik hem leuk vind en daarna is het afwachten :p
En met uitgaan... Eerlijk gezegd heb ik daar tijdens het uitgaan geen behoefte aan. En anders gewoon jezelf zijn en lekker praten, ook al gaat het nergens over. Humor doet het altijd goed ;) |
wat een suf topic :rolleyes:
oogcontact maken, lachen, dansen, beetje ondeugend kijken, een complimentje maken en je hebt iemand geregeld :) |
ik flirt overal.
en maakt niet uit wie. als het maar een leuke maar vooral een jongen is :p |
ik versier door middel van oogcontact, waarbij ik langzamerhand steeds meer lichamelijk contact probeer op te bouwen. verder ben ik altijd heel veel aan het luisteren naar degene die ik versier, gewoon om interesses te achterhalen en daarop in te spelen. gezellig babbelen en beetje humor erdoorheen gooien is dan de volgende stap. laatste fase van versieren is natuurlijk wat dichter tegen elkaar aankruipen om vervolgens die hartstochtelijke eerste zoen af te geven...
|
Erh ik versier níet
Ik leer iemand kennen, en als diegene mij ook leuk vindt is dat leuk meegenomen =), maar ik ga geen extra dingen doen om iemand te versieren. Heb ik ook niet met mijn vriendin gedaan :) |
Citaat:
|
Ik versier niet, ik sta altijd plotseling te zoenen met iemand.
|
Citaat:
*ploef* Hé, wat doe je nou?! :eek: |
Ik versier niet, ik word versierd. En zo hoort het ook :)
Maar oogcontact en jezelf zijn zijn toch echt de tips. Ik houd van jongens die iets te vertellen hebben en dus niet aankomen met 'goh ken ik jou niet ergens van?' oid. |
Kamaraad van mij laatst.. Na een heel gesprek met een meid...:
wat vind je van zoenen?? We lagen helemaal dubbel. :cool: |
Citaat:
|
Ik lijk op een chimpansee en die zijn aandoenlijk en dierlijk.
Werkt altijd. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |