![]() |
Jongens, wel of geen sik??
En bij welke haarkleur vinden jullie het leuk staan??
Ik ben op mn kin enzo, een beetje ongeschoren. Niet echt een sik, en heb ook blond haar dus het staat (vind ik) wel grappig als er licht op valt. (en dat is bijna altijd) |
Zo'n bijgeschoren sikje vind ik echt niet mooi.
Een eendagsbaardje/beetje stoppels a la de marlboro man is niet erg. |
hmm t moet je staan maar ik vind blond haar sowieso al niks, bij zwart of donker vind ik het mooier staan, maar je moet dan ook beetje grof gezicht hebben niet zon zacht koppie
|
het kan bij blond haar mooi staan maar ook bij donker haar, bij donkerhaar heb ik liever gewoon malboro-baard dan een ringbaartje(BAH). Bij blond/bruin haar gewoon enkel sik (liefst in combi met bakkebaarden)
MAAR je moet er het type voor zijn (post foto), als bijv. nare man een sik zou laten staan zou ik me de tering lachen maar bij euhmmm anderen(help ff , iemand van forum aub)staat het wel |
lijntje is mooier
Rat |
(y)
|
Citaat:
|
liever niet
|
Citaat:
|
Ik vind sikjes in de meeste gevallen errrug mooi staan en dan vooral in combinatie met bakkebaarden...whoa :)
Maar het ligt inderdaad aan de bouw van het gezicht de rest van de persoon. |
ik laat mijn bakkebaarden wel staan maar geen sikje of baard.. misschien later ofzo :)
|
niet mijn smaak..
|
Citaat:
|
Geen.
|
NEE! (n)
|
kan wel mooi zijn.. ligt er idd aan bij wa voor iemand..
|
sikjes zijn bedoeld voor geiten...
|
't is wel leuk, ik heb ook een tijdje een sikje gehad!
|
rofl ik krijg nog amper een snorretje laat staan sikje :D
|
dat vind ik echt wel stoer!! En dan vooral met van die bakkebaarden.
Maar het moet je natuurlijk wel staan |
nee, is niet mijn smaak, vind het echt verschrikkelijk zo'n bijgeschoren sikje!
|
Volgens mij hangt het helemaal van de man in kwestie af... Zoals al gezegd is, inderdaad geen lief rond koppie met sikje! Dat is echt lelijk.. maar gewoon, een ruig nonchalant sikje kan heeeel sexy zijn!! :)
Kusje, Kronkel |
ik vind het wel leuk staan..moet de jongen alleen niet blond zijn, dan ziet het er zo dwaas uit. een sikje met bakkebaarden is trouwens helemaal geweldig:)
|
(vaak) zijn sikjes mjum
|
Citaat:
|
Citaat:
kan wel koel staan als je t hoofd ervoor hebt denk k the marlboro man is dead :p |
een foto van hoe het ontzettend mooi is
mag ik u voorstellen aan dying bride's echtgenoot en mijn eigendom, gerrit: http://www.endoria.net/upload/index.php/1056206148 |
Citaat:
|
Citaat:
(en heb ik jou nu eigenlijk zoals beloofd toegevoegd bij msn?) |
Citaat:
|
Citaat:
*gaat jou morgen toevoegen, deze keer echt* :p |
Citaat:
c'est ok? Rat |
Citaat:
|
Citaat:
maar soms vind ik het wel dope staan.. bijv. bij Le Rat :) |
Kan durmee durch wa :D
|
jup
|
bakkerbaarden vind ik cooler, maar sikje ook vaak wel. no malboro man :eek: het moet wel een beetje te zien zijn dat het niet een ik-ben-te-lui-om-me-te-scheren iets is
|
Jaaa...(ring)baardjes, sikjes, bakkenbaarden....meestal vind ik dat echt koel :)
|
bij donkerdere jongens maakt het ze nog sexier(niet juist geschreven zeker hé?)
en blonde jongens die meestal een iets minder stoer gezicht hebben, worden zo wat stoerder (dat heb ik graag :) ) er zijn natuurlijk uitzonderingen... |
ik wil ik wil ik wil ! maar het schiet niet op
|
ey hehe ik ben de man :] ja toch gwen? ;) :p
ik heb em overigens af moeten scheren vanwege werk. in de horeca willen ze geen sik/baardapen. boeide mij niet zoveel aangezien ik lekker verdien en kan werken wanneer ik wil. |
Ehm... kan wel cool zijn, maar niet bij mijn vriend. Joost: niet doen dus!! :p
|
geen, ik vind het echt niet mooi!!
|
Neej :)
|
kan leuk zijn... ligt aan de persoon
|
sikjes zijn geweldig :)
hier waar ik woon loopt er zo'n persoon rond met sikextensions ofzo :p echt superkoel, zo'n hele lange dread lijkt het wel, met kraaltjes! vriend van me verft zn sik altijd in alle kleuren, is ook lief! alleen nu heeft hij hem geblondeerd en geen kleur er in, dat is (n). mja. |
Citaat:
eigenlijk zou ik me elke dag moeten scheren maar daar heb ik geen zin in hoor, kost zoveel tijd en moeite :o Ik vind het er niet uitzien bij mezelf maar ik heb gewoon geen tijd. Krijg mijn bakkebaarden nooit gelijk, wil ik ze langer hebben, maai ik per ongeluk bij de ene de helft eraf, en ja dat moet de andere ook..grrr.. |
Hmmm,'k weet het niet,gister ging ik naar de cinema en een vriend van me had ook zo'n sikje(bijgeschoren) en het stond em wel.
En ook een baardje van 2/3 dagen vind ik wel hmmm sexy/ |
Ik vin het bij bruin.. of een beetje bruinachtig haar het mooist.. en dan niet zo een lang sikje.. maar gewoon kort :)
Stoppels is ook wle goed bij sommige mensen.. Je moet er ook het hoofd voor hebben vind ik... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |