![]() |
Stooges briljant of genant?
We hebben zo net ongeveer/bijna/reeds de garagerock-hype achter de rug. Veel van die bands zijn afstammelingen van de Stooges jaja. maar wat vinden wij eigenlijk van The Stooges zelf?
briljant, genant of een andere variant? komt u maar. http://www.facom.ufba.br/pexsites/te...es/stooges.jpg |
hell yeah :cool:
Raw Power (y) |
niet echt mijn ding .. i love their attitude though :)
|
no fun at all;)
zo heet dat nummer toch?:o en ja die iggy, dat is wel een hitsige junk<3 verder is hij solo ook erg gaaf, mijn pa heeft avenue b nog ergens liggen, en ik heb natuurlijk zijn grote hits lust for life en the passenger op mp3!!! |
ik ken het verder niet mara het ziet eruit als ide zanger van velvet revolver...............gay(n)
|
Citaat:
de zanger van velvet revolver ziet er uit als hem. Toen hij de nagellak nog moest uitvinden stond iggy al met zen blote pik op het podium te zwaaien. |
Gimme Some Skin :cool: (y)
|
briljant.
|
iggy :cool:
|
briljant met een grote bril.
|
lik iggy lik
|
leuk ja iggy <3
|
briljan t
|
Know your roots!
|
rauw en bezweet, voordat er rauw en bezweet beston d
the stooges is het best dan raw power, wat niet zo rauw is ironisch genoeg maar eigenlijk vind ik iggy pop solo leuker, dansbaarder (The Idiot <3) maar daar gaat het hier niet om <3 oh en hadden ze zichzelf niet the stooges moeten noemen maar boven alles rauw en bezweet Rrr |
Geweldig. Heb Iggy & the Stooges live gezien op Roskilde 2004 en dat was echt kikke.
|
Nooit van gehoord.
Maar ik ben dan ook een bekrompen cultuurbarbaar. |
geweldig :) vooral om iggy natuurlijk
|
is dat van i wanna be your dog ?
retegaaf nummer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maak meteen een topic over mc5.
en dan beter the stooges dan al die nieuwe crap. |
Citaat:
|
Megacool!
Zoals heel veel ouwe detroit shit. MC5, The Rationals en later Sonic's Rendezvous enz enz. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kende de muziek zelf niet op dat moment. Vind er overigens nu nog steeds geen flikker aan. |
:eek:
|
|
Briljant, duidelijk.
|
Geniaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.rockstar.it/news/img/scott_weiland_L.jpg |
The Stooges zijn goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeker gaaf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Photoshop er een lul in dan. De mooiste wint een prijs.
|
Die portastudio ;) ? Dan ga ik vanavond even aan het fotoshoppen!
|
|
Briljant.
Afgelopen maandag coverden Juliette and the Licks Search and Destroy. IK GING KAPOT. |
the stooges zijn gaaf.
|
haha, ze ging kapot!
|
Jammer dat Juliette en haar mannen beter thuis hadden kunnen blijven. Iggy (y)
|
Ik ging KAPOT ja.
En ze hoeven helemaal niet thuis te blijven want het was een supercoole show. |
van een waardeloze band
|
Klopt.
|
Nee, iemand met als hobby 'party' kan de Stooges ook niet op waarde schatten lijkt me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |