![]() |
wat moet ik doen?????????
een vriend van mij heeft het pas uit met een vriendin van mij ( ze hadden vorige week een half jaar)
maar dat meisje is nu superverliefd op mij, ik vind het wel leuk maar dan doe ik die vriend pijn want die is er alles aan het doen om haar terug te krijgen nu ben ik aan het twijfelen of ik haar pak of niet aprillia |
Ik zou maar goed nadenken voordat je haar pakt.Als je haar pakt heb je kans om ruzie met je vriend te krijgen en ik zou re over nadenken of dat meisje t wel waard is.
|
Ruzie is eminent, verzet is onmogelijk, je vriendschap zal worden vernietigt. Laat haar gaan (da's echt een super goeie tip, daar krijg je geen spijt van later)
|
Oprotten, je kan best wel even wachten... wat ben jij nou weer fucking vriend?
Eerst nog eeen tijdje wachtne en daarna aan die vriend vragen of hij er mee zit als jij wat met haar krijgt.... Alex |
Citaat:
haar pakt? http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
Zeker nog wachten,je zult je vriend zeker verliezen als je haar pakt. Is die vriendschap met jouw vriend niet belangrijker dan een meisje??
|
als je wat met haar neemt, dan ben je heel lullig. t kost je waarschijnlijk je vriendschap.
de vraag is: wat vind je belangrijker een hele goede vriend verliezen of een tijdje een vriendin hebben? |
Citaat:
Zo ziet het er naar uit dat je iets met haar zou nemen, om ff iet te hebben. Ten eerste doe je dat niet, zeker als je weet dat dat meisje je wel echt leuk vind, en ten tweede AL HELEMAAL NIET BIJ EEN VRIEND!!!! als je toch weet dat hij haar nog echt geweldig vind, en jij 'wel leuk'dan ben je gewoon een ontzettend slechte vriend.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |