![]() |
22er en 14er
wat vinden jullei ervan?! als een meisje van 14 iets heeft met een jongen van 22?? dat is dus mijn geval... ik ben 14 en heb iets met een jongen van 22! al mijn vriendinnne vinden dat ik gek ben! ik weet dat het ook zo is! maar hij is zo lief... ben gewoon verlieft! dus! wat vinden jullie daarvan?!
|
te groot verschil is mijn mening. Op zo'n jonge leeftijd een verschil van 8 jaar is te groot. Dit is tevens pedofilie maar dat doet er niet toe. (als jullie vrijen)
ik vind het te groot |
ik had toen ik 14 was ook heel even een vriend van 21. maar zoals ik al zei was dit maar heel even.
wat het zo moeilijk maakt is dat de intresses nog erg ver uit elkaar liggen. jij staat nog aan het begin van je puberteit en hij is al klaar. jij begint net met jezelf ontdekken en waar je mogelijkheden liggen terwijl hij net aan het 'echte' leven begint. ik wens je toch veel succes en als je van hm houdt of hm in ieder geval wel mag dan moet je vooral je gang gaan. doe alleen nix wat je niet wil en vertrouw op je gevoel http://forum.scholieren.com/smile.gif xs |
ik heb het ook meegemaakt.. en ik vind dat het best kan, je moet gewoon doen wat je zelf wilt (en dus duidelijk niet wat de ander wil).
veel suc6 |
Hey Liefie,
Ik ben 22 en mijn vriendin word binnen 50 dagen 15 jaar... wij verschillen dus ook 7 jaar... En het kan volgens mij http://forum.scholieren.com/smile.gif want wij verkeren binnen een dikke 3 maand een jaar !!! Ok ja, in het begin was het ook zwaar voor ons... vrienden verklaarden ons zot en eveneens ons ouders http://forum.scholieren.com/smile.gif Maar na een paar weken is dat al over.. dus ervoor gaan !!! groetjes, DJken outz België |
Op zich kan het, ik kan me alleen niet voorstellen wat een (geestelijk normaal ontwikkelde) kerel van 22 in een meisje van 14 ziet.
|
Dat kan toch niet zeg? Ongelooflijk... een volgens kerel met een klein meisje wat net in de puberteit komt. Klinkt meer als misbruik dan liefde... maar goed, als je dat ECHT wilt (maar ik weet zeker van niet want ELK meisje twijfelt over alles op die leeftijd) dan moet je het doen. Maar wees slim en doe het nie... [als dit geen serieuze post was dan ben ik erin gestonken ja]
|
'k ben et met Q eens
|
Dit is wel heel erg cliché om te zeggen maar: in de liefde maakt leeftijd niet uit!!!!! Ik ben 15 en heb ook serieus iets met een 'jongen' van 29....En dat gaat heel erg goed...We begrijpen elkaar...We hebben helemaal niet het gevoel dat het leeftijdverschil zo groot is...
|
tis nogeens heel erg verboden ook :/
|
Citaat:
|
Citaat:
maar andersom kan ik t me ook niet voorstellen.. wat een meisje van 14 in een kerel van 22 ziet |
Citaat:
|
kijk... ik ben niet verliefd! ik heb alleen met hem gekust! en ga dat zeker nog een keer doen! maar wat als wij een relatie krijgen!? en ik ga zeker geen aangiften doen! ik wil het toch zeker zelf!! maae iedereen bedankt voor je berichtje! de meeste zijn dus tegen?!
|
en daarnet zie je nog dat je wel verliefd was?
maargoed, het is ook een gorot verschil, nu dan, later ook, maar veel beter, maar kijk maar gewoon of het werkt, zo ja, tof, zo nee, nou, toch de gorot verschil dus oja en heel belangrijk, die 22 jarige wil vast en zeker van allessss met jou doen, hij MOEt accepteren alsj ij daar nog niet klaar voor bent, anders gelijk dumpen! |
Citaat:
Te wet of niet te wet? De Belgische wetgeving erkent seksuele activiteit vanaf 16 jaar.Concreet wil dit zeggen dat een zestienjarige juridisch in staat wordt geacht om toestemming te geven tot geslachtsgemeen-schap.Onder deze leeftijdsgrens is geslachtsgemeenschap strafbaar,of het nu met instemming gebeurt of niet. Hoe moet je nu de term ‘strafbaar ’ interpreteren??Het Belgisch strafwetboek maakt onderscheid tussen aanranding van de eerbaarheid en verkrachting. Minderjarigen vallen echter niet onder de Belgische strafwet,maar wel onder het eugdbeschermingsrecht.Verkrachting en aanranding staan in het jeugdbeschermingsrecht beschreven als een als misdrijf omschreven feit,wat concreet wil zeggen dat men ter beschikking van de jeugdrechter kan gesteld worden. waardigheid of een lichamelijk of geestelijk gebrek van het slachtoffer. Enkele voorbeelden om het concreet te maken.We gaan ervan uit dat er telkens door beide par- tijen toestemming werd verleend: ❤Jeroen en Annelies zijn allebei 15 jaar.Als zij seks hebben is er sprake van een als misdrijf omschreven feit,vermits zij minderjarig zijn en niet in staat zijn om toestemming te verle- nen.Zij kunnen ter beschikking gesteld worden van de jeugdrechter. ❤Waneer Heidi (15)en Joost (22)seks hebben,is Joost strafbaar wegens aanranding van de eerbaarheid.Heidi kan juridisch geen toestemming geven tot seks.Joost valt dan onder de |
Liefde kent geen getallen en kleurtjes enzow vind ik altijd.
De mensen moeten maar zelf weten op wie ze verliefd worden. |
verliefd worden mag best, maar een relatie is toch heel wat anders dan (oppervlakkig) verliefd zijn.
|
Citaat:
|
tis ook wel heel erg jammer voor die jongentjes van 16 die nu absoluut geen kans maken bij het meisje omdat zij al met die jongen van 22 heeft. Want welk jongetje van 16 kan nou op tegen een, verder, zowel, lichamelijk-als-geestelijk ontwikkelde man van 22. :/
|
Citaat:
|
Okee, ook ik moet toegeven dat 8 jaar veel is. er kunnen daardoor problemen ontstaan. zowel binnen de relatie als daar buiten. het zal dus ook voor jou te begrijpen zijn dat mensen dit vreemd vinden. toch is het spreekwoors waar. liefde overwint alles; dus ook een leeftijdsverschil van 8 jaar. het geen wat belangrijk is is dat je blijft praten. de kans is groot dat hij sneller aan dingen als sex toe is dan jij. het is dan belangrijk dat je je niet gedwongen voeld om daar in mee te gaan. Als hij echt van je houd zal hij het begrijpen.
Kortom, 1. Praten 2. LAAT JE TOT NIETS DWINGEN!!!!!! Als je deze twee punten aanhoud zal alles wel goed komen. suc6 in je relatie grtzz. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |