![]() |
De klassieker eindigt in....
Aanstaande zondag Ajax - Feyenoord. Nou?
|
Ajax gaat zich herstellen! :eek:
|
Ajax natuurlijk
|
hopelijk toch ajax, ook om de competitie spannend te houden , maar feyenoord is nogal sterker denk ik momenteel.
2-3 feyenoord's voordeel. |
Feyenoord gaat winnen. Zo niet, dan wordt het gelijk, ik zie Ajax in deze vorm echt niet winnen van Feyenoord.
|
Ik verwacht toch wel wat van Ajax eigenlijk :s weet niet waarom maar ik zet mijn geld op Ajax
|
Gelijkspel :o
|
23-16.
|
Waar is de optie; de wedstrijd wordt gestaakt? :cool:
|
Jonge, leken hebben het meeste verstand, en ik zeg feyenoord.
|
deze wedstrijden staan altijd op zich. Al speel je het hele seizoen kut, zoals Ajax, als ze deze winnen, kan het zomaar weer de ommekeer zijn. Toch ga ik voor een nipte overwinning voor Feyenoord :cool:
|
ik hoop en ga van overwinning voor feyenoord, wordt wel weer es tijd.
|
Ik vind dat de poll behoorlijk positief is voor Ajax :)
Normaal gesproken ben ik de beroeps optimist :p nu heb ik een realistische gelijkspel... mss klopt mn voorspelling nu dan niet in mij voordeel :o |
Feyenoord wint, met 3 verschil...
|
Ik denk dat Ajax er wel zal staan. Dit soort wedstrijden zijn belangrijk voor hun.
Toch denk ik dat Feyenoord een heel eind zal gaan komen, omdat ze op dit moment gewoon véél verder zijn dan Ajax. Minimaal een gelijkspel óf een winnend doelpunt van Kalou... |
Ajax - Feyenoord 3-1.
1-0 Anastasiou 2-0 v/d Vaart 2-1 Kuijt 3-1 Rosales |
Ik hoop Feyenoord, denk een gelijkspel.
|
1-0 ajax. Feyenoord is wel betere ploeg.
|
Ik hoop Ajax, want dan is de kans op feesten in Einhoven volgens jaar weer groter.
Maar ik denk dat de Rotterdammers wel winnen. |
1-3
Kalou Kuijt v/d Vaart Buffel |
1-2 Feyenoord dus.. lijkt me logisch
En Kuyt en Kalou scoren.. gok ik |
Het word gewoon 5-0
1-0 Zlatan 2-0 Litmanen 3-0 Chivu (pen) 4-0 VD Meyde 5-0 Mido :rolleyes: *en toen werd Ronald wakker* en werd het 2-1 0-1 Kalou 0-1 ruststand 1-1 Rosales 2-1 VD Vaart (pen) in blessuretijd en dan heeft heel Nederland het weer over lucky Ajax en is de crisis vergeten :cool: |
Feyenoord scoort minstens 3 keer (zoals bijna iedere wedstrijd dit seizoen) en Ajax krijgt minstens 1 penalty, zoals afgesproken met de knvb. Denk uiteindelijk 1-4.
|
Citaat:
feyenoord gaat stunten vandaag.. |
1-3
1 x goor 1 x kalou 1 x kuijt |
Citaat:
|
Citaat:
|
1-1
Redelijke uitslag. Ajax was wel iets beter, maar niet veel. Saidi had opvallend veel problemen met Anastasiou, en Feyenoord had ook problemen met dode spelmomenten. En Mitiliga met Rosales. Kalou was in de eerste helft nog wel aardig maar de 2de helft(tegen Heitinga) had hij meer problemen. Az en PSV zijn waarschijnlijk niet ontevreden. |
Citaat:
Maar goed, Ajax had gewoon moeten winnen natuurlijk, zeker op basis van de tweede helft. Feyenoord heeft geen 1 fatsoenlijke aanval laten zien. Zelfs de goal kwam uit de lucht vallen. |
Citaat:
|
1-1.. tsjah.. beter dan verliezen denk ik dan maar.. maar echt tevreden ben ik niet.. Ik helemaal vannacht mn bed uit (aftrap was hier om half 4 s'nachts) om online te luisteren en dan spelen ze gelijk! (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |