![]() |
Nirvana
Weet iemand hier toevallig nog wat goede muziek van hem? Heart shaped box , lithium en smell like teen spirit ken ik .
|
In bloom, Come as you are, Something in the way, Sliver
dat |
Van hem?
|
in bloom, all apoligies, breed, you know you're right en de new wave versie van polly
|
Nirvana - Pay to Play (Loom666 Remix)
Vooral het remix gedeelte maakt het de moeite waard eigelijk |
de hele unplugged cd (y)
|
Citaat:
|
Gast, doe wat moeite.
loop een platenwinkel in en je zult zien dat ZIJ maar 3 album cd's hebben 1 b-sides cd 1 live cd en 1 compilatie cd MOEILIJK HE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nirvana,
All Apologies You Know Your Right Lake of fire <-- aanrader Lithium Terretorial Pissing ( hoe je dat ook typt) <-- aanrader maar er zijn genoeg liedjes die mooi zijn.. Buij google ofzo vind je wel iets. Succes! (y) |
Ondanks dat je een homo of kuthoer bent omdat je zegt "hem", hier wat tips :
Sappy (bootleg naam : Verse Chorus Verse) You Know You're Right (omdat het een van de laatste nummers is) Verse Chorus Verse (bootleg namen : In His Hands / In His Room) Sliver (gewoon gaaf) Opinion (daarom) Fak it ook maar, www.livenirvana.com / www.nirvanaclub.com / www.digitalnirvana.net. Doe maar wat huiswerk. |
Lake of Fire is geen Nirvana nummer.
Kijk naar nummers op sites zoals nirvanaclub.com en download dan maar raak. Oh, en let niet op die kortzichtige metalheads hier. En, ik ben het eens met Pim Stab Back, je bent een kuthoer of homo vanwege dat "hem". |
Pleur es op, dr is zoveel goed aan Nirvana, als je dat gaat ontkennen ben je gewoon een bekrompen tunnelviserende forummongool. Ist hip of zo, Nirvana kut vinden?
Anyway, het absolute hoogtepunt was natuurlijk Unplugged In New York. |
Robin, met die Nevermind avatar was duidelijker dat je geen flauw benul had waar je het over had.
|
Citaat:
|
Mensen die Nirvana ophemelen dat het de beste band ooit is, zijn NOG irritanter dan metalheads.
Nirvana was muzikaal niet speciaal, juist simpel. Maar toch zijn ze mijn favoriete band. Tsjah, over smaak valt niet te twisten. :cool: *edit* heb wat taalfoutjes weggehaald. :bloos: |
En RanC zegt goede dingen.
|
Citaat:
Want? Leg es uit? Nogmaals. Mensen die ontkennen dat Nirvana niét van significante betekenis is geweest voor de upground rockmuziek, die zijn óf alto (waar ik jou niet van wil betichten), óf die willen inhoudloos provoceren. Dat zal het wel zijn, zo van: "Oke, ik moet nu iets posten wat een gemiddelde vmbo-randdebiel die ook hierbij wil horen wel gevat zou vinden..." :rolleyes: |
En nog iets, muzikaal is Nirvana idd absoluut niet geniaal of zelfs maar goed te noemen.
En de TS is idd een kuthoer of een homo vanwege dat 'hem'. En iemand met een Stab Back-sig heeft echt niet het recht zich kritisch uit te laten over een Nevermind-av. Verder geen hard feelings of zo. :D |
'Hem.' :nono:
Milk it. Aneurysm. Big cheese. |
territorial pissings !!
|
sliver
in bloom molly's lips come as you are dumb |
Waarom is Rape me nog niet genoemd?
|
Frances Farmer Will Have Her Revenge On Seatlle
Mijn persoonlijke favoriet van Nirvana(y) |
is t iemand opgevallen dat de m en de n naast elkaar op een toetsenbord zitten?? ...
ontopic: the man who sold the world en where did you sleep last night vind k erg goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaaf. Robin bewijst gewoon weer dat hij maar wat ouwehoert.
|
jezus robin domme vent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan er wat meer ontopic gereageerd worden dan off. Als jullie mn topic niet leuk vinden gaan jullie maar buiten spelen ofzo i.p.v proberen iemand af te kraken (n)
Als ik hem zeg is daar trouwens nix mee. |
Citaat:
@ barbadinges: :D je zei echt expres hem...een band is geen hem, dus er is wel iets mis mee. |
Citaat:
|
Citaat:
nouja, nog maar ontopic dan: jesus doesnt want me for a sunbeam ohw, dat is wel een cover (van the vaselines als ik t goed heb), is dat een probleem? |
Barbapappa ik begon met je een homo of kuthoer te noemen dan wil ik daar ook graag de credits voor en niet die Robin. Dank u.
En check die nummers nou maar die ik zei. |
Citaat:
|
http://mymusic.**********.nl/view.php?artist=4
Goede muziek van Nirvana :p Pverigens vind ik Sappy erg goed :) |
rainbow chaser.
|
Gallons Of Rubbing Alcohol Flow Through The Strip
In mijn ogen een zeer geniaal nummer. :cool: *EDIT* @**********: Maar dan wel: Sappy [No Alternative] |
My girl, Rape me!!!, naja, het overgrote deel van hun best of cd.
|
@********** : Currently Playing: 35784. Within Temptation - See Who I Am <4.88>.. LAAT MAAR.
@ Simoen : My Girl is geen Nirvana nummer. Waarschijnlijk bedoel je de Leadbelly cover "Where Did You Sleep Last Night" en anders het nummer "About A Girl" wat zowel op Bleach als op Unplugged in New York stond. @ RanC : Gallons is gaaf. ONE MORE SOLO ! @ddeftones : Spuit 11. |
al dat gezeik om het woord 'hem' :rolleyes:
|
Heb je die nummers nou al gecheckt ?
|
Citaat:
|
zie sig.
|
Citaat:
|
ik heb het dan ook niet bedacht :cool:
|