![]() |
Hans Teeuwen - stoned
heeft iemand de tekst hiervan?
nodig voor voordracht |
goochel.nl
:rolleyes: |
Inderdaad ja, ff googlen...
Maar goed, ik heb ff de moeite genomen het op te zoeken, alsublieft: HANS TEEUWEN - STONED: Der was maar 1 troost in de jaren '80 voor mij HASJ, heerlijk Echt jonge, als ik hasj gerookt had, echt, gezeik van me ouders, gezeik van leraren, slechte punten op school, geen meisje kunnen krijgen, puisten, allemaal leuk! Van allemaal waar. Maakt me geen fuck uit. En ik weet nog de eerste keer dat ik, eh jonge, Ik kwam thuis. Knetterstoned Stoned als een aap. En enne ja om half 5 's ochtends kwam ik thuis, en ik moest om 12 uur thuis zijn. Maarja je fietst iets van 20 minuten, had ik 4 uur over gedaan he. Ja mam, onderweg, ik zag allemaal dingen Schitterende boom Boom Boom Boowm Een boowm Booom Booom Boowm boooom boooohoooom boooohoooom boooohoooom bboown booooooooom boown booooooooom Met TAKKE TAAKKEBOOWMBOOWM takkeboowm Alle mamma, zet me fiets tegen de garage en sta voor het huis huuuuuuis huuuuuuuuuuis huuuuuuuuuuuis huuuuuuuuuuuuuuis huuuuuuuuuuuuuuuuuis Liep ik naar binnen, komt me vader in z'n onderbroek naar beneden lopen WAAR KOM JIJ VANDAAN? Ja pap, dat weet niemand toch? Bedoel, ja waar gaan wij naartoe, een waar komen we vandaan ik bedoel jah, ik vind eht nogal lastige vragen die jij stelt Midden in de nacht. In je onderbroek So ey, weet je wel hoe laat het is, hey Heb je daar al aan gedacht, weet je wel hoe laat het is? Eh rare vragen pap. Pap Paaaaaaaap Poooooooaaaaaaap Paaaaaaaap Papapapapapaaaaaaap PapaapPapaap Papapapapapapaapaaap Papa Hm papa Papaaahaaa en maaaaaaaam Mamamamamammamamamaamamammamamamamamamampaaaaapapapapaaaaaaaa Poapmaaaaaa Poapmaaaaaaaam In het huuuuuuuuuuuuuuuuiws Maar pap, ik weet niet wat jij doet. Ik ga naar bed....ben kapot! (y) |
thanx (y)
|
Wat een geniaal stuk he :cool:
|
Het blijft echt geniaal :D.
|
Een booooooooooommmmmmm :d
|
ja echt geweldig haha. hey ik weet niet wat jij doet pa, maar ik ga naar bed :D
|
Grappig :D in de bus naar parijs heeft me grote neefje van 16 dat 'boom, boom, boooooohm... met takke' - stukje aan me kleine neefje van 6 geleerd. Was echt grappig 5 uur lang, boom, boom, boom... ik vroeg me al af waar 't vandaan kwam.
De rest van het stuk is trouwens ook grappig :D |
:D :D :D
Van het lezen alleen krijg je al goeie zin! |
Heb ik andere humor dan jullie? :o
|
Ik vind dat een van de slechtste stukken van Hans Teeuwen, eigenlijk :o Ontzettend lachwekkend, op zich wel, maar wel een duidelijk voorbeeld van "Veel hoeft ie niet meer te doen om zn publiek aan het lachen te krijgen".
De goede grappen zijn echt op. |
Wat een ontiegelijk graploos verhaal zeg!
|
Heerlijk stuk is dit ja:D!!!! Booo oo oooom met takken, takkeboom:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"The piano has been drinking "?! Zo is mn sig natuurlijk veel grappiger. |
Citaat:
Heb je dit stukkie überhaupt wel eens gehoord? |
Citaat:
|
de 1e
|
hans teeuwen die is grapppug... huuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuu huhuhuhu :rolleyes:
|
sorry een tijdje mij topic niet gelezen ;)
maat het is echt een VET STRAK STOER stuk :D :D :D |
Hans teeuwen is geniaal. Luister nu Rubert van hem. En ik ga zo denk ik maar eens een show van hem kijken. Daar kan je me 's nachts voor wakker maken.
Helaas vind ik dit wel makkelijk om mensen te laten lachen, maar wel leuk om te luisteren/kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Met juffrouw Liesbeth. :p |
Citaat:
|
Hans Teeuwen is de man :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet iemand waar ik dit stukje kan downen? ik kan m nergens vinden
|
helemaal geweldig! en hij blijft leuk!! :D
|
Citaat:
Heb de show waar dit stukje in zit vannacht nog gekeken. :cool: Hij blijft goed. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij is zo gaaf!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |