![]() |
In stonedheid blijven hangen
Ik heb iets vervelends, wel me eigen schuld maargoed. Ik blowde de laatste tijd erg veel met als toppunt de laatste week, ik heb toen in zo'n 3 4 dagen 10 gram opgerookt met nog een vriend (das vrij veel voor mijn doen). De laatste keer was woensdagavond, ik werd donderdag gewoon weer nuchter wakker en ging aan mijn huiswerk tot de middag voelde ik niks bijzonders, maar daarna overkwam me een soort van paranoia gevoel paniekerig e.d. Daarna was ik alleen nog maar erg suf (stoned achtig) en dat ben ik nu nog steeds. Heeft iemand hier ervaring mee (of hoelang het duurt). voel me er vrij kut over ben bang dat ik er in blijf hangen ofzo :( )
|
Daar heb ik lange tijd last van gehad. Bij mij hielp het om gewoon te stoppen met blowen, gezonder te leven, een maandje later was het weer redelijk normaal.
|
ja, dat is het effect van de THC die nog steeds in je lichaam rondhangt. Niets aan te doen, behalve nuchter blijven tot het weer over gaat...
Je hersenen geven zo af en toe nog een stoot antistoffen af om de THC weg te krijgen, daardoor voel je je nog even stoned. |
Zo erg heb ik het gelukkig nooit gehad maar ik heb wel een tijdje gehad dat ik af en toe ineens een soort schok kreeg van whoooo wat gebeurd hier? Voor mij een nogal vaak voorkomend iets als ik stoned ben. Het is wel vet maar niet als je helemaal nuchter bent. Een tijdje niet blowen om je lichaam weer een beetje te laten ontwennen aan de thc is geen gek idee. En een beetje meer vitamines ( wat meer fruit enzo eten) hielp bij mij ook goed (Y).
|
ja, na een weekend met veel blowen voel ik me de dagen daarna (als ik dan niet blow) behoorlijk duf, en heb ik ook weleens last van stemmingswisselingen. Zo erg als de TS heb ik het nog nooit gehad.
|
Drugs are bad, donīt do drugs. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had het op Campzone.. ( :P weer een campzone verhaal ) |
Het kan ook gewoon komen doordat je lange tijd slecht slaapt.
Niet alles heeft een oorzaak door drugs, maar je kunt ook even kijken naar hoe je zelf met je lichaam omgaat. |
thnx voor alle replies. ik ben nu al veel fruit aan het eten( miss helpt dat) . Wat slapen betreft kan dat er ook wel te maken mee hebben, heb de afgelopen week bijzonder weinig gedaan, maar het vage is dan ook weer dat ik gisternacht nauwelijks heb kunnen slapen ( para shit enzo :( )
Weet iemand trouwens of het helpt om veel water te drinken en zo je lichaam zegmaar door te spoelen, iemand vertelde me dat laatst. |
Citaat:
Je lichaam heeft t nodig en inderdaad je spoelt je lichaam ermee uit. Met water verdun je het aantal toxide stoffen in je bloed en help je je nieren meer toxide stoffen uit je lichaam te halen. Verder helpt t ook vaak om toch sochtends wat te eten, een boterham, een cracker en ff een beetje thee ofzo. Smiddags ook eten, en een goed tussendoortje (appel, mandarijn). Misschien kan je ook overwegen een voedingssupplement te nemen of extra vitamine c. Waarom voel ik me net een oma. |
Citaat:
|
Citaat:
Maaaaaaaaaaaaar goed.. |
Citaat:
;) Ontopic; ja, indien ik gedurende een langere periode wat frequent wiet rook, word ik ietwat panisch in bussen/ markten/ waar mensenmassa's zijn. Reality is for people who can't cope with drugs ;) |
Citaat:
En van te veel vitamine C ga je aan de slingerschijt, dat je het even weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wist dat er iets mee was.... |
Citaat:
|
*giechel*
|
Citaat:
Het gaat niet om teveel.. ik eet 2 vitamine-pilletjes per dag.. Never had any problems. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is wel gezonder om fruit te eten, voldoende groente enz en natuurlijk: geen drugs gebruiken. |
Citaat:
|
hm.. nooit gehad, maar gewoon een keer goed slapen of zo, of inderdaad gewoon een tijdje niet blowen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |