![]() |
spelletjes met alcohol(enz..)
hey
welke spelletjes kennen jullie waarbij je drinkt? dan heb ik het vooral over gezelschappselen, maar andere mogen ook hoor. bijvoorbeeld zo een schaakspel met borrelglaasjes, dat je elk glaasje dat je voor je wint moet leegdrinken. iemand leuke ideeën? |
Een dobbelspell. Moet je een dobbelsteen pakken, als je de 1,2 of 3 gooit moet je een heel biertje drinken
als je 4,5 of 6 gooit, dan moet je 2 keer een half biertje drinken. Na een tijdje merk je wat je nu denkt, nuiet meer op |
zap de mariokaan
|
Citaat:
|
Citaat:
Speel jij dat ook welles? Ik altijd tijdens uitgaan :cool: |
en wat is dat dan??
|
een spel wat afgeleid is van 'zap de neger' met waarschijnlijk aangepaste regels voor diamant_sensation :p
|
zap de neger....teringzat worden omdat humberto tan presentator is haha ha :D
edit: dat zei iemand op een site, ik wist niet eens dat dat een spel was joh :D HEt schijnt zo te gaan: Je moet met een dobbelsteen gooien en zoveel ogen als je gooit mag je zappen. Als je een neger tegenkomt, moet je drinken (kan ook met een blanke, een aap, een koe, een kast, maarja...zap de neger is het meest bekende ofzo) |
Fade heeft gelijk. vet spel is dat :D
|
Citaat:
hahahahahah (y) naja daar komt et idd wel op neer dat spel, wat je ook kan doen als je bv uitgaat is , dat als je elke keer een neger/chinees/iemand met paars haar/nederlander etc tegen komt je iets moet drinken. In mijn geval zou dat dus zijn dat als ik een mar(i)okkaan tegen kom dat ik wat moet drinken:P |
je pakt een doppelsteen en gooit. Wie 6 gooit moet het bier halen.
Of een wedstrijdje wie het snel een peulst bier leeg heeft. of mij favoriet. Zorg dat je een hoop shooter glasjes heb en een fles drank. Je begint met 3 shooters vol. Als je 1,2 of 3 gooit moet je een, twee of drie shooterglaasjes voor jezelf vullen. Gooi je 4,5, of 6 mag je 1, 2 of 3 shooters leeg drinken, wie het eerst op 0 shooter zit heeft gewonnen. |
Kweenie of je dit ook bedoelt maar het bierspel...:D. Daar heb ik nog wel dikke lol mee gehad :D. Daar zit een zo'n opodracht tussen dat je een willekeurig iemand uit het telefoonboek moet bellen en die jouw alcoholverslaving moet opbiechten :D. Daar zijn een aantal mensen niet blij van geworden om 4 uur s'nachts :evil:
|
Citaat:
hahahhah dies ook cool :D |
Uiteraard het befaamde bierspel :)
Enne, nog een alocoholspel; Je neemt 6 glazen en een dobbelsteen. Als je '3' gooit, vul je het derde glas met een bepaalde drank. De volgende gooit bv '5' en vult het vijfde glas. De derde persoon dobbelt het geval '3' en moet dus het derde glas leegdrinken -in één keer-. Degene die als eerst in z'n broek plast heeft verloren :cool: Enne 'zap de neger' (kent iedereen neem ik aan) |
zap de neger is volgens mij erg bekend.
wij deden het eerst zo ; iedereen mag vijf keer zappen. als je een neger tegenkomt moet je zuipen. maar het kan ook met dobbelstenen geloof k. |
100 minuten spel
elke minuut een shotglaasje bier drinken wie de 100 minuten haalt is bezopen :cool: klinkt weinig maar tis stiekem nog wel moeilijk, heb zelf de 100 niet gehaald |
We hebben een keer gewoon vragen over anderen gesteld en de gene die er het verst vanaf zit moet drinken. In geval van ja/nee vragen kan je mensen die het goed hebben laten afvallen.(Mensenkennisspelletje) voorbeeld:
:Heeft piet 2 verschillende sokken aan. :Wat is het merk van piet z'n sokken. :Hoe lang heeft piet z'n sokken al aan. :Hoeveel paar sokken heeft piet :Voelt piet zich wel eens een sok en is het danwel een ouwe, een gaten, een stink of sportsok. etc |
ezelen met tequilla shotjes, de verliezer een shotje nemen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe nooit spelletjes,....
ja mens erger je niet enzo.. |
Citaat:
sorry voor de wazige uitleg |
Cantus! (y)
Verder dictatortje, gaat als volgt: Er word een dictator aangeduid,hij of zij leidt het spel. Iedereen moet altijd wat drank voor zich staan hebben. De dictator deelt telkens 4 kaarten aan elke speler uit en bedenkt daarbij een opdracht. bv: iedereen die een schoppen heeft moet zijn glas adfundum leegdrinken. Of iedereen wie een dame heeft moet 2rondes op 1 been staan. |
kaartje blazen is ook wel vrij bekend dacht ik..
|
Citaat:
Ik weet nog wel een leuke, iedereen een krat bier en zuipen tot je kotst :evil: |
het bier per kwartier spel
neem 2 luie mensen en zet het krat bier aan het andere kant van het huis pak 3 bier zorg dat je allebei 1 hebt, en 1 extra. wie het eerst zijn bier opheeft mag de 2e extra bier pakken, de langzaamste moet dan 2 bier halen. en dan moet steeds de gene die het langzaamste is weer nieuw bier pakken, zo manipuleer je elkaar om veel te gaan zuipen |
Citaat:
|
neger zappen ! :D
|
Boeren...
goed te doen in de kroeg :P.. je pakt een dienblad, zet er in het midden een leeg shotglaasje op. Je gaat dobbelen de eerste die 6 gooit, moet een shotje bestellen (kan alles zijn) de 2e die 6 gooit, moet aan het glaasje nippen, de 3e die 6 gooit moet het glaasje leegdrinken en de 4e die 6 gooit moet betalen.. dus je gaat of heel zat of heel arm naar huis :p.. of het spelletje 'tellen' je begint bij een, en telt met zijn alle nin het rond elke keer als het getal '7' is (Dus 7, 17, 27 enz) of een veelvoud van 7 (14,28 enz..) moet je bier zeggen.. (gaat dus zo: 1,2,3,4,5,6,bier,8,9,10 enzz...) als je dit fout zegt moet je een groot glas bier in 1x leegdrinken.. en geloof me, dit gaat na een tijdje echt niet meer zo goed :p |
iedereen haalt een dienblad met 30 bier (kan ook meer natuurlijk) en kijken wie ze het eerste op heeft. Hoofdprijs?? een biertje :D
|
zap the nigger!!!!!!!!!!!!!!!!! en jenga is ook lagge
|
Hmmz ik lees een hoop dingen waar ik echt nog nooit van heb gehoord :bloos:. Maar doe wel een hoop ideeën op voor de meeting :P:D.
|
Citaat:
|
Bierspel: Kaarten: 2, 3, 4, 5 en 6
Krijg je een 2 mag je 2 vingers weggeven (of zelf houden :o ), 2 twee vingers, etc. Een 5 is een vraag stellen, beantwoord iemand die vraag moet ie atten ('Hee, weet jij hoe laht hut is dan?' -'Jah, vijf uur'--> drinken). Bij een 6 mag degene die hem ontvangt 'stiekum' zn duim op de tafelrand leggen (als in ezelen) waarna de rest dat ook moet doen, laatste is de lul. OF verzin zelf uw variaties... |
kaartje blazen (en dano pde manspelen hihi) of eenentwintegen met vodka ofrum
|
Citaat:
Maar zap de neger en het grote bierspel. En mexxen en pokeren (y) |
je drinkt water en gooit de alcoholflessen leeg boven de wasbak, heel leuk spelletjes (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik moet zoveel mogelijk spelletjes met bierdrinken verzinnen, dus kom maar op met die ideeen!):D |
dat is een spel wat je moet kopen
|
* Zap de neger idd.
* Als je met zn alle de waterpijp aan het smoken bent, degene die (Vul hier zelf iets in. wij doen meestal degene die het fout doet. :o Kan ook dat je na elke hijs iets moet doen, en als je dat niet lukt...) moet de pijp leeg drinken. wat meestal nogal ranzig water is. Om het iets op te voeren kan je ook iets in de pijp doen. Dit spel is alleen leuk als je al behoorlijk wasted bent. Dan kan je wel lachen. * Verder the usual. Dobbelen en degene die het laagste gooit, moet atten.. |
Citaat:
*het zebrapad hadden we er wel uitgegooid, het dichtbijzijndste was 3km lopen en we hadden geen zin om mee te lopen om te controleren en rijden was niet meer haalbaar ^^* |
bierspel is grappig... totdat je met de kleren van de persoon naast je moet wisselen, en dat een best klein meisje is. Terwijl ik dus een gast ben van 1,9x meter :| :D
|
hmz...het leukste spelletje vind ik nog wel 'bier drinken'. ik denk dat ik dat zo maar weer ga spelen...
trouwens, dat zap de neger lijkt me ook erg vet, ik denk dat ik dat binnekort ns ga doen... |
"Caps"
Tegenover elkaar gaan zitten op de grond, bierflesje tussen je benen (bij je kruis) dop dr op de kop bovenop leggen... en dan omstebeurten bij elkaar proberen de dop dr af te ketsen met een andere dop, als je dop er afvalt neem je een goede teug. Leuk spel als je al wat op hebt... |
Citaat:
@Mutant: bedankt voor de link. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |